Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Kupiłem: http://allegro.pl/show_item.php?item=1667036337
GAZNIK 2T TUNING 21 MM AM6 MINARELLI RECZNE SSANIE
W piątek będzie
Jak myślicie od której dyszy zaczynać???
0.75
0.80
0.85
0.90
0.95
1.00
1.05
GAZNIK 2T TUNING 21 MM AM6 MINARELLI RECZNE SSANIE
W piątek będzie
Jak myślicie od której dyszy zaczynać???
0.75
0.80
0.85
0.90
0.95
1.00
1.05
Ostatnio zmieniony 2011-06-22, 22:36 przez AudioBas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Zaczynaj zawsze od najbardziej bogatej żeby uniknąć zubożenia - tłok naprawdę szybko złapie, a na dotarciu już na pewno. Dobierz taką dyszę by nie zalewał się na wyższych obrotach, a później opcjonalnie jeden rozmiar niżej. Prawda jest taka, że na dotarciu regulacje na niewiele się zdadzą. U mnie im więcej przejechałem po remoncie tym uboższej mieszanki wymaga silnik.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Ok czyli sprawa ma się tak, że 500-600 km robię na fabrycznym gaźniku, później przechodzę na ten
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Niekoniecznie, bylebyś tylko nie zubażał mieszanki.
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Zaraz ci się przecież nie zatrze informuj tam jak już go założysz czy cokolwiek to warte jest.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Nie jest to głupi pomysł, sam właśnie tak robię na dotarciu dzieją sie różne rzeczy, dokładajac inny gaźnik masz dodatkowe potencjalne ogniwo awarii.AudioBas pisze:Ok czyli sprawa ma się tak, że 500-600 km robię na fabrycznym gaźniku, później przechodzę na ten
Ojj...zdziwiłbyś się. Jedna długa prosta i świeca będzie biała.Zaraz ci się przecież nie zatrze
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Wujcio jakieś wyścigi na 400 WSKą ?Alien pisze:Ojj...zdziwiłbyś się. Jedna długa prosta i świeca będzie biała.AudioBas pisze:Ok czyli sprawa ma się tak, że 500-600 km robię na fabrycznym gaźniku, później przechodzę na ten
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Proste ja się mogę ścigać tylko niestety vmax u mnie to 100 km/h wg gps (na liczniku 125 xD)sebastian440 pisze:Wujcio jakieś wyścigi na 400 WSKą ?Alien pisze:Ojj...zdziwiłbyś się. Jedna długa prosta i świeca będzie biała.AudioBas pisze:Ok czyli sprawa ma się tak, że 500-600 km robię na fabrycznym gaźniku, później przechodzę na ten
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Dziś dokładnie przyjrzałem się filtrowi stożkowemu na którym jeżdżę. Wbrew pozorom stawia on opór i to niezły. Na pewno mniejszy niż oryginał, ale jednak dużo większy niż myślałem, a dotarło to do mnie gdy założyłem go do ... pegaza! Obawiam się, że właśnie tutaj był problem z gaźnikiem JRC powyżej 5000 rpm. Na Pegazie rozkręca się śmiało na 3 biegu do 6200 rpm.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
U Ciebie Karolku to aż się prosi o velocity stack, miejsca masz tam od groma.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Być może masz racje, ale dlaczego on ma takie ogromne ssanie, że nawet stożek nie daje rady? Miejsca nie jest znowu tak dużo, niecałe 8cm. Na JRC żongluje dyszami i cały czas jest problem powyżej wspomnianych 5000rpm - albo za ubogo, albo za bogato. Dam mu jeszcze jedną szansę, ale na razie chcę posłuchać wysokich obrotów Po założeniu pegaza spadła dynamika na niskich i średnich, ale wysokie obroty bardzo się poprawiły. Teraz dobija do prawdziwych 6200rpm na 3 biegu, fantastyczny dźwięk
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Jedno mnie nurtuje.. czy spalanie na tym gaźniku sie zmiejszy ?
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
To już chyba lepiej zapytać czy osiągi się zmienią
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Hartman jedno i drugie jest ważne Na odp. pewnie trochę poczekamy Kamil robi docierke na org. gaźniku ;/
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Miałem docierać silnik na zwykłym gaźniku, ale mnie bardzo zdenerwował i wywaliłem go!
Założyłem gaźnik wspomniany wyżej:
Pierwsza kolosalna różnica!
Motor pali na DOTYK!
Trzyma obroty idealnie! Nic nie faluje, nie gaśnie nie pierdzieli się!
Obniżyłem iglicę również na 3 ząbek od góry i zauważyłem, że bardziej dymi (w porównaniu do oryginalnego).
Również świecę mam bardziej okopconą (wręcz czarną).
Czy to jest spowodowane obniżeniem iglicy??
Mieszanka ta sama, a jednak na tym nowym gaźniku jakby była mocniejsza....
Założyłem gaźnik wspomniany wyżej:
Pierwsza kolosalna różnica!
Motor pali na DOTYK!
Trzyma obroty idealnie! Nic nie faluje, nie gaśnie nie pierdzieli się!
Obniżyłem iglicę również na 3 ząbek od góry i zauważyłem, że bardziej dymi (w porównaniu do oryginalnego).
Również świecę mam bardziej okopconą (wręcz czarną).
Czy to jest spowodowane obniżeniem iglicy??
Mieszanka ta sama, a jednak na tym nowym gaźniku jakby była mocniejsza....
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
To już możesz być pewny ze ma za bogato kolor świecy potwierdza.Motor pali na DOTYK!
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
A to nie jest na odwrót ,że jak jest za ubogo to pali od kopa ?
Ps.wiedziałem ,że tak będzie
Ps.wiedziałem ,że tak będzie
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Czyli co dysze jeszcze mniejszą czy jak?
Mniejszą muszę zamówić...
Ale nie zalewa świecy, świeca nie jest mokra....
Aaa i jeszcze jedno! Testy przeprowadzałem bez filtra powietrza
Mniejszą muszę zamówić...
Ale nie zalewa świecy, świeca nie jest mokra....
Aaa i jeszcze jedno! Testy przeprowadzałem bez filtra powietrza
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Właśnie wróciłem z garażu...
Macie racje dysza główna jest chyba za duża...
Jak przyłożę rękę do tłumika i dodam gazu paliwo chlapie z tłumika (delikatnie).
W ogóle strasznie szybko leci paliwo w przewodzie do gaźnika, wręcz jakby w ogóle się strumień nie zatrzymywał
Tak samo jak dziś rano motorek odpalałem to nawet bez ssania odpalił na dotyk (duża dawka paliwa)....
Iglicą się bawiłem, podniosłem ją na samą górę (ząbek) czyli iglica opadała...
Poprawa jest wyraźna (motor nie dymi tak bardzo jak na początku, ale jednak jest sporo za dużo...)
W gaźniku oprócz dyszy głównej mam jeszcze dwie dodatkowe.
Też je się wymienia czy nie ruszać??
Macie racje dysza główna jest chyba za duża...
Jak przyłożę rękę do tłumika i dodam gazu paliwo chlapie z tłumika (delikatnie).
W ogóle strasznie szybko leci paliwo w przewodzie do gaźnika, wręcz jakby w ogóle się strumień nie zatrzymywał
Tak samo jak dziś rano motorek odpalałem to nawet bez ssania odpalił na dotyk (duża dawka paliwa)....
Iglicą się bawiłem, podniosłem ją na samą górę (ząbek) czyli iglica opadała...
Poprawa jest wyraźna (motor nie dymi tak bardzo jak na początku, ale jednak jest sporo za dużo...)
W gaźniku oprócz dyszy głównej mam jeszcze dwie dodatkowe.
Też je się wymienia czy nie ruszać??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości