-membrana z hondy mtx 80
-liczony dyfuzor
-gaźnik Jawy 350 bądź od jakiejś japońskiej 125 + lejek zamiast filtra lub dobry filtr gąbkowy.
-zapłon inny,tu się zastanawiam nad czymś takim jak w tym temacie viewtopic.php?f=23&t=8010
-wal z wypełniaczami i wyważony, nie wiem czy nie warto i jest sens robić podkowę tak jak to robią w 125? ale chyba w 175 tego nikt nie robił.Ciekawi mnie wał,a w zasadzie korba u tego gościa.Co o tym myślicie? http://rodents.pl/
-sprzęgło trochę usprawnić,dać podkładkę pod sprężynę albo dodatkową tarcze ale nie wiem czy to jest długowieczne rozwiązanie bo w necie zdania są podzielone na ten temat.
-głowice splanować,ale raczej delikatnie
-tłok jakoś przerobić ale to wiąże się z cylindrem właśnie,co można zrobić z tymi komponentami ? wiadomo ogólnie że podcinają płaszcz tłoka itp.ale ja szukam konkretnych i sprawdzonych rozwiązać nad tłokiem i kanałami w cylindrze.
Więc jakie macie propozycje?

wiem że takich tematów jest multum ale ja chciałbym pomocy w konkretnym projekcie

A i co myślicie o tej WSK z http://rodents.pl/ ? zmiany w jej silniku są dobre wg was? można by coś jeszcze dodać?
Proszę o pomoc koledzy

ps.ten silnik nie miałby być skatowany w polu,tylko miałby służyć na co dzień a i mam cichą nadzieję wybrać się na wyścig weteranów a tam już trzeba mieć co nie co przerobione żeby powalczyć
