-
Markiz
- Posty: 148
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:18
- GG: 1155265
- Moje maszyny: Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz » 2011-05-15, 19:02
Siebie przedstawiać chyba nie muszę ale mój nowy nabytek tak:
Właśnie sobie zakupiłem coś takiego:
Wymaga "dopieszczenia" i dokupienia kilku drobiazgów ale myślę, że i tak ładnie wygląda

No i najważniejsze dla mnie - posiada dokumenty.
Rok produkcji 1979.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-05-15, 19:59 przez
Markiz, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Irek.S.
Post
autor: Irek.S. » 2011-05-15, 19:06
Ładny/
Naklejeczki kup na allegro robione jak oryginał i cudny będzie

-
Markiz
- Posty: 148
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:18
- GG: 1155265
- Moje maszyny: Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz » 2011-05-15, 19:43
No właśnie szukałem naklejek ale jakoś ładnych nie znalazłem....
A już na boczki "50 T-1" to nigdzie nie ma

-
Markiz
- Posty: 148
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:18
- GG: 1155265
- Moje maszyny: Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz » 2011-05-15, 20:51
Dzieki.
-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Post
autor: volksturm » 2011-05-15, 20:59
Identycznego rometa miałem jako swój pierwszy pojazd silnikowy ! nawet kolor się zgadza kupiłem swojego za śmieszne pieniądze z papierami od takiego dziadka co już jeździć nie mógł bo sam ledwie o lasce chodził.Mój egzemplarz był o tyle dziwny że miał cylinder od komara taki "owalny" i gaźnik GM12 zamiast 13 co powodowało że mocy miał tyle co komar ale biegi trzy

swoją drogą śmiesznie przez to wyglądał ale jeździł ok.Nie miałem w nim też kopniaka a nowego nie chciało mi sie kupować wiec zapalałem dziada zawsze na pych.Bardzo dobrze go wspominam nie miałem z nim problemów później już miałem simsona sr a rometa oddałem kuzynowi na wieś gdzie do dziś dzień jest i ma się dobrze wujas czasem nim pojedzie sobie na rybki.
-
Markiz
- Posty: 148
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:18
- GG: 1155265
- Moje maszyny: Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz » 2011-05-15, 21:20
No proszę jakie wspomnienia wywołałem

A przy okazji - chodzi opinia, że w tym silniku bywają problemy z wyskakującym drugim biegiem - zauważyłeś w swoim coś takiego?
Nie wiem jak jest u mnie bo jeszcze go nie odpalałem...
-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Post
autor: volksturm » 2011-05-15, 21:24
Ja jeździłem swoim z 16-17 lat temu

ale nie przypominam sobie jakiejkolwiek większej awarii choć nie oszczędzałem raczej go żadnych niedomagań skrzyni nie odnotowałem.
-
WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WSK » 2011-05-15, 21:51
volksturm pisze: cylinder od komara taki "owalny" i gaźnik GM12 zamiast 13
Od silnika S38 tzw "jajo"
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-05-16, 15:27
Markiz pisze:No proszę jakie wspomnienia wywołałem

A przy okazji - chodzi opinia, że w tym silniku bywają problemy z wyskakującym drugim biegiem - zauważyłeś w swoim coś takiego?
Nie wiem jak jest u mnie bo jeszcze go nie odpalałem...
W cale niedawno też byłem napalony na rometka. Mój kuzyn ma kadeta z jakimiś tam papierami nie na chodzie (co prawda odpalał, ale od razu wskakiwał na wysokie obroty więc stawiałem na lewe powietrze) i jego zmora to był nie wchodzący drugi bieg właśnie. Podpytałem się o tę usterkę taty, który kadeta miał za czasów młodości - ta usterka jest spowodowana wypadnięciem kulki pomiędzy popychaczami. Podobnoż ta awaria jest łatwa do usunięcia, tj. danie kulki o podobnej średnicy z łożyska

.
Więc nie martw się.
-
Markiz
- Posty: 148
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:18
- GG: 1155265
- Moje maszyny: Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz » 2011-05-16, 19:54
Savier pisze: Podobnoż ta awaria jest łatwa do usunięcia, tj. danie kulki o podobnej średnicy z łożyska

.
Więc nie martw się.
Dzięki za dobre słowo

Tylko czemu ta kulka wypada - oto jest pytanie
Spojrzałem na Twój podpis i tym razem mnie nostalgia ogarnęła...
Właśnie w 1977 roku zrobiłem prawko na motocykl i zakupiłem w Polmozbycie w Łodzi nówkę sztukę WSK M06B3 125 za jedyne 9.500 zł. Śmigałem na niej 2 lata - śliczna była....
Nawet niedawno zadzwoniłem do gościa który ją wtedy ode mnie kupił na giełdzie ale już jej niestety nie miał - chciałem odkupić bo przecież minęło zaledwie 32 lata
Ech młode lata.....

-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Post
autor: volksturm » 2011-05-16, 20:08
Savier troche się zaplątał. Chodziło mu chyba o wypadanie kulki z automatu zmiany biegów a ta awaria dotyczy każdego rometa z nożną zmianą biegów jak kulka zaczyna wypadać to znak że gniazdo na nią się wyrobiło i się to będzie powtarzać można umieścić mniej wytartą kulkę z łożyska jakiegoś ale to na krótką metę pomaga.Sama skrzynia 3 biegowa jest troszkę delikatniejsza niż w 2 biegowych rometach ale ja jakoś tego nie zauważyłem nic się nie psuło pomimo że był to mój 1-szy pojazd i różne pomyłki w obsłudze się zdarzały a skoro przeżył moją samodzielną naukę jazdy to znaczy że był to raczej mocny pojazd.
-
Irek.S.
Post
autor: Irek.S. » 2011-05-17, 20:33
Co do wypadających biegów to jeśli mamy Rometa 2 biegi kupujemy za 40 zł nowy automat i zapominamy o biegach
Nie ma co w sumie dobre sprzęty. Też mam sentyment do Rometów

-
Markiz
- Posty: 148
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:18
- GG: 1155265
- Moje maszyny: Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz » 2011-05-17, 21:55
A jak mamy Rometa 3 biegowego?
-
Irek.S.
Post
autor: Irek.S. » 2011-05-19, 08:23
To gorsza sprawa ciężko już o dobry automat niestety...
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2011-05-19, 09:07
Nie masz czasem tłumika z Ogara 200?
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Markiz
- Posty: 148
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:18
- GG: 1155265
- Moje maszyny: Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz » 2011-05-19, 21:28
Niestety nie mam...
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2011-05-19, 21:54
Źle mnie zrozumiałeś.Chodzi mi o to czy czasem Twój T1 nie posiada założonego wydechu z dwusetki.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Markiz
- Posty: 148
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:18
- GG: 1155265
- Moje maszyny: Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz » 2011-05-19, 22:08
Anzel pisze:Źle mnie zrozumiałeś.Chodzi mi o to czy czasem Twój T1 nie posiada założonego wydechu z dwusetki.
W Rometach 50 T-1 takie też były montowane:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości