Czerwone szparunki w M06B3 '73 - co myślicie?
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Czerwone szparunki w M06B3 '73 - co myślicie?
Co myślicie o czerwonych szparunkach do b3 z 1973, jestem w trakcie remontu, i długo myślałem o szparunkach, a tu niespodziewanie kolega przywiózł mi listwy czerwone, coś jak w golfach na zderzakach są i pomyślałem że może by pasowały do czarnej garbuski. Muszę sprawdzić czy nie będą za szerokie, ewentualnie kupie kremowy lub biały lakier, i przed naklejeniem pomajuje je, wiem że będzie to trochę wyglądać wieśniacko, ale liczy się oryginalność, myślę też o frędzlach pod siedzeniem, koralikach na kołach, i chromowanie nakrętki na wentyle.
Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak się w czasach PRL upiększało motocykle??? chce aby ona wyglądała oryginalnie
Myślałem żeby ramę wypiaskować i pomalować bezbarwnym, ale już za podkładowałem i nie chce mi się drugi raz piaskować
Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak się w czasach PRL upiększało motocykle??? chce aby ona wyglądała oryginalnie
Myślałem żeby ramę wypiaskować i pomalować bezbarwnym, ale już za podkładowałem i nie chce mi się drugi raz piaskować
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Szparunki czerwone
Czerwone szparunki - nie! Tylko złote, bo takie powinieneś mieć oryginalnie.
Co do PRLowskiego tuningu: dwa lusterka, jakieś sakwy, ale z frędzelkami i innymi tego typu rzeczami to bym nie kombinował.
Powiem tak, przede wszystkim PORZĄDNY remont, tak, że mucha nie siada. Najlepszy tuning.
Co do PRLowskiego tuningu: dwa lusterka, jakieś sakwy, ale z frędzelkami i innymi tego typu rzeczami to bym nie kombinował.
Powiem tak, przede wszystkim PORZĄDNY remont, tak, że mucha nie siada. Najlepszy tuning.
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: Szparunki czerwone
czyli jednak muszę je na złoty pomalowac i dopiero nakleić
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Szparunki czerwone
Czerwone szparunki o ile się nie mylę były w Panoni
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Szparunki czerwone
Co w związku z tym?z-tomek pisze:Czerwone szparunki o ile się nie mylę były w Panoni

Słuchaj, jeżeli nie znasz się na szparunkach mathew, to będzie trudna sprawa. Poszperaj po necie, na forum, poczytaj => szkoda byłoby gdybyś to spierdzielił.
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: Szparunki czerwone
stwierdziłem że je przemaluje na złoto ale jest kolejny problem: zagięcia i zaokrąglenia, nie testowałem jak ona pod temperatura się zachowuje jak będzie się naciągać to dobrze, a jak nie to jakoś będzie trzeba nacinać.
Już teraz wiem że to zbyt estetycznie nie bezie wyglądać
Ale najważniejsza sprawa to jest taka że kolega mi pomalował bak w kolorze "antyczna miedź" proszkowo i teraz nawet go wypiaskować nie mogę, muszę sobie piasek kwarcowy kupic i do skutku go czyścic a jak nie to nowy bak muszę sobie sprawić,
Już teraz wiem że to zbyt estetycznie nie bezie wyglądać
Ale najważniejsza sprawa to jest taka że kolega mi pomalował bak w kolorze "antyczna miedź" proszkowo i teraz nawet go wypiaskować nie mogę, muszę sobie piasek kwarcowy kupic i do skutku go czyścic a jak nie to nowy bak muszę sobie sprawić,
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Szparunki czerwone
Fakt zjadło mi posta. Czerwone szparunki są w Panoni i moim zdaniem wyglądają bardzo ładnie. W przypadku WSK nie mam pojęcia jak by to wyglądało.
Co do szparunków malujesz wszystko an czarno a później pędzelek i jazda
Co do szparunków malujesz wszystko an czarno a później pędzelek i jazda
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: Szparunki czerwone
ale nie mam szablonów a od reki to mi krzywo wyjdzie i nie tak jak trzeba
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Szparunki czerwone
Powtarzam - poszukaj na forum! Są przedstawione poradniki co i jak.matthew152 pisze:ale nie mam szablonów a od reki to mi krzywo wyjdzie i nie tak jak trzeba
- matthew152
- Posty: 179
- Rejestracja: 2011-05-31, 18:21
- GG: 7106949
- Moje maszyny: _______ -WSK M06b3 '73
-WSK M21w2 KOBUZ '78
-Komar 2320 '69 - Lokalizacja: Kluczewsko
- Kontaktowanie:
Re: Szparunki czerwone
Wpadłem na pomysł, nie chce mi się zmieniać koloru tych pasków, a szablonów robić nie będę więc wymyśliłem żeby Garbuskę pomalować na Yellow bahama i upodobnić ją do mojego byłego Sporta S1 z błotnikami w kolorze, szparunki były by czerwone, i zastanawiam sie nad przerobieniem jej na Riviere lub Lutece. Co o tym myślicie????
- Adi_CK
- Posty: 77
- Rejestracja: 2009-06-15, 22:59
- GG: 8179492
- Moje maszyny: Wueska
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: Szparunki czerwone
Gdybyś jednak powrócił do koncepcji malowania szparunków, to polecam ten poradnik:
viewtopic.php?f=71&t=1321 (10-ty post)
Sam się na nim wzorowałem i nie jest to jakieś awykonalne.
Trochę cierpliwości, koncentracji i wyjdzie pięknie.
A co do przerabiania na inny model, to odradzam. Moim zdaniem lepiej odremontować ją zgodnie z fabryczną specyfikacją i cieszyć się oryginałem. Wykonanie eksportowego modeli będzie o wiele bardziej czasochłonne a i tak efekt może być odwrotny do zamierzonego.
Powodzenia w remoncie.
Pozdrawiam.
viewtopic.php?f=71&t=1321 (10-ty post)
Sam się na nim wzorowałem i nie jest to jakieś awykonalne.

A co do przerabiania na inny model, to odradzam. Moim zdaniem lepiej odremontować ją zgodnie z fabryczną specyfikacją i cieszyć się oryginałem. Wykonanie eksportowego modeli będzie o wiele bardziej czasochłonne a i tak efekt może być odwrotny do zamierzonego.

Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość