Demontaż dolnej tulejki ślizgowej - zawieszenie standardowe
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Demontaż dolnej tulejki ślizgowej - zawieszenie standardowe
Witam. Jak można zdjąć tę dolną tulejkę ślizgową, która jest na końcu nogi nieruchomej? Chodzi o zwykłe zawieszenie przednie w WSK 175.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: Demontaż dolnej tulejki ślizgowej - zawieszenie standard
Masz pod nią zabezpieczenie. Młotek gumowy i próbować obracać. Ja u siebie po prostu ją rozciąłem
- CYcor
- Posty: 1
- Rejestracja: 2010-10-18, 21:14
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 B3
mz 250 es/2 - Lokalizacja: ostrow mazowiecka
Re: Demontaż dolnej tulejki ślizgowej - zawieszenie standard
Delikatnie podgrzać?? ( nie chodzi o to zeby ja stopic czy zapalić na to uwazaj.) Np wsadz ja do goracej wody/oleju i po jakims czasie sciagaj.
Prawda jest jak dupa , każdy ma własną
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Demontaż dolnej tulejki ślizgowej - zawieszenie standard
Odgrzewam temat. Tulejki u mnie nie są zabezpieczone pierścieniem tylko osadzone na wcisk. Próbowałem różnych sposobów , zniszczyłem sobie przez to już jedną lagę. Nie chciałem rozcinać tej tulejki, bo zawieszenie było z motocykla o małym przebiegu ( nie była zużyta), z tym że troche przyrdzewiało w paru miejscach i olej też się już do nieczego nie nadawał. Może spróbuję z tym podgrzewaniem. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Z góry dzięki.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Demontaż dolnej tulejki ślizgowej - zawieszenie standard
najlepiej jest zrobić ściągacz u tokarza:
kawałek grubościennej rurki z otworem większym o parę dziesiątych niż zewnętrzna średnica lagi nieruchomej.
Przewlekamy ten ściągacz przez lagę nieruchomą i ruchem posuwistym uderzamy w tulejkę teflonową powinna się zsuwać.
Ważne żeby ta tulejka nie miała żadnych zadziorów w środku i nie była za luźna (bo można sobie uszkodzić tulejkę teflonową)
Po co to rozbierasz? nie lepiej tylko wypolerować te zardzewiałe miejsca na lagach nieruchomych?
kawałek grubościennej rurki z otworem większym o parę dziesiątych niż zewnętrzna średnica lagi nieruchomej.
Przewlekamy ten ściągacz przez lagę nieruchomą i ruchem posuwistym uderzamy w tulejkę teflonową powinna się zsuwać.
Ważne żeby ta tulejka nie miała żadnych zadziorów w środku i nie była za luźna (bo można sobie uszkodzić tulejkę teflonową)
Po co to rozbierasz? nie lepiej tylko wypolerować te zardzewiałe miejsca na lagach nieruchomych?
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Demontaż dolnej tulejki ślizgowej - zawieszenie standard
Chce to rozebrać dlatego że planuję oddać lagi do chromu technicznego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości