Czy ktoś z forumowiczów orientuje się jakie są różnice między sygnałem 6 a 12V?
Mam sygnał który działa na 12V, trąbi jak szalony tylko zastanawiam się czy nie jest to wersja 6V i jak dłużej potrąbię to czy się nie spali.
Z tyłu obudowy są tylko napisy "BELMA" oraz "Made in Poland"

U siebie w motocyklu przerabiam instalację na 12V a sam trąbek właśnie rozkręciłem do renowacji (piaskowanie i później lakier proszkowy, odświeżenie styków, "membrany", itp.). Żeby ta praca nie poszła na marne chciałbym się zatem w jakiś sposób upewnić czy to wersja 6 czy 12V. W czym był założony to nie wiem, znalazłem go kiedyś w pudle z częściami do Syreny (w Syrenach do modelu 104 włącznie były takie same z wyglądu tylko 2 razy większe).
Zmierzyłem rezystancję pomiędzy zaciskami i jest równo 2,0 Ohm, wniosek z tego że przy 12V zasilaniu popłynie prąd o natężeniu 6A a przy 6V 3A.
Czy ktoś mający pewność odnośnie swojego sygnału mógłby zmierzyć i podać rezystancję? Chyba że są jakieś inne metody...