Cześć
Mam pewien problem
podczas dzisiejszej przejażdżki zaczęła wyskakiwać mi 3, myślałem ze za słabo wbiłem czy coś to poprawiłem ale za jakieś 100m 3 znów wyskoczyła więc resztę drobi przejechałem na 2 po powrocie zacząłem sprawdzać różne opcje i okazało sie że wałkiem zdawczym można bez większych problemów ruszać a przy wymianie kosza sprzęgła łożysko wałka na którym osadza sie kosz też miało luz.
I tu moje pytanie czy luz łożysk w skrzyni może powodować wyskakiwanie biegu??
I co jeszcze powinienem sprawdzić bo rozpoławianie silnika w tej sytuacji jest raczej nieuniknione.
Wyskakujący 3 bieg
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 2008-06-27, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1972r
- Lokalizacja: Starokrzepice
- Kontaktowanie:
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Wyskakujący 3 bieg
Na 99 % wyrobiła się podkładka w skrzynce, oryginalnie jest ona lekko stożkowata z jednej strony, wymiana jej na sprężynówkę zawsze pomaga.
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 2008-06-27, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1972r
- Lokalizacja: Starokrzepice
- Kontaktowanie:
Re: Wyskakujący 3 bieg
a czy mógł by mi ktoś podać wymiary łożysk skrzyni biegów wsk 125 ??
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wyskakujący 3 bieg
zobacz w katalogu albo poszukaj na forum
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Wyskakujący 3 bieg
Na kosz sprzęgłowy jedno łożysko, rozmiar 6202
Wałek zdawczy jedno łożysko, rozmiar 6004
Najlepiej cały kpl wymieniać:

Wałek zdawczy jedno łożysko, rozmiar 6004
Najlepiej cały kpl wymieniać:

- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Wyskakujący 3 bieg
Co do wypadającej trójki, to przy okazji dokładnie przyjrzyj się kołom zębatym(ich uszkodzenia są dość częste w 125- przynajmniej w moich okolicach
) oraz tulejce wałka pośredniego(sprawdź też gniazdo tulejki).

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości