H4 zamiast standardowej zarówki
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2010-06-03, 21:28
- GG: 8146134
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontaktowanie:
H4 zamiast standardowej zarówki
Witam mam pytanie, czy pradnica od 125 podoła żarówce h4?
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Żarówka h4 to 12v 60 watt, iskrownik 125 daje 28 watt i napięcie 6v. Dalszy komentarz jest chyba zbędny 

Re: H4 zamiast standardowej zarówki
To teraz Brat jeśli posiadasz jakąś 125 to włóż do niej żarówkę H4 i podłącz ją pod dwie standardowe cewusie świetlne i zobacz jak będzie działać
Zdziwisz się troszkę 


- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Nie mam 125 ale z tego co wiem to wueska ma światło z przodu i z tyłu, wiec oby dwie lampy muszą wystarczająco dobrze świecić. Ja mówię teoretycznie, a jak jest w praktyce - nie wiem, nie miałem okazji sprawdzić.
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Tylna lampa zasilana jest z akumulatora a przednia na H4 o ile dobrze pamiętam świeci bardzo dobrze.
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Z tego co wiem, to tylna lampka jest zasilana z cewek, a z akumulatora jest światło stop.
- piotrek7533
- Posty: 286
- Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
- GG: 8916094
- Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI - Lokalizacja: Jarosław\Mielec
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Z akumulatora jest zasilana tylna lampa czyli stop,pozycja, klakson i w przedniej lampie pozycja, z cewek świetlnych jest zasilana żarówka w przedniej lampie już ktoś podpinał H4 i chyba filmik zapodał jak mu to świeci.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Nie do końca jest w ten sposób jak piszesz piotrek
Generalnie jest tak jak mówisz, że tylko przednie światło jest z cewek, a reszta z aku. Ale jest takiem małe ale. Po odłączeniu akue od średnich do wysokich obrotów tylna lampa świeci całkiem przyzwoitym światłem. Generalnie wychodzi na to, że tylna lampa i przednia postojówka bez aku są zasilane z cewki ładowania ?

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- piotrek7533
- Posty: 286
- Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
- GG: 8916094
- Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI - Lokalizacja: Jarosław\Mielec
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Już kiedyś pisałem na ten temat i Wojtek mi wytłumaczył że jeżeli prąd pobierany jest większy niż produkuje prądnica to tak pozycja będzie świecić.
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Po co H4 w wuesce? Złe są oryginalne światła?
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Są raczej marne. Jednak przekona się o tym ten kto wyruszy w trasę nocą. Do sporadycznych przejażdżek wystarczą.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2010-06-03, 21:28
- GG: 8146134
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
H4 dużo dała, jest o wiele jaśniej
- piotrek7533
- Posty: 286
- Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
- GG: 8916094
- Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI - Lokalizacja: Jarosław\Mielec
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Niestety org żarówki są lipne,na wakacjach dużo jeżdżę w nocy to powiem tak bez obrazy ale drogi trzeba patykiem szukać czasami.Mimo u mnie żarówka na biało świeci a na drodze nic nie widać zbytnio.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
re: wsk m06 b3 79r. majkiego
Gadacie glupoty
Ja z Kamilem czesto smigamy w nocy. Swiatlo przednie nie poraza odlegloscia swiecenia ale mysle, ze i tak jak na wueske jest ok 


(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- Daniel22
- Posty: 232
- Rejestracja: 2010-09-21, 17:43
- GG: 6183789
- Moje maszyny: WSK 125/1983
- Lokalizacja: Puławy
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Chyba trochę przesadzacie,to zależy od stanu leflektora,ja mam zwykłą 15 Wat w romecie i oświetlenie drogi jest dobre,w WSK jest większy leflektor i mocniejsza żarówka,więc nie może być źle 

- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Właśnie mnie też dziwią te narzekania na światła ja miałem lepsze niż w Suzuki, a wueska nie jeździ ponad 200 żeby świeciła odpowiednio daleko. Dajcie dobre cewki i przewody i na pewno będzie lepiej.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2010-06-03, 21:28
- GG: 8146134
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Nie chce zaśmiecać forum wiec pisze dalej w tym samym temacie. Pojeździłem na tej h4 troche no i ze starości ja szlag trafił (wcześniej kupe czasu w fiacie jeździła) założyłem starą wszystko git do domu wróciłem i było dobrze. Nastepnego dnia odpalam motóra jak zawsze właczam swiatło a on zdycha. Przejechałem sie kawałek zagrzałem silnik właczam swiatło a ten w tłumik szczela nie wkręca sie na obroty ani nic. Zwarcia nigdzie nie ma. Co mu się mogło stać?
- Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
Było wałkowane setki razy - winna przerwa na przerywaczu.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2010-06-03, 21:28
- GG: 8146134
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
No i nie do konca przerwa zmniejszona a problem dalej pozostał, wogóle co najlepsze problem znika po przejechaniu ok 2 km
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: H4 zamiast standardowej zarówki
No to nie ma się co tym przejmować. Chyba każdy najpierw rozgrzewa swoje moto tą minutke, albo dłużej i dopiero wsiada na moto. Ja zawsze grzeje chwilke moto i dopiero wsiadam, po przejechaniu jakoś odcinka niedługiego włączam swiatła. Możesz jeszcze pokombinować z przerwą na świecy.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości