-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-04-24, 21:45
No to ładnie...
I cóż teraz robić???
H-03 chwalone na każdym forum....
Dwie różne opony też mogą wyglądać nieciekawie
Rozumiem, że swoją wypowiedź popierasz własnym doświadczeniem???
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jannex » 2011-04-25, 09:48
Mam podobny układ ale w mz ts 250/1. W wsk mam inaczej bo moja wsk ma koła 19".
Czemu nieciekawie? A co ma wygląd do prowadzenia? Chcesz żeby były dwie takie same to daj obie H 03 - to ty będziesz tym jeździć.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-04-25, 09:50
Wiem, że ja
Zdziwiła mnie Twoja wypowiedź z tym "aż po zębach daje".
Na forach bardzo polecają ten model (na przód również).
Czyli mówisz, że 3.25 mam nie ładować?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2011-04-25, 10:06
Jak chcesz, mam w Shlce 3.25 z tyłu i daje radę spokojnie. Po zębach zawsze będzie dawać na naszych szosach tu już chyba nie ma reguły.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-04-26, 00:05
I mam mega klina.....
Co robić...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2011-04-26, 08:19
Kup dwa mitasy H-03 3.00 i tyle.
-
Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek » 2011-04-27, 17:34
I nie marudź

H03 to właśnie ten szitas z bieżnikiem identycznym jak niegdyś w Jawach. W zasadzie to nie wiem co masz na myśli mówiąc że opona daje po zębach ale w mojej Jawie mam właśnie oryginalne barum 3.25 z przodu i 3.5 z tyłu i nie widzę powodu do narzekań. O dziwo zachowały się bez pęknięć, miękkie i skowyrne. Jawa to tylko Jawa a nie sportowy motocykl ale zaliczyłem kilka głębszych pochyleń i nie było żadnych niebezpiecznych objawów także H03 powinny spisać się nieźle. Rzeźba tej opony może wizualnie nie zachwyca no ale to akurat nie ma większego znaczenia.
Moim zdaniem nie popełnisz błędu kupując właśnie zestaw 3.25 i 3.5. Większe ciapy zawsze odrobinę poprawią sylwetkę motorka.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-04-27, 18:52
3.25 i 3.5 to trochę może być przegięcie
Zostanę przy 3.00 i 3.25 na tył

I już nie cuduję

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2011-04-27, 18:57
ja jakbym miał kupować takie opony to na przód dał bym 3,0 a na tył 3,5
różnica między 3,25 a 3,0 albo 3,5 jest nie wielka
-
Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
- Lokalizacja: Adelnau
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin » 2011-06-20, 15:43
czaje sie i czaje ... znalazłem takie opony i moje pytanko - kupował ktoś u tego allegrowicza, czy ma dobre oponki nie sa to jakies podróbki
http://allegro.pl/opona-heidenau-18-3-2 ... 54600.html
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2011-06-20, 19:41
Kupuję u nich dętki do motocrossu. 1000% zadowolenia.
-
hartman
Post
autor: hartman » 2011-06-20, 20:19
Takie 3.5 na tyle i 3.25 przód w 175tce jak ktoś po piaskach/szurtach lata pewnie by się fajnie sprawdziło.Tylko pytanie czy by dziwnie nie wyglądała taka szeroka guma na obręczy.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-06-20, 20:28
Ja dałem 3.00 na przód 3.25 na tył

Fajnie wygląda

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
hartman
Post
autor: hartman » 2011-06-20, 20:31
U mnie takie właśnie zestaw się dobrze spisuje na szutrach.Na typowej szosówce jak tutaj niektórzy podają to dziękuje w jakiś piasek wlecieć.albo gleba ,albo sie zakopie zaraz.
-
Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
- Lokalizacja: Adelnau
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin » 2011-06-20, 22:18
hartman pisze:Takie 3.5 na tyle i 3.25 przód w 175tce jak ktoś po piaskach/szurtach lata pewnie by się fajnie sprawdziło.Tylko pytanie czy by dziwnie nie wyglądała taka szeroka guma na obręczy.
chcesz powiedziec że takie rozmiarówki na szose nie stykną

ja planuje dać na tył 3.5 a na przód 2.75
-
Beast96
Post
autor: Beast96 » 2011-06-20, 22:35
Ja osobiscie mialem w wsk 3,5 przód i tył i spoko ale popękały i trzeba bylo je wyrzucic.Nie wiecie może czy są gdzies do kupienia oryginalne opony STOMIL?
-
wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wujcio » 2011-06-20, 22:36
Marcin pisze:hartman pisze:Takie 3.5 na tyle i 3.25 przód w 175tce jak ktoś po piaskach/szurtach lata pewnie by się fajnie sprawdziło.Tylko pytanie czy by dziwnie nie wyglądała taka szeroka guma na obręczy.
chcesz powiedziec że takie rozmiarówki na szose nie stykną

ja planuje dać na tył 3.5 a na przód 2.75
Zerknij w mój temat.
ja mam takie opony

jakoś nie narzekam na jazdę po dziurach i wertepach wiadomo że jak się wpierdzieli w dużą dziurę to nawet przy oponie 4.0 rozwali się felga.
Przy 2,75 jest gorzej osłaniana felga niestety chyba że taki profil mam opony.
mała opona na przód pozwala na super sterowność

-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-12-23, 19:12
Szukam opon do normalnego jeżdżenia. Wiadomo, głównie szosa, ale co jakiś czas wypadałoby lelkiem wskoczyć na szutry. Jest coś do wyboru poza Mitasami? 18X3.25 na tył można, na przód 18x3.00. Mówię od razu, że nie interesuje mnie wygląd - ma być OK do jeżdżenia. Cena do 150/szt. Jest coś do wyboru w tej materii? Z drugiej strony nie chciałbym kupować jakichś kosmicznych opon do zwykłej wueszczyny.

Podpowiecie coś?
http://allegro.pl/3-00-21-dunlop-k550-i2002126005.html myślałem nad tym, ale to bieżnik typowy enduro, a ja śmigać będę głównie szosą... Uprzedam komentarze, że zły wymiar. To tylko najlepsza fotka jaką znalazłem.

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-12-23, 19:15
Na tył daj 4.0

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości