czyli rozmowy o wszystkim
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-06-16, 00:43
Hej
Na większości forów internetowych taki temat to podstawa

Każdy pisze co zrobił w danym dniu.
Ja akurat teraz ładuję akumulator (z odzysku - pożyczony od kolegi):

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2011-06-16, 00:59
Ja się dzisiaj przejechałem paręnaście kilometrów i nawet nic się nie sypnęło:D
-
Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
- Lokalizacja: Świeżawy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kamil* » 2011-06-16, 13:49
Hm założyłem gumy na kopniak i wajche zmiany biegów i stożkowy filtr powierza żeby pozbyć sie puchy

-
hartman
Post
autor: hartman » 2011-06-16, 14:29
Rozebrałem sprzęgło,poprawiłem sprężynę kopniaka i wywaliłem blokujący element dźwigni od biegów
-
Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Skinder » 2011-06-16, 19:23
Rozebrałem do końca silnik od gila, rozpołowiłem silnik ten z zablokowaną skrzynią, przygotowałem b3 do wyjęcia osi wahacza, dorobiłem z dziadziem wypychacz wału z prawego karteru... Idę jeszcze podziałać przy skrzyni biegów chyba trochę.
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2011-06-16, 19:35
Zapchałem Wsk do garażu

I zrobiliśmy przymiarki zapłonu CDI do karterów WSK-i, które opisze jak wrócę się do garażu po aparat.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-06-16, 19:50
Szybka przymiarka

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jannex » 2011-06-16, 20:56
-
irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: irek » 2011-06-18, 09:24
Podłączam alternator z roayla, założę kierunki do tyłu a potem się przejade
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-06-21, 00:27
Kupiłem napinacz łańcucha + nakrętkę ośki....
.... nic nie pasuje ;/

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-06-21, 09:53
Rozebrałem tylne koło, zmieniłem szczęki na mniej zużyte, złożyłem wszystko do kupy - sam

.
-
termin21
Post
autor: termin21 » 2011-06-21, 12:36
wymiana wodzika sprzęgła,wymiana świecy,wymiana wachacza tył,wymiana tulejek tylnich amortyzatorów,regulacja sprzęgła,nowy olej w skrzynie,dokręcenie wszystkich śrób,wymiana uszczelki kolanka,dołądowanie akumulatora,czyszczenei kranika i przerywacza. Moto gotowe do kolejnej wakacyjnej eksploatacji.
-
nik102
- Posty: 89
- Rejestracja: 2008-09-30, 19:27
- GG: 4663041
- Moje maszyny: WSK M06B3
Komar 2350
- Lokalizacja: Bralin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: nik102 » 2011-06-21, 15:46
Wymieniłem tylne amortyzatory (na starych już nie dało się jeździć).
-
Knife
Post
autor: Knife » 2011-06-21, 18:09
Savier - nie no jestem pod wrażeniem !
Wyczyściłem ramę, przygotowałem zawieszenie do sprzedaży oraz wszystkie elementy do montażu w nowej.
-
Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Skinder » 2011-06-21, 18:50
Zlałem stare paliwo, wypłukałem zbiornik, zregenerowałem i oczyściłem kranik, nowy wężyk, zatankowałem. Do tego zapodałem pokrywę sprzęgła, uszczelniłem (czekam na wyschnięcie sylikonu), przygotowałem olej do silnika, poprawiłem gaźnik bo ciekło po ostatnim czyszczeniu (rozerwana uszczelka), zapodałem nową dźwignie zmiany biegów już na tip-top.
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2011-06-21, 20:20
Wczoraj przykręciłem sprzęgło, umyłem siedzenie, skompletowałem sobie zestaw kluczy, dziś urwałem linke od sprzęgła, powrót 2,5 km bez sprzęgła, ale już jest założona druga

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-06-21, 20:55
Knife się nie śmiej, ja to cokolwiek robię to pierwszy raz

.
Sporo jeździłem, próbowałem hamulce, porobiłem wiele fotek.
-
Jędrek
Post
autor: Jędrek » 2011-06-21, 22:03
Wyjąłem silnik z Wsk-i. Prace stoją bo na części czekam.
-
maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maykii » 2011-06-21, 22:44
Po długiej walce ze skrzynią złożłem kartery

Generalnie W2b powoli ożywa

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".

-
hartman
Post
autor: hartman » 2011-06-21, 22:56
Uszczelniłem gaźniki i grzebałem z jego ustawieniami,skręciłem na nowo łożyska główki ramy.Jutro dalej walka z gaźnikiem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości