podwozie - nadwozie
-
Blacha
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-02-24, 18:30
- GG: 16215479
- Moje maszyny: WSK 125, Kymco Grand Dink 125
- Lokalizacja: Sobienie-Jeziory
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Blacha » 2011-02-24, 19:39
Witam. Mam ramę od WFM, ale wahacz jest do wywalenia bo przeżarła go rdza.
Tu rodzi się moje pytanie czy od WSKi pasowałby wahacz do WFM ? Najwyzej wahacz razem z całym tyłem byłby od WFM...
Pytam bo jestem jeszcze niedoświadczony w sprawach zabytkowych motocykli.

-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2011-02-25, 14:49
Jak chcesz mieć oryginalny motocykl, to szukaj oryginału.
-
Blacha
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-02-24, 18:30
- GG: 16215479
- Moje maszyny: WSK 125, Kymco Grand Dink 125
- Lokalizacja: Sobienie-Jeziory
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Blacha » 2011-02-25, 16:11
na pełnym oryginale mi nie zależy, chcę mieć po prostu następny kompletny motocykl do zwykłej jazdy

-
sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sopi220 » 2011-02-25, 16:30
wydaje ni się że ośka wachacza w wfm była cieńsza niż w b1
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości