Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i Metalexy 125 250

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i Metalexy 125 250

Post autor: Sebastian440 » 2011-03-20, 22:27

Siemka. Poniżej przedstawiam Nasze dzisiejsze zakupy. Po otrzymaniu telefonu o wyścigowym skmie i mtx pojechaliśmy z bratem po odbiór wcześniej umówionego towaru. Po przywitaniu się z gospodarzem pierwszy szok. Motocykle są w takim stanie jak w roku 1990 zjechały z toru, oryginalne i kompletne. Ogólnie jestem przyzwyczajony do kupowania gó... w stanie rozkładu stąd szok. Motocykle przez cały czas od zakończenia kariery stały w biurze zakładu, dzięki czemu zachowały się w super stanie. Stan jest na tyle dobry, że zastanawiamy się czy po prostu ich nie przejrzeć i pozostawić w takim stanie jakim są. Biały motocykl to MTX 250 chłodzony cieczą na stawidle obrotowym. Moc podobno ok 50 KM. Waga 97 kg. Prawdziwy demon wśród wyścigówek z tamtego okresu. Czerwona 125 to podobno prototyp Metalexa 3-02 z bardzo niskim numerem ramy. Półki zawieszenia jeszcze frezowane podobnie jak miało to miejsce z niektórymi elementami w pierwszych perkozach. Stan ogólny naprawdę super. Wszystko kompletne i niezniszczone. Zapłon motoplat. I na koniec prawdziwa perełka wyścigowy Promot junior 250. Zmodyfikowany zbiornik i zawieszenie. Przód półki Ceriani ze stabilizatorem. Silnik 513, 250 cm3 z membraną i motoplatem. Ciężar jakieś 120 kg. Zakupy uważam za bardzo udane, biorąc pod uwagę, że do dziś zachowane tego typu motocykle można policzyć na palcach.
Strzał życia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: Kristy » 2011-03-20, 22:30

Ogromnie zazdroszczę. Sam będę chciał coś takiego kupić w przyszłości. Powiedz im takie orientacyjne koszty jak byś mógł. Za ile da się coś takiego wyrwać?

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: Sebastian440 » 2011-03-20, 23:04

Lecim na Szczecin :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: Kristy » 2011-03-20, 23:27

Seba daj znać jakie są koszty takiego sprzęta i skąd to dorwać :)

termin21

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: termin21 » 2011-03-21, 00:40

Gratuluje pięknych nabytków. Chłopaki te maszyny są tylko dla nielicznych nie jarajcie sie nimi za bardzo .Seba ma wyjątkwego nosa do tych motorków.
Moja rada :
Znajdźcie Sobie cudowną dziewczyne a jazda z Nią na Zwykłej WSK będzie was podneicała bardziej niż stado metalexów w garażu,ale znaleźć cudowną dziewczyne jest chyba trudniej jak Metalexa czy Promota.
Ps.Powodzenia w remontach .Pokazcie to na czeskich forach nie sie Czesi zesrają.Pozdro

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: fazerofz6y » 2011-03-21, 19:17

Pokażcie to na czeskich forach niech się Czesi zesrają. Pozdro

_________________
To dopiero by mu skrzynkę zapychali e-mailami.
Gratuluje zakupów.

starymotocykl
Posty: 29
Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
GG: 0
Lokalizacja: śl

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: starymotocykl » 2011-03-21, 22:41

Gratuluję zakupów, tylko dwie uwagi; po pierwsze w przypadku motocykli wyczynowych nie ma czegoś takiego jak prototyp, w pewnym sensie każdy egzemplarz nim był w małej serii, a niski numer owszem, jest atrakcyjny, ale o niczym nie świadczy poza tym, że to początek serii. Frezowane półki też nie są niczym dziwnym, często zakładało się takie np. po dzwonie lub zmianie przodu, hamulców , dla zmiany stabilności (mniejszej skłonności do skręcania). Druga uwaga dotyczy "Promota". Motocykle o tej nazwie wytwarzano w małych seriach między 1967 a 72 rokiem, wyścigowe formuły Junior jeździły jeszcze wiele lat później, ale to nie to, co kupiliście, bardziej podchodzi to pod SKM-a, choc rama jest też całkiem inna. Promoty miały ramy grzbietowe, ten motocykl ma kołyskę. Jest to o wiele późniejsza konstrukcja, ciekawa, ale nieznana mi. Może jakiś numer na ramie? Jeśli to SKM, to powinien mieć numer zaczynający się od liter "SKM". Czy jest znana jego historia? Kto nim jeździł i kiedy? Może się okazać, że to coś ciekawszego niż Promot...

jarek_moto
Posty: 111
Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: .......
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: jarek_moto » 2011-03-21, 22:51

No piękne trafienie. Nic tylko pogratulować! :)

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: Sebastian440 » 2011-03-22, 00:25

Co do prototypu, to pisze tak jak usłyszałem od osoby od której to kupiłem. Motocykl pochodził z pierwszej sprowadzonej do polski serii wyścigówek. Faktycznie może to być półka dorabiana. Jednak zawieszenie tego typu wchodziło dopiero do produkcji w tym okresie i nie można tego wykluczyć. Nie chcę wprowadzić nikogo w błąd. Co do Promota. Nie wiem jak wyglądał Promot drugiej serii z silnikami Cz, motocyklem p.Chomki chyba nie mogę się sugerować. Jest w znacznym stopniu przerobiony. Rama w moim nazwijmy to "Promocie" nie wygląda na samoróbkę. Wręcz przeciwnie, wygląda na bardzo solidną, wygięcie rur i jakość wykonania wręcz to wyklucza. Historia tych motocykli to przede wszystkim starty w klubie "Unia Poznań" w latach 80 i początek 1990 roku. Potem przez 21 lat stały w biurze jednego z zakładów, dzięki czemu zachowały się w dobrym stanie. Okazyjnie udało się zakupić również silnik Cz 125 z membraną w komorę korbową. Silnik jest "rzeźbiony z jednego kawałka" bez nr silnika jak ma to miejsce w 511. Inną ciekawostką jest cylinder Henryka Wróblewskiego z 5 kanałami płuczącymi i 3 wydechowymi pod kartery 511, a wszystko to chłodzone cieczą. Całą konstrukcję zaprojektował i wykonał ww Wróblewski do motocykla na którym sam się ścigał i to z całkiem niezłymi wynikami. Najciekawszą maszyną jak dla mnie jest Metalex 250. Może trochę w gorszej kondycji i stanie niż reszta, ale kompletny i najbardziej zaawansowany "technicznie". W miarę możliwości postaram wrzucić foto tego co udało się wyrwać. Do tego posiadam zdjęcia z zawodów w jakich uczestniczyły motocykle.
Pozdr
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

starymotocykl
Posty: 29
Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
GG: 0
Lokalizacja: śl

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: starymotocykl » 2011-03-22, 02:01

Właśnie ta rama wygląda zbyt dobrze na polską produkcję, dlatego warto się przyjrzeć bliżej tej konstrukcji. A do tego co mówią zawodnicy po iluś tam latach radzę podchodzić z rezerwą. Promoty drugiej serii miały zupełnie inne ramy, nie mówiąc o innych podzespołach. Tylne zawieszenie przypomina motocykle Wylęgały, ale to nie to. Metalex wodny rzeczywiście ciekawy, sam kiedyś takiego miałem z Polonii Bytom, wyszło ich z tego co kojarzę tylko trzydzieści kilka sztuk, dziś nawet w Czechach są rzadkością.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: xradusx » 2011-03-22, 17:39

No pięknie grono motorków rośnie i to o solidne konstrukcje. Jeszcze trochę i będą pielgrzymki i to nie do Częstochowy a do Torunia i nie polskie a Czeskie :P No patrzcie a jeszcze rok temu ktoś mi powiedział że jaram się České produkce a teraz widać jakie to okazy. Seba co do zawodników Motoklubu Uni Poznań mam trochę literatury i programów wyścigów a więc może dojdziemy kto tym jeździł :) Choć Na MTXach jeździło mało zawodników w tamtym czasie większość dosiadała CZ "Promot"

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: Sebastian440 » 2011-03-22, 17:44

Nie mów, że to ty mi podkupiłeś ostatnio program zawodów za 20 zł ? :)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: xradusx » 2011-03-22, 17:45

sebastian440 pisze:Nie mów, że to ty mi podkupiłeś ostatnio program zawodów za 20 zł ? :)

:)


np. http://allegro.pl/program-wyscigow-moto ... 26204.html


nie wiesz że ja lubię literaturę :P

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: Sebastian440 » 2011-03-27, 20:59

Witam. Jakiś czas temu nawiązałem kontakt z Włodzimierzem Kwasem i Wojciechem Topolskim, zawodnikami motocyklowymi w latach 80. Oboje jeździli w tamtych latach Mtxami i opisali mi swoje wspomnienia na temat tych motocykli. Oto ich @ :

Włodzimierz Kwas:
Jest to motocykl wyścigowy Metalex (w skrócie MTX) 125 produkowany
mało seryjnie w Czechosłowacji w latach około 1980 - 1990 przez prywatną
firmę o tej właśnie nazwie. Firma była związana z tzw. Svazarmem -
odpowiednik Ligi Obrony Kraju w Polsce. Adres firmy (oczywiście pewnie jest
już nieaktualny): 261-02 Pribram VI, Revolucni 168, wtedy CSSR. W sumie
wykonano około 200 sztuk. Polski Związek Motorowy zakupił w latach 1981 -
1986 około 30 - 40 tych motocykli. Firma produkowała też MTX-y 250 z których
6 sztuk trafiło do Polski (z przerobionym silnikiem z jednego z nich w
podwoziu własnej konstrukcji zdobyłem jeden z tytułów mistrza Polski). MTX
produkował też podwozia do samochodów wyścigowych i ze 20 z nich również
sprowadził PZM. MTX 3-02 nie jest to numer ramy, lecz oznaczenie typu. Ze
zdjęcia wynika, że jest to MTX 125 w który montowany był silnik z crossówki
CZ 511 (125 cm3) - później montowano nowsze silniki z crossówek CZ 516 (też
125 cm3). Motocykl na zdjęciu ma nieseryjne przednie zawieszenie (półki są
oryginalne) - oryginalnie górne golenie były krótsze (skracane od crossówki
511), a dolne golenie były wykonane w firmie MTX z elektronu (stop magnezu z
aluminium). Z elektronu były wykonane również 5-szprychowe koła 1,8 cala x
18 cali, dwutłoczkowe zaciski hamulcowe (po jednym na przód i tył). Tarcze
hamulcowe na początku MTX robił z żeliwa (pękały), a później ze stali.
Wszystkie elementy z elektronu, choć pasywowane na żółto, szybko korodowały
i w wielu z tych maszyn mogły się nie zachować. Wszystkie pozostałe elementy
(choć zdjęcie jest niewyraźne) wyglądają na oryginalne, włącznie z czarnym
tylnym błotniczkiem. O dziwo zachowały się nawet gumy w uchwytach od owiewek
i silentblocki w mocowaniach konsoli podnóżków. Tył
zbiornika chyba jest laminowany (naprawiany) bo tam przecierał się od nóg
zawodnika. Tylne teleskopy stosowane z crossówek CZ też są oryginalne. MTX
125 był wzorowany na włoskim motocyklu wyścigowym AMB 125 (Aermacchi,
Morbidelli, Benelli) królującym w Grand Prix 125 na przełomie lat 70. i 80.
. Więcej na ten temat mógłby powiedzieć Mirosław z Warszawy -
startował na MTX-ach 125 i zdobywał tytuły - jeszcze parę lat temu miał ze
trzy te motocykle i furę części. Niestety, obecnie nie mam z nim kontaktu. W
Warszawie było około 10 - 12 MTX-ów 125. O częściach CZ 511 - 516 dużo wie
komentator Eurosportu Sławek, który niedawno taką crossówkę sobie
składał.

Wojciech Topolski:
Cześć Kolego,
Przypadkiem znalazłem Twoje zdjęcia n/t MTX-a którego odbudowujesz..
Kiedyś startowałem na takim sprzęcie, więc chętnie pomogę informacjami.
Oryginalnie był tam montowany silnik CZ 511- ten chłodzony powietrzem z mniejszym cylindrem. Później oczywiście wszyscy zakładali 516, ale oryginały z pierwszej dostawy były z 511-ką. Silnik 516 nie był wiele mocniejszy, tyle tylko że miał trochę lepsze chłodzenie. Oryginalna pierwsza dostawa do polski to było chyba w 1980 albo 1981 i były na 511. W tej partii były sztuki modelu 3-02. Potem doszło jeszcze kilka 4, modelu 3-03. Ten był na silniku 516 i z innym podwoziem - inna rama, inne przednie teleskopy (z regulacją) i centralny tylny teleskop z regulacją.
Średnio 1/3 startujących nie kończyła wyścigu z powodu różnych awarii.. :). Najczęściej sprzęty się zacierały, zacierały się albo urywały korbowody, zdarzało się zatarcie skrzyni biegów, rozlatywały się (otwierały) kosze sprzęgła. Często też odkręcała się nakrętka zębatki zdawczej na wale. To w silniku. Ja brałem na wyścigi zawsze silnik na zapas i jeszcze kupę części. Chociaż wtedy wszyscy na torze byli kolegami i wzajemne pożyczanie sobie części było normalne.
W podwoziu pękały wydechy i czasem ramy. Obowiązkowo na zawodach był spawacz i zwykle była do niego kolejka..
Ja później jeździłem na 3-03 w klasie 125 a w ramę 3-02 miałem włożoną 513-kę i jeździłem tym w klasie 250. Ale nie wkładaj tam silnika 250 chociaż wchodzi i jest to możliwe. To już nie będzie oryginał.
Poszukam gdzieś może jeszcze coś do tego motocykla znajdę. Wydaje mi się że widziałem gdzieś w piwnicy tą oryginalną zakrętkę do mocowania owiewki (na zdjęciu widziałem że masz oryginalne wsporniki z gumami. Gdybym znalazł to miałbyś wzór. Zdjęć (nadających się do czegoś) niestety nie mam. Skąd pochodzi ten motocykl? Po kim jest? Raczej na 100% powinienem znać.. :)
Pozdrawiam i POWODZENIA!

Motocykle na dzień dzisiejszy są już w częściach. Silniki w poniedziałek idą do remontu. 125 będzie remontował Henryk Wróblewski z poznania, znakomity zawodnik i mechanik. 250 idzie do K. Krawczyka z Częstochowy dobrego mechanika zajmującego się tuningiem i remontami silników kartingowych. Starymotocykl czy masz może zdjęcia twojego SKM-a 250 ? O ile widzę ma taki sam silnik 250 na stawidle jak ja. interesowały by mnie foty silnika. Może napiszesz coś więcej o SKMach.

Znalazłem 3 filmy z zawodów w Czechaw w 1988 roku. Jeden przedstawia piekny dzwon :)
http://www.youtube.com/watch?v=LVyF_2lM ... er&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=IcBpqz7C ... er&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=L_fXidff ... er&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=ER8PLvpw ... er&list=UL
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: jarek » 2011-03-27, 23:26

Fajnie że jest kontakt z byłymi zawodnikami i dzielą się wspomnieniami i informacjami, co sprawia że ten temat jest jeszcze bardziej ciekawy. Powodzenia w remoncie

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: Sebastian440 » 2011-05-05, 13:45

Czesia stoi już o własnych siłach. Zdystansowane są koła, wypiaskowana i pomalowana rama wraz z kołami i zawieszeniem. Łożyska w kołach, wahaczu i główce ramy są nowe, co by ten czeski wynalazek nie pogubił kół w pierwszym zakręcie. Nadwozie pozostaje jak na razie w oryginalnym malowaniu. Może nie każdemu się podoba ale według mnie nadaje mu charakteru. Silnik pomału się remontuje, zdobycie i załatwienie wszystkich części do Cezetki nie jest takie łatwe jakby się wydawało. Uszkodzone były dwa koła zębate w skrzynce biegów i to ich zdobycie zajęło sporo czasu. Opony tylna założona jest nowa o rozmiarze 110/80/18. Seryjnie montowano oponę i dętkę na obręcz. Dzięki wypolerowaniu rantów obręczy można było zastosować opony bezdętkowe. W najbliższym czasie zajmę się hamulcami i wykończeniem zawieszenia. Do zacisków hamulcowych udało zdobyć się już reperaturki i jeśli dobrze pójdzie "może" w przyszłym tygodniu ogarnę temat. Poprzedni właściciel zmienił też kąt owiewki, podciągając ją na przednim mocowaniu ok. 4 cm w górę. Teraz wszystko wróciło na swoje miejsce i w końcu jestem w stanie zmieścić dłonie pod owiewką. Podsumowując. Idzie powoli, ale do przodu. Więcej info wkrótce.
http://mr16bp.blogspot.com/2011/05/meta ... koach.html

Ps. JEŻELI POSIADAŁEŚ, BĄDŹ POSIADASZ MOTOCYKL WYŚCIGOWY (Z EPOKI) LUB CZĘŚCI DO TYCH MOTOCYKLI DAJ ZNAĆ NA ADRES: seba440t2@wp.pl lub napisz pw.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Pablo_Picasso
Posty: 388
Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
GG: 40694177
Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r.
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: Pablo_Picasso » 2011-06-02, 20:56

Jakieś postępy Sebastian ??
Pozdrawiam ;)
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2223
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i MTXy

Post autor: Skinder » 2011-06-02, 21:18

Właśnie... Kolega twierdzi, że zna ciecia co pilnuje w nocy nowego odcinka autostrady jak się jedzie na Lubicz. Ewentualnie skołujemy jeszcze kogoś i na przedmieściach (bielawy, olimpijska, szpital dziecięcy, kaszczorek) ogarniemy coś w tym stylu - http://www.youtube.com/watch?v=HellecNGqbQ

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i Metalexy 125

Post autor: Sebastian440 » 2012-05-18, 11:43

Elo majstry.
Dziś prawdopodobnie będę cykał foty mtxa na stawidle, jeśli są jakieś życzenia co do zdjęć konkretnych elementów to pisać.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: Nowe wyścigowe motocykle w garażu: Promot i Metalexy 125

Post autor: Muciek » 2012-05-18, 12:02

sebastian440 pisze:Dziś prawdopodobnie będę cykał foty mtxa na stawidle, jeśli są jakieś życzenia co do zdjęć konkretnych elementów to pisać.
Wszystko co związane z silnikiem i jakiego filma ;D Tuleja okna gar itd :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości