Kobuz Brata
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Na pewno od niemca, może Simsony, może Mz, aha... nie są do sprzedania 

- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
jakiej jakosci jest ta tapicerka na siedzenie wiem, ze napewno to nie jakosc z PRL ale bylem u nas u tapicera pokazal mi skaj jaką obil by moje siodlo to odrazu odmowilem, i powiedzial jak chce jakosc podobna do tamtej z epoki to tylko ekoskóra a to troche drogo no ale jak sie nic nie znajdzie to moze sie skusze
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
skaj można zdobyć z jakiegoś starego auta np.na szrocie.nówka to nie będzie ale lepsza niż te nowe cienkie dermy.ile powiedział ci tapicer za uszycie pokrowca+materiał?
- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
50 pln `za ten terazniejszą derme i 100 za eko skóre ale cos czuje ze sam uszyje mam stare siedzenie rozetne i szablon gotowy, a jakie stare auto masz na mysli gdzieby bylaby taka ilosc dermy??
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Fiat 125, tylna kanapa. PS po 10 marca będę robił rundkę po złomowiskach to postaram się coś odpowiedniego znaleźć, ew. mogę uszyć taniej niż twój tapicer.
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Nowa zabaweczka - Hallotronowy bezstykowy zapłon. Standardowo od Jawy jednak troszkę uproszczony do jednego cylindra
Kupiony od kolegi SofCHJanek. Jakość wykonania perfekto




- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Widzę że wygląda to porządnie, czekam teraz na odpał z tym zapłonem i nowym gaźnikiem.
Ekipa Północ
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Panowie, możecie mi jeszcze podrzucić jakiś pomysł jak ulepszyć moją wueskę, może jeszcze dodać jej jakieś fanty ??
Mam już kupione osłony, bagażniki, zapłon bezstykowy, zrobiony obrotek itp. w planach do założenia są ledowe kierunki i tylna lampa, jednak ciągle mi mało;) chce mieć coś jeszcze, coś przy czym spędzę trochę czasu przy projektowaniu, wytwarzaniu, tak żeby znów zbliżyć się do wuechy.
W planach mam jak na razie jeszcze Zapalniczkę samochodową 12v.
Od razu mówię że nie mam zamiaru zakładać kuli disco na tylny bagażnik
Proszę o wszelkie propozycje
Mam już kupione osłony, bagażniki, zapłon bezstykowy, zrobiony obrotek itp. w planach do założenia są ledowe kierunki i tylna lampa, jednak ciągle mi mało;) chce mieć coś jeszcze, coś przy czym spędzę trochę czasu przy projektowaniu, wytwarzaniu, tak żeby znów zbliżyć się do wuechy.
W planach mam jak na razie jeszcze Zapalniczkę samochodową 12v.
Od razu mówię że nie mam zamiaru zakładać kuli disco na tylny bagażnik

Proszę o wszelkie propozycje

- wskmaniak
- Posty: 143
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:36
- GG: 12695501
- Moje maszyny: Jawa TS 350 , WSK Kos
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Jeśli masz jeszcze te plastikowe lusterka to kupuj chromowane. Mi najbardziej pasował by w niej bak łezka kiedyś chyba chciałeś montować. Ja bym wyposażył ją jak Perkoza prospektowego jeszcze w szybę z przodu, ale jednym się podoba innym nie. Ja bym się starał jeszcze pogrzebać przy silniku, popracował bym nad nową korbą i kanałami 

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Bak łezkę już mam i go oczywiście założę kiedy przyjdzie na to pora
lusterka to nawet dobry pomysł, mogą dodać uroku, co do silnika to mam małe plany, ale teraz bardziej chodzi mi o rzeczy spoza wnętrza silnika, miałem kiedyś głupie myśli na temat wyświetlacza biegów i rozrusznika ale to tylko takie gadanie 


- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
wydaje misie ze rozrusznik to jest wysko postawiona poprzeczka a nie jakies diody zamiast zarowek rozrusznik to byloby cos co nikt nie ma <mysli> no ja nie bede mial alefajnie byloby widziec pioniera 

- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Następne nowinki 
Udało mi się dość okazyjnie kupić kolejne osłony na nogi (37 zł) a to wszystko dzięki Grzesiowi
Oprócz tego kupiłem długo poszukiwany przeze mnie tylny płytki błotnik (35 zł) oraz giętkie listwy led : 4 pomarańczowe do kierunków (mam nową wizję) 1 czerwony do tylnej lampy, 2 białe - do czegoś ale jeszcze nie wiem do czego (42 zł).
Odebrałem także od tokarza króciec przetoczony pod nowy gaźnik (10zł) Wstępnie króciec miał koszmarnie brzydkie odlewy i zadziory więc z wierzchu go wyrównałem i nadałem efekt "szczotkowanego aluminium" w środku króciec jest w trakcie wygładzania i polerowania, jednak to dłuższa zabawa i zakończenie planuję na piątek.









Udało mi się dość okazyjnie kupić kolejne osłony na nogi (37 zł) a to wszystko dzięki Grzesiowi

Oprócz tego kupiłem długo poszukiwany przeze mnie tylny płytki błotnik (35 zł) oraz giętkie listwy led : 4 pomarańczowe do kierunków (mam nową wizję) 1 czerwony do tylnej lampy, 2 białe - do czegoś ale jeszcze nie wiem do czego (42 zł).
Odebrałem także od tokarza króciec przetoczony pod nowy gaźnik (10zł) Wstępnie króciec miał koszmarnie brzydkie odlewy i zadziory więc z wierzchu go wyrównałem i nadałem efekt "szczotkowanego aluminium" w środku króciec jest w trakcie wygładzania i polerowania, jednak to dłuższa zabawa i zakończenie planuję na piątek.








- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Relacjonuj pracę silnika na tym gaźniku jestem ciekaw !
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Witam
Dziś po przeszło 9 miesiącach snu zimowego, wyprowadziłem wuechę na świeże powietrze. Po przeczyszczeniu platynek, podłączeniu akumulatora i porządnym przelaniu, odpaliła od drugiego kopa. Oczywiście po tak długim okresie, odzwyczaiłem się od mocy wueski. Przejażdżka wokół ulicy i motor ciągnie jak oszalały, z uśmiechem na ustach zrobiłem dwa kółeczka.
Oczywiście motora nie czyściłem z kurzu i smaru więc jest troszeńkę zabrudzony
Jak pisałem i obiecywałem w końcu założyłem zapłon hallotronowy i nowy gaźnik.
Na wstępie powiem o zapłonie. Silnik pracuje równiej - jakby minimalnie głośniej ( lepsze spalanie mieszanki ?) trochę szybciej zbiera się z wolnych obrotów. Pięknie chodzi w całej skali obrotów i nie ma odcięcia zapłonu przy maksymalnych obrotach jak to występuje w moim już byłym module gl-200 z poloneza.
Ogólna ocena : Silnik pracuję troszeńkę lepiej. Ale w końcu nie po to kupuje się taki zapłon.. tylko by wyeliminować mechaniczny przerywacz. Mi się już udało i jestem zadowolony.
Gaźnik - czyli coś na co czekało wielu, zacierali drżące ręce by tylko doczekać tego dnia.
A więc stało się. Testy robiłem już na zmienionym zapłonie, Najpierw na poczciwym pegazie. Silnik pracował jak na moje oko bardzo dobrze ( gaźnik był wielokrotnie regulowany i na pewno nie dało by się już uzyskać nic lepszego) silnik wkręcał się dobrze od najniższych obrotów, ładnie reagował na gaz, jazda była przyjemnością. Jednym słowem motor chodził jak każda inna dobrze wyremontowana i wyregulowana wueska.
Po zmianie gaźnika nic nie regulowałem i nie zakładałem nawet filtra powietrza ( oczywiście zmieniłem oryginalną dyszę 115 na 95). Skaczą też trochę obroty ( linka od gazu się zaplątała i nawet przy minimalnym ruchu kierownicy świrowały obroty - zobaczyć to można na filmiku) Na zimnym silniku po włączeniu ssania i kopnięciu parę razy - silnik odpalił bez problemu, 3 - 4 sekundy i ssanie wyłączyłem i obroty troszkę spadły. Jak na razie mogę stwierdzić że silnik minimalnie gorzej reaguje na gaz z niskich obrotów (brak regulacji i filtra powietrza) jednak powyżej 2/6 obrotów, silnik ma reakcję jak krosówka. Pierwsza przejażdżka i po prostu mnie zatkało, pomimo że na biegu jałowym z wolnych obrotów silnik miał gorszą reakcję na gaz, to podczas jazdy nie było to w ogóle odczuwalne i dosłownie rwało asfalt. Przyrost mocy w każdym zakresie obrotów jest niesamowity, a z wolnych jest nie do opisania, Wueska startuje jak odrzutowiec (Tym bardziej z moją wagą) Jeździłem na wielu 175 i są całkowicie bez porównania gdy założy się ten gaźnik.
Nie chcę wiedzieć jak silnik będzie chodził po założeniu filtra i dokładnej regulacji, ale wiem że może być już tylko lepiej ! Już teraz wiem że mogę bez problemu polecać każdemu ten gaźnik. W poniedziałek dokładna regulacja i jakiś sensowniejszy filmik.
A oto dwa filmiki :
Zapłon hallotronowy Wsk 175 Brata
Nowy Gaźnik Wsk 175 Brata
Szerokości

Dziś po przeszło 9 miesiącach snu zimowego, wyprowadziłem wuechę na świeże powietrze. Po przeczyszczeniu platynek, podłączeniu akumulatora i porządnym przelaniu, odpaliła od drugiego kopa. Oczywiście po tak długim okresie, odzwyczaiłem się od mocy wueski. Przejażdżka wokół ulicy i motor ciągnie jak oszalały, z uśmiechem na ustach zrobiłem dwa kółeczka.
Oczywiście motora nie czyściłem z kurzu i smaru więc jest troszeńkę zabrudzony

Jak pisałem i obiecywałem w końcu założyłem zapłon hallotronowy i nowy gaźnik.
Na wstępie powiem o zapłonie. Silnik pracuje równiej - jakby minimalnie głośniej ( lepsze spalanie mieszanki ?) trochę szybciej zbiera się z wolnych obrotów. Pięknie chodzi w całej skali obrotów i nie ma odcięcia zapłonu przy maksymalnych obrotach jak to występuje w moim już byłym module gl-200 z poloneza.
Ogólna ocena : Silnik pracuję troszeńkę lepiej. Ale w końcu nie po to kupuje się taki zapłon.. tylko by wyeliminować mechaniczny przerywacz. Mi się już udało i jestem zadowolony.
Gaźnik - czyli coś na co czekało wielu, zacierali drżące ręce by tylko doczekać tego dnia.
A więc stało się. Testy robiłem już na zmienionym zapłonie, Najpierw na poczciwym pegazie. Silnik pracował jak na moje oko bardzo dobrze ( gaźnik był wielokrotnie regulowany i na pewno nie dało by się już uzyskać nic lepszego) silnik wkręcał się dobrze od najniższych obrotów, ładnie reagował na gaz, jazda była przyjemnością. Jednym słowem motor chodził jak każda inna dobrze wyremontowana i wyregulowana wueska.
Po zmianie gaźnika nic nie regulowałem i nie zakładałem nawet filtra powietrza ( oczywiście zmieniłem oryginalną dyszę 115 na 95). Skaczą też trochę obroty ( linka od gazu się zaplątała i nawet przy minimalnym ruchu kierownicy świrowały obroty - zobaczyć to można na filmiku) Na zimnym silniku po włączeniu ssania i kopnięciu parę razy - silnik odpalił bez problemu, 3 - 4 sekundy i ssanie wyłączyłem i obroty troszkę spadły. Jak na razie mogę stwierdzić że silnik minimalnie gorzej reaguje na gaz z niskich obrotów (brak regulacji i filtra powietrza) jednak powyżej 2/6 obrotów, silnik ma reakcję jak krosówka. Pierwsza przejażdżka i po prostu mnie zatkało, pomimo że na biegu jałowym z wolnych obrotów silnik miał gorszą reakcję na gaz, to podczas jazdy nie było to w ogóle odczuwalne i dosłownie rwało asfalt. Przyrost mocy w każdym zakresie obrotów jest niesamowity, a z wolnych jest nie do opisania, Wueska startuje jak odrzutowiec (Tym bardziej z moją wagą) Jeździłem na wielu 175 i są całkowicie bez porównania gdy założy się ten gaźnik.
Nie chcę wiedzieć jak silnik będzie chodził po założeniu filtra i dokładnej regulacji, ale wiem że może być już tylko lepiej ! Już teraz wiem że mogę bez problemu polecać każdemu ten gaźnik. W poniedziałek dokładna regulacja i jakiś sensowniejszy filmik.
A oto dwa filmiki :
Zapłon hallotronowy Wsk 175 Brata
Nowy Gaźnik Wsk 175 Brata
Szerokości

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
Hmmm... Jakoś tak dziwnie schodzi z obrotów...
Myślę, że to kwestia regulacji...
Po filmikach wydaje mi się, ze na oryginalnym gaźniku wyżej wkręcał się na obroty...
A co do mocy na biegach to mówisz, że różnica naprawdę jest taka odczuwalna?
Myślę, że to kwestia regulacji...
Po filmikach wydaje mi się, ze na oryginalnym gaźniku wyżej wkręcał się na obroty...
A co do mocy na biegach to mówisz, że różnica naprawdę jest taka odczuwalna?
Re: Kobuz Brata
na głowe upadł chyba.Dobra eko-skóra to 20-30zł za metr bieżący ,z którego ze 2 pokrowce zrobisz.Widzę ,że gaźnik chyba ten z allegro shl/wsk/junak za 150 zł ?rafalgb pisze:50 pln `za ten terazniejszą derme i 100 za eko skóre ale cos czuje ze sam uszyje mam stare siedzenie rozetne i szablon gotowy, a jakie stare auto masz na mysli gdzieby bylaby taka ilosc dermy??
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
PWK, podróba Keihina i pochodna JRC, którego aktualnie będę testował.
http://www.jrceng.com/gallery/PREVIEW
http://www.jrceng.com/gallery/PREVIEW
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Kobuz Brata
No chyba Jikovy zostaną wyparte
Nagraj teraz po regulacji.

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości