SHL-ki M11
- lekki1993
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-06-06, 21:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, SHL, komar, k-55, Panonia,
- Lokalizacja: Bielany
- Kontaktowanie:
SHL-ki M11
Witam posiadam 2 SHL m11 jedna jest nie kompletna a druga ma parę małych braków. Motory były wypiaskowane i pomalowane do podkładu proszkowego a ramy z zawieszeniami na gotowo. Jedną SHL będę chciał poświecić na replikę wyścigowej wersji zgodnie z oryginałem, przeróbce będzie podany również silnik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
NIE MA BOGA, JEST MOTÓR!!!
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: SHL-ki M11
Fajne eshaelki.
Jakie przeróbki będziesz robił w silniku?
Jakie przeróbki będziesz robił w silniku?
- lekki1993
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-06-06, 21:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, SHL, komar, k-55, Panonia,
- Lokalizacja: Bielany
- Kontaktowanie:
Re: SHL-ki M11
5 szlif, powiększone kanały, tłumik robiony pod charakterystykę silnika, podkowę, i gaźnik.
NIE MA BOGA, JEST MOTÓR!!!
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: SHL-ki M11
Ten szlif to tak nie do końca tuning
. Mógłbyś dokładnie wszystko opisywać? Interesuję mnie to, gdyż sam mam taki silnik i zastanawiam sie czyby przy nim nie pogrzebać.

- lekki1993
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-06-06, 21:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, SHL, komar, k-55, Panonia,
- Lokalizacja: Bielany
- Kontaktowanie:
Re: SHL-ki M11
jak nie do końca 5 szlif to masz zwiększenie pojemności, już ci nie powiem o ile dokładnie
NIE MA BOGA, JEST MOTÓR!!!
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: SHL-ki M11
Jeżeli miałeś wcześniej szlif np. 1 lub nominał i przeszlifowałeś na 5 to gratuluję inteligencji. Teraz jak coś się stanie w cylku to masz zamkniętą drogę - musisz kupić następny cylinder, bo w poprzednim już nie ma mięsa na kolejny szlif. Aukcje na allegro z tuningowanym cylindrem od wueski (4 szlif) to także śmiech. Z tego co pamiętam jeden szlif "zabiera" 0.25 mm z gładzi, więc to nadal mało.
Szczerze mówiąc, to bardziej interesują mnie inne przeróbki
.
Szczerze mówiąc, to bardziej interesują mnie inne przeróbki

- lekki1993
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-06-06, 21:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, SHL, komar, k-55, Panonia,
- Lokalizacja: Bielany
- Kontaktowanie:
Re: SHL-ki M11
jak chcesz taniego i szybkiego "tuningu" to kup sobie czysty etyl w sklepie modelarskim. Dla porównania komarek zalany taki etylem, przez chwile ma 80km 

NIE MA BOGA, JEST MOTÓR!!!
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: SHL-ki M11
Kiedyś policzyłem ile ma wueska na ostatnim szlifie pojemności, a ile potrzeba do rozwiertu na 150cm3. Ogółem to chyba najgłupszy sposób, żeby sobie podciągnąć moc. Proponowałbym najpierw generalny remont - łożyska, korba, wyważyć itd. Tłok od japończyka i/lub nowa tuleja do tego jeszcze + przerobione ożebrowanie.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: SHL-ki M11
W każdym bądź razie czekam na relację z przeróbek silnika, ale widzę, że masz do tego dziwne podejście
.
Na innym forum próbowałeś coś z komarem - wyszło Ci to?

Na innym forum próbowałeś coś z komarem - wyszło Ci to?
- lekki1993
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-06-06, 21:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, SHL, komar, k-55, Panonia,
- Lokalizacja: Bielany
- Kontaktowanie:
Re: SHL-ki M11
Na razie jestem na etapie remontu panonii i tylko na tym się skupiam teraz. Zrobienie repliki to jest dla mnie coś dodatkowego i na razie podchodzę do tego powoi i przygotowuje sobie podzespoły żeby zrobić coś później z niczego, i na razie szukam jakiegoś taniego silnika bo mam sam cylinder z głowicą
ale jak skocze z panonią to myślę że to będzie kwestia 3 miesięcy żeby motor stał gotowy na kołach.

NIE MA BOGA, JEST MOTÓR!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości