EDIT: Fotki części z ag-motu. Lusterka może nie mają perfekcyjnego wykonania, ale wyglądają na WSK bardzo ładnie. W przyszłości postaram się zamieścić zdjęcie, jak to wygląda


Więc jakie polecasz? Nie ma na rynku innych, a polowanie na "nowe z epoki" mija się z celem. Przy następnej okazji kupię sobie dwa komplety i będzie dobrzewsk_motór pisze:Ja bym gum na stopki dzisiejszej produkcji nie polecał...
Jak załoazyłem w mojej Wieśce to na następny dzień były porozrywane na łączeniach...
Savier pisze:
Jak najbardziej rozumiem Twoją troskę o moją osobę. Z chęcią opublikuję numer mojego konta bankowego prosząc o datki na nowe opony.konter pisze:Savier pisze:
Sawier nie chcę być upierwdliwy, ale pamiętaj, że poza przyjemnością najważniejsze jest bezpieczeństwo. Pamiętaj, że te stare, zdezelowane, zparciałe, 35 letnie opony to jedyny element "łączący" cię z nawieżchnią. Uwierz mi, że nikt nie chciałby, żeby nagle walnęła, gdy będziesz sprawdzał, ile pójdzie z górki. Mam chciaż nadzieję, że w kasu jeździsz. Czy nie warto pomyśleć o 2 nowych oponach? Przecież to zaledwie 150 zł. Piszę "zaledwie" z całą premedytacją, bo czymże jest 150 zł wobec twojego zdrowia/życia. Pamiętaj o tym. Pisze to dla Twojego i innych dobra.
Bo lubię jak jest czysta :->.Borewicz pisze:Ten motor więcej stoi jak jeździ
A to nie było do '75? Poza tym - czym jest siedzenie przy silnikuWSK pisze:Savier, powinieneś dać blachę kanapy starego typu (b1/b3) (płaska) ona własnie powinna byc w garbi
Miałem to samo w SHL M05, dramat, nawet lekkie naciągnięcie gumy powoduje spękanie.wsk_motór pisze:Ja bym gum na stopki dzisiejszej produkcji nie polecał...
Jak załoazyłem w mojej Wieśce to na następny dzień były porozrywane na łączeniach...
Savier pisze:Bo lubię jak jest czysta :->.Borewicz pisze:Ten motor więcej stoi jak jeździ
Szkoda wueski, lepiej jak się jeździkonter pisze:
hahaha,
a co powiecie na 200 km przez 2 lata? Na nowych oponach dodam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość