WSK 125 M06B3 77"
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
ten co masz to jest od WFM S34
Jaki kupiłeś szlif?
I gdzie go kupiłeś?
Jaki kupiłeś szlif?
I gdzie go kupiłeś?
Re: WSK 125 M06B3 77"
1,2,3 gdzies poza allegro wyszukalem z zakonczonych... czyli ogolnie moge szukac nowych ?
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
Szkoda ja potrzebuje na 4 szlif
pewnie FSO?
pewnie FSO?
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
To po grzyba do WSK kupowałeś tłoki od WFM?
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
Na SD są Gorzyckie tłoki, lub poluj na oryginał ZMD
---->
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1098
---->
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1098
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
Re: WSK 125 M06B3 77"
wujcio ...po grzyba bo się czlowiek czasem myli.. i nie jest tak obeznany jak ty.Z sd dziękuje, też ponoć sa do wfm,2 czas oczekiwania ,3 ceny przesylki to dziekuje.Kupie almota jak chce pojezdzic cokolwiek w tym roku.
Edit: Czy ja mam pretensje do kogoś ,że kupiłem złe ? Do siebie a ty coś sugerujesz. ps. hartman nie hartmat
Edit: Czy ja mam pretensje do kogoś ,że kupiłem złe ? Do siebie a ty coś sugerujesz. ps. hartman nie hartmat
Ostatnio zmieniony 2011-05-05, 22:56 przez hartman, łącznie zmieniany 2 razy.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
Co Ty hartmat taki jesteś nie reformowalny przecież wszyscy piszą że na SD są dobre tłoki tylko nie poznańskie ale Gorzyckie.
Nie moja wina że nie umiesz kupować
Nie moja wina że nie umiesz kupować
Re: WSK 125 M06B3 77"
Prace coś tam dalej trwają.Większość części już doszła,teraz tylko czekam na ostatnią paczke z SD.Dziś przyszły tłoki więc zawiozłem cylinder do szlifu.Jak to zwykle bywa w różnych miejscach doszły nowe części do wymiany.
Rozebrałem zawias dzisiaj (nie wiem czy kompletnie ,ale ruszyc raczej nic bardziej się nie da) Oleju na oko z 2ch lag ok 100ml wypłynęło.Jedna laga łapie na uszczelnieniach przy maksymanym ugięciu bez sprężyn pewnie z brudu.Ogólnie kolejną butelkę jakiejś beny do czyszczenia będę musiał zakupić.
Jakiś dziwny patent jest z uszczelnieniami w lagach.W jednej są 2 uszczelniacze ? a 2giej uszczelniacz i jakaś tulejka jakby metalowa.Zresztą widać na foto.
Kulek na dolnej bieżni paru brakowało.Ogólnie jest dość konretnie ścięta (nie wiem od czego ,pewnie te luzy tak załatwiły) i myślę kupić nową.Szklanki czy jak tam od amorów,szczególnie jeden ma urwane uchwyty na śruby (widoczne na foto) Radzicie do spawania oddać?
Jak zdejmowałem rolgaz to zauważyłem ,że jakaś płytka przy śrubie do regulacji ?? jest pęknięta.Potrzebne mi to ? Nie uśmiecha mi się w kolejne koszty pchać.
Rozebrałem zawias dzisiaj (nie wiem czy kompletnie ,ale ruszyc raczej nic bardziej się nie da) Oleju na oko z 2ch lag ok 100ml wypłynęło.Jedna laga łapie na uszczelnieniach przy maksymanym ugięciu bez sprężyn pewnie z brudu.Ogólnie kolejną butelkę jakiejś beny do czyszczenia będę musiał zakupić.
Jakiś dziwny patent jest z uszczelnieniami w lagach.W jednej są 2 uszczelniacze ? a 2giej uszczelniacz i jakaś tulejka jakby metalowa.Zresztą widać na foto.
Kulek na dolnej bieżni paru brakowało.Ogólnie jest dość konretnie ścięta (nie wiem od czego ,pewnie te luzy tak załatwiły) i myślę kupić nową.Szklanki czy jak tam od amorów,szczególnie jeden ma urwane uchwyty na śruby (widoczne na foto) Radzicie do spawania oddać?
Jak zdejmowałem rolgaz to zauważyłem ,że jakaś płytka przy śrubie do regulacji ?? jest pęknięta.Potrzebne mi to ? Nie uśmiecha mi się w kolejne koszty pchać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
Czarny-Klakson (skojarzysz przycisk na przełączniku)
Biały- światła krótkie (pozycja dolna przełącznika)
Żółty- światła długie (pozycja górna przełącznika)
Niebieski- Stacyjka (środek przełącznika między kablami od świateł)
Gdyby nie zgadzały Ci się kolory bo niewiem jak masz dalej podłączone przecież ten przełącznik to banał i dojdziesz po tym jak napisałem a wpisać w gugle "wsk schemat instalacji" jeszcze prościej
Trzymaj link do schematów na przyszłość:
http://arecki113.republika.pl/
Biały- światła krótkie (pozycja dolna przełącznika)
Żółty- światła długie (pozycja górna przełącznika)
Niebieski- Stacyjka (środek przełącznika między kablami od świateł)
Gdyby nie zgadzały Ci się kolory bo niewiem jak masz dalej podłączone przecież ten przełącznik to banał i dojdziesz po tym jak napisałem a wpisać w gugle "wsk schemat instalacji" jeszcze prościej
Trzymaj link do schematów na przyszłość:
http://arecki113.republika.pl/
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
Mogłeś rozebrać bardziej to zawieszenie w celu sprawdzenia czy nie masz ułamanych tych tulejek co ja
Olej nalałeś 15W - nie za rzadki??
Olej nalałeś 15W - nie za rzadki??
Re: WSK 125 M06B3 77"
Rozebralem całkowicie tylko zdjęć już nie wstawiałem.Tulejki całe były.Znajomy to powiedział "15W?! nie za gęsty będzie ??" jak moto ruszy to się zobaczy.Powiem sczerze ,że się troche nadenerwowałem zanim wpadł mi do głowy dobry sposób montowania wszystkiego do kupy.
edit:
części z SD przyfruneły szybko w sumie.we pon. skadałem zamowienie ,w srode wyslali i dzisiaj są.Teraz wielkie składanie
edit:
części z SD przyfruneły szybko w sumie.we pon. skadałem zamowienie ,w srode wyslali i dzisiaj są.Teraz wielkie składanie
Re: WSK 125 M06B3 77"
ehh dzisiaj chcialem silnik zlozyc i przy wciskaniu sworznia tlok szlak trafil...
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
to widzę że jesteś szpec skoro wciskasz w tłok sworzeń na zimno...
trzeba było podgrzać tłok i wtedy sworzeń wchodzi bez oporów
trzeba było podgrzać tłok i wtedy sworzeń wchodzi bez oporów
- Skinder
- Posty: 2222
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
Wujcio, tak prawdę mówiąc po podgrzaniu miałem problem z osadzeniem sworznia w almocie. Także powtórzyłem eksperyment z pomocą starej szpilki od rometa, nakrętek i podkładek - czysto, szybko, ładnie, schludnie i bezpiecznie.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
może za mało nagrzałeś
całkiem możliwe że almot ma za małą dziurę pod sworzeń (inne pasowanie)
całkiem możliwe że almot ma za małą dziurę pod sworzeń (inne pasowanie)
- Skinder
- Posty: 2222
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
Możliwe, osadzałem dwa razy nowy sworzeń w gorzyckim ale tak ciężko jeszcze nie było. Sworzeń leżał w zamrażalniku a tłok dostał opalarką, tak że trzeba było pracować w rękawicach. No ale nie ważne, sposób na szpilkę jest tani i równie dobry, lepszy napewno niż uderzanie młotkiem czy tam drewnem.
Re: WSK 125 M06B3 77"
wucjo jak zwykle gadasz ,a nic nie wiesz.tlok byl nagrzany opalarka ,ze w rekawicach bylo niemilo go trzymać grubych,w dodatku tlok oryginalny.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 77"
to nie wiem jak Ty to zrobiłeś ja już kilka razy tak montowałem sworzeń i wszystko wchodziło idealnie.hartman pisze:wucjo jak zwykle gadasz ,a nic nie wiesz.tlok byl nagrzany opalarka ,ze w rekawicach bylo niemilo go trzymać grubych,w dodatku tlok oryginalny.
To że grzałeś opalarką nie znaczy że podgrzałeś wystarczająco mocno ( też ważne gdzie grzałeś) ja podgrzewałem na kuchence gazowej.
Najgorsze jest to że trzeba działać szybko i czasami sworzeń się zaklinuje w takiej sytuacji wystarczy ponownie grzać sam tłok i sworzeń wyleci.
Życzę powodzenia w dalszych zmaganiach.
PS co się stało z tłokiem skoro twierdzisz że jest do wywalenia?
Re: WSK 125 M06B3 77"
Grzałem od spodu i po bokach w miejsca gdzie wchodzi sworzeń.Nic następnym razem biore tłok w jakiś sisk ,zeby go nie dotykać,wygrzeje na maxa i zobaczymy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości