Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
-
ziomek22222
- Posty: 7
- Rejestracja: 2010-08-23, 16:26
- GG: 0
- Moje maszyny: cz 175 sport, 2x wski 125, ogar 205, komar sport
- Lokalizacja: Czarnocin 97-318
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ziomek22222 » 2010-10-08, 13:35
Tak jak w temacie gdy odpale wsk to pluje paliwem do filtra powietrza. Wsk jest po remącie koledzy mówią że to wina zapłonu i nie wiem co robić

. Zawsze gdy ją chce odpalić musze sporo pszepompować paliwa do gaźnika, gaźnik był czyszczony chba juz ze 10 razy proszę o porady
-
Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fuga » 2010-10-08, 16:34
zawalony tłumik nagarem musisz wyczyści i WSK będzie śmigać
-
ziomek22222
- Posty: 7
- Rejestracja: 2010-08-23, 16:26
- GG: 0
- Moje maszyny: cz 175 sport, 2x wski 125, ogar 205, komar sport
- Lokalizacja: Czarnocin 97-318
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ziomek22222 » 2010-10-08, 16:41
Dobra dzięki. A paliła by na samym kolanku
-
Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Tukan » 2010-10-08, 16:42
Wyreguluj zapłon.
-
KANTAR175
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
- GG: 2442743
- Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KANTAR175 » 2010-10-08, 17:16
Tukan dobrze mówi zapłon. Jak odpali, zagrzej silnik do normalnej temperatury i wyreguluj gaźnik. Na którym rowku masz iglicę ?
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle
-
ziomek22222
- Posty: 7
- Rejestracja: 2010-08-23, 16:26
- GG: 0
- Moje maszyny: cz 175 sport, 2x wski 125, ogar 205, komar sport
- Lokalizacja: Czarnocin 97-318
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ziomek22222 » 2010-10-09, 09:59
Chyba na przedostatnim od góry
-
KANTAR175
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
- GG: 2442743
- Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KANTAR175 » 2010-10-10, 09:40
Ustaw na 3 lub na 4 rowek i zobacz co się będzie działo. Im wyżej masz ustawioną iglicę tym większa dawka paliwa. Książkowo przy docieraniu powinno się ustawić na 4 rowku (przynajmniej tak jest w 175).
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle
-
ziomek22222
- Posty: 7
- Rejestracja: 2010-08-23, 16:26
- GG: 0
- Moje maszyny: cz 175 sport, 2x wski 125, ogar 205, komar sport
- Lokalizacja: Czarnocin 97-318
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ziomek22222 » 2010-10-10, 16:09
Dobra ustawię na 4 rowku. Tak czy tak i tak muszę kupć łańcuch do sprzęgła jaki mi byście polecili? czy są różnicew tym?
-
maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maykii » 2010-10-10, 18:20
Przestawianie gaźnika nic Ci nie pomoże, przecież paliwo idze... Ustaw zapłon około 3mm przed GMP możesz zrobić na 2,5mm przed GMP. Jeśli nie odpali to zdejmij wydech i wtedy sprawdź.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".

-
KANTAR175
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
- GG: 2442743
- Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KANTAR175 » 2010-10-12, 16:41
Wyreguluj zapłon jak maykii pisze, a przerywacz zapłonu kupywałeś nowy ?
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle
-
ziomek22222
- Posty: 7
- Rejestracja: 2010-08-23, 16:26
- GG: 0
- Moje maszyny: cz 175 sport, 2x wski 125, ogar 205, komar sport
- Lokalizacja: Czarnocin 97-318
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ziomek22222 » 2010-10-13, 19:46
mam nowe platynki i kondesator
-
KANTAR175
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
- GG: 2442743
- Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KANTAR175 » 2010-10-13, 21:33
Tzn. czy masz te współcześnie produkowane? I jak wyregulowałeś zapłon?
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle
-
ziomek22222
- Posty: 7
- Rejestracja: 2010-08-23, 16:26
- GG: 0
- Moje maszyny: cz 175 sport, 2x wski 125, ogar 205, komar sport
- Lokalizacja: Czarnocin 97-318
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ziomek22222 » 2010-10-14, 15:33
mam nowe te współczesne. a zapłon jest cieżko utawic bo przesyne choc o 1mm to juz nepali
-
KANTAR175
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
- GG: 2442743
- Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KANTAR175 » 2010-10-14, 16:02
Sprawdź na drugiej cewce zapłonowej czy zapali ( jak posiadasz). Bo może być i wina cewki

A sprawdzałeś czy nie masz uszkodzonego pływaka ?
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle
-
Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek » 2010-10-14, 16:45
ziomek22222 pisze:mam nowe te współczesne. a zapłon jest cieżko utawic bo przesyne choc o 1mm to juz nepali
Zasadniczo po to wyprzedzenie jest podawane z dokładnością do 0,1mm aby mniej więcej z taką dokładnością go ustawić. Przesunięcie o 1mm ta bardzo dużo i nic dziwnego że silnik nie daje się uruchomić.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
-
SHLnik
- Posty: 198
- Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: lubelskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: SHLnik » 2010-10-14, 17:39
Ja mam wpółczesny młoteczek i już z kopa nie chce odpalić tylko z pycha.Dziadostwo szybko się ściera.A zrobiłem ze 400km od remontu.
-
ziomek22222
- Posty: 7
- Rejestracja: 2010-08-23, 16:26
- GG: 0
- Moje maszyny: cz 175 sport, 2x wski 125, ogar 205, komar sport
- Lokalizacja: Czarnocin 97-318
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ziomek22222 » 2010-10-14, 18:05
Cewki drugiej niemam ale pływak jest nowy wiec watpie aby byl uszkodzony. Mam zato dwa gażniki i je przekładałem i ten sam rezultat.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości