taką: edit:poprawione nie syczeć chłopaki
...
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Wywal ten tylny bagażnik i wstaw oryginalną lampę
taką: edit:poprawione nie syczeć chłopaki
taką: edit:poprawione nie syczeć chłopaki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-03-27, 20:54 przez WSK, łącznie zmieniany 1 raz.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
WSK, udzielasz mu rad na temat oryginalności po czym wrzucasz zdjęcie kompletnej lampy z Gazeli która ma biały odbłyśnik, inną tylną gumę, aluminiową ramkę i inny kształt szkiełka podświetlającego rejestracje. Nawet zdjęcie jest podpisane lampagazela. I co to ma wspólnego z oryginalnością?
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
mnie ciekawi tłumik.od czego on jest?
- Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Fotka lampy jakiej potrzebujesz:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Dopiero teraz sie zorientowałem- nie ta fotka, mam troche tych zdjęć zapisanych na dysku- wyluzujAlien pisze:WSK, udzielasz mu rad na temat oryginalności po czym wrzucasz zdjęcie kompletnej lampy z Gazeli która ma biały odbłyśnik, inną tylną gumę, aluminiową ramkę i inny kształt szkiełka podświetlającego rejestracje. Nawet zdjęcie jest podpisane lampagazela. I co to ma wspólnego z oryginalnością?
juz edytuje
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Znów lampa z Gazeli (?)
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
No ładny garbus
zmień tłumik, kapę zapłonu i korek baku porób zaprawki i będzie miodzio
-
sebek
- Posty: 22
- Rejestracja: 2009-12-10, 22:32
- GG: 0
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Nie kupuj tych felg po kilku miesiącach będą rdzewieć ja kupiłem takie i są już całe pordzewiałe a co do szprych są dobre tylko nyple metalowe i też szybko zaczynają rdzewieć
-
z-tomek
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Chyba te felgi trzymasz w gnoju. Mam w przednim kole org felgę pochromowaną a w tylnym mam współczesną2 lata i szprych też sklepowe i jak na razie odpukać nic się nie dzieje
-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
źle ustawiony zapłon i za uboga mieszanka.
- Pablo_Picasso
- Posty: 388
- Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
- GG: 40694177
- Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r. - Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Bardzo ładnie zachowana Wsk-a, zmień tłumik, lampę i będzie dobrze
.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
-
Irek.S.
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Gaźnik i kran wyczyść, ustaw zapłon i gaźnik i będzie chodzić OK .
Wymień też kondensator i przerywacze bo tam też może być przyczyna.
Wymień też kondensator i przerywacze bo tam też może być przyczyna.
-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Ten silnik może byc i raczej jest całkiem ok nie słychać było prócz prykania w gaźnik i duszenia się żadnych podejrzanych stuków dzwonienia głośno szumiących łożysk czy innych niepokojących objawów.Wystarczy tam zajrzeć do zapłonu i ew. podregulować gaźnik jesli będzie trzeba.Bardzo możliwe że magneto było lekko przykręcone po odpaleniu ścięło klin ustalający i teraz zapłon ustawia się sam jak chce. Swoją drogą jak się wał posypał to było wał kupić a nie drugi motocykl po to żeby wyjać silnik, no chyba że za półdarmo tą drugą kupileś.Jak Ci się w przyszłości np wałek zdawczy skończy to też kupisz nowy motocykl żeby przełożyć silnik ??Zippo125 pisze: kupiłem inna wsk z nadzieją, że bedzie ok silnik, a jak chodzi to widać na filmiku wyżej. Także narazie nie zacznę remontu konkretnego bez sprawnego silnika.
Trzeba się nauczyć podstaw mechaniki i eksploatacji, takie maszyny wymagają stałego dozoru
i poprawiania małych niedomagań to nie jest japonia że przez kilkadziesiąt tysięcy kilometrów nic nie robisz poza zmianą oleju .Jak szybko się nie podszlifujesz z obsługą i naprawą to będziesz więcej pchał niż jeździł i to nie dlatego że wska to jakiś wyjątkowy gniot tylko dlatego że takie stare motocykle czasem marudzą - tak jak stare baby.
Ustaw zapłon wymień profilaktycznie kondensator sprawdź stan przerywacza zobacz czy klin magneta jest cały, znajdź w necie jak reguluje się gaźnik w Twojej maszynie i będziesz miał sprawny silnik.
-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
No to poducz się mechaniki trochę i będzie git, na szczęście wsk125 to nie jest specjalnie skomplikowana maszyna więc pewnie raz dwa się nauczysz serwisu swojej maszyny.To wszystko jest łatwe do ogarnięcia.Na początek wyreguluj ten silnik bo on jak mówiłem wydaje się być w niezłym stanie tylko zapłon musisz przejrzeć i może gaźnik podregulować.
-
Irek.S.
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Silniczek ładnie chodzi ale to ewidentnie kondensator i regulacja 
125tki w robocie łatwe są choć jest pare na początku wkurzających rzeczy ale wystarczy troche sprzętu ,trochę talentu i wszystko łatwo idzie
125tki w robocie łatwe są choć jest pare na początku wkurzających rzeczy ale wystarczy troche sprzętu ,trochę talentu i wszystko łatwo idzie
-
Irek.S.
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Ale ma luz na boki czy góra-dół? Jeśli na boki nie przejmuj się ważne aby nie miał luzów góra-dół.
- marian6666
- Posty: 120
- Rejestracja: 2010-02-17, 14:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK m06 b1 '69
WSK m06 b3 '74
Dżawa mustang - Lokalizacja: okolice Łukowa/Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
móglbys zrobic zdjecie ze zbliżeniem na mocowanie klamek na kierownicy??
Tam skąd jestem najpiekniejszy las,dziewczyny w sukienkach najładniejsze! .
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
Ile cie wyniosły chromy?
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1974r.
no to pozdro z takim chromemZippo125 pisze:Wiesz nie drogo, ale to też chrom bez miedzi, wiec widać niedoskonałości z bliska, ale ogólnie jak dla mnie wygląda czad.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości