WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Pablo_Picasso
- Posty: 388
- Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
- GG: 40694177
- Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r. - Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Siedzisko wygląda super !!
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
No to ok - nie kombinuję i zostaje to 
Podmaluję je tylko delikatnie od spodu

Podmaluję je tylko delikatnie od spodu

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Ja tam bolca w swojej kanapie odkąd pamiętam nie miałem i w niczym to nie przeszkadza.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Może latać na boki 
Mniejsza z tym na tą chwilkę siedzenie to najmniejsze zmartwienie!
Jutro mam nadzieję dojdę do ładu z ładowaniem

Mniejsza z tym na tą chwilkę siedzenie to najmniejsze zmartwienie!
Jutro mam nadzieję dojdę do ładu z ładowaniem

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Masz rację! Mój znajomy, degustator miejscowego wina, opowiadał mi jak to sobie radził, kiedy mu w dwuramówce siedzenie ukradli. Walnął snopek siana i jechał dalej! Nie wiem tylko jak rozwiązał problem braku bolca..AudioBas pisze: Mniejsza z tym na tą chwilkę siedzenie to najmniejsze zmartwienie!
Żeby nie było historia prawdziwa

- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Kamil, możemy się zamienić. Zaoferuje siedzenie od swojej b3 bez ramki, blacha ok, bolec jest. Ogółem zmienić pokrowiec i będzie ok. Możemy machnąć z małą dopłatą z mojej strony
A tak poważnie, to co z tym ładowaniem jest nie tak? Przerabiasz ten cały układ tak jak pisałeś ?

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Ładowanie kiepskie jest ledwo ponad 12V - ale przerobie to!
Mam gaźnik





















Wiem, ze testy bez jazdy można o du... rozbić, ale łańcucha nie mam
Ale odpalić odpaliłem
Zacznę może od początku.
Wpakowałem dyszę 85 mm.
Dopasowałem króciec - skręciłem mocno całość.
Zaślepiłem tymczasowo otwór podciśnienia wężykiem + śrubką
Małe przeróbki przepustnicy (linka gazu od WSKi jest trochę grubsza - musiałem delikatnie powiększyć otwór).
Niestety linka od WSKi jest za krótka i będę musiał trochę skrócić regulację (albo w ogóle ją wywalić).
Ale to nie jest problem!
Do całości założyłem filtr (miałem od motorynki).
Nalałem paliwa i tu pierwsze zaskoczenie.
Gaźnik pięknie sam się przelewa!!
Nie trzeba nic pompować, kręcić, cudować.
Włączyłem ssanie pyk! I WSKa pali na dotyk!
Dodaję gazu - a WSKa zamula, ciężko wkręca się na obroty...
Jakby brakowało powietrza...
Ściągnąłem filtr - od razu lepiej.
Nie wiem czy dyszy przypadkiem nie mam za dużej.
Więcej nie grzebałem bo to większego sensu nie ma - skręcę całość, dotrę silnik to będę kombinował
Mam gaźnik






















Wiem, ze testy bez jazdy można o du... rozbić, ale łańcucha nie mam

Ale odpalić odpaliłem

Zacznę może od początku.
Wpakowałem dyszę 85 mm.
Dopasowałem króciec - skręciłem mocno całość.
Zaślepiłem tymczasowo otwór podciśnienia wężykiem + śrubką

Małe przeróbki przepustnicy (linka gazu od WSKi jest trochę grubsza - musiałem delikatnie powiększyć otwór).
Niestety linka od WSKi jest za krótka i będę musiał trochę skrócić regulację (albo w ogóle ją wywalić).
Ale to nie jest problem!
Do całości założyłem filtr (miałem od motorynki).
Nalałem paliwa i tu pierwsze zaskoczenie.
Gaźnik pięknie sam się przelewa!!
Nie trzeba nic pompować, kręcić, cudować.
Włączyłem ssanie pyk! I WSKa pali na dotyk!
Dodaję gazu - a WSKa zamula, ciężko wkręca się na obroty...
Jakby brakowało powietrza...
Ściągnąłem filtr - od razu lepiej.
Nie wiem czy dyszy przypadkiem nie mam za dużej.
Więcej nie grzebałem bo to większego sensu nie ma - skręcę całość, dotrę silnik to będę kombinował

- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Ciekawe jak długo będzie latać ten gaźnik. Czekam na jakiś filmik z jazdy.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Dysza na bank jest za duża...
Z ciekawości wyciągnąłem dysze od WSKi.
Ma oznaczenie 85
Wziąłem więc w rękę igłę i wsadzam w otwór - igła wchodzi do połowy i się blokuje.
Więc w łapę biorę 85 z nowego gaźnika - igła wchodzi cała i ma jeszcze LUZ!!!!
No to więc biorę 80 - nadal wchodzi cała ;/
Ostatnia najmniejsza 75 - również igła wchodzi całą, ale już luzu praktycznie nie ma
Mam nadzieję, ze ta 75 bedzie OK - bo mniejszej aktualnie nie posiadam
Z ciekawości wyciągnąłem dysze od WSKi.
Ma oznaczenie 85
Wziąłem więc w rękę igłę i wsadzam w otwór - igła wchodzi do połowy i się blokuje.
Więc w łapę biorę 85 z nowego gaźnika - igła wchodzi cała i ma jeszcze LUZ!!!!
No to więc biorę 80 - nadal wchodzi cała ;/
Ostatnia najmniejsza 75 - również igła wchodzi całą, ale już luzu praktycznie nie ma

Mam nadzieję, ze ta 75 bedzie OK - bo mniejszej aktualnie nie posiadam

Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
A ten wężyk różowy to do czego jest ? Ja to bym tego stożka wywalił i podciągnał pod puszkę oryginalną.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Założyłem dyszę 75 i dużo lepiej jest 
Trochę przesadziłem z ilością oleju
http://www.youtube.com/watch?v=V7KdEY5QOFM

Trochę przesadziłem z ilością oleju

http://www.youtube.com/watch?v=V7KdEY5QOFM
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Są jeszcze dysze 65 i 70 zawsze.Tam regulacja odbywa się tak samo jak w g20 czy tylko jedna śubka jest ?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Odnośnie rozmiarów dysz Stary pisał już wielokrotnie. Co do stożka to chyba jest mały sadząc po tym jak się odgina przy przy gazówce. Osobiście też nie demontowałbym tego gumowego lejka z gwintem który był widoczny na zdjęciach z aukcji, dusisz go przez to.
Mam nadzieję że jesteś świadomy tego że kupiłeś racingowy gaźnik i nie będzie już pyr-pyr. Albo go ustawisz na ostro albo nie będzie dobrze działał.
Mam nadzieję że jesteś świadomy tego że kupiłeś racingowy gaźnik i nie będzie już pyr-pyr. Albo go ustawisz na ostro albo nie będzie dobrze działał.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Myślę, że nawet jak go ustawie na ostro to będę mógł robić pyr-pyrAlien pisze:Odnośnie rozmiarów dysz Stary pisał już wielokrotnie. Co do stożka to chyba jest mały sadząc po tym jak się odgina przy przy gazówce. Osobiście też nie demontowałbym tego gumowego lejka z gwintem który był widoczny na zdjęciach z aukcji, dusisz go przez to.
Mam nadzieję że jesteś świadomy tego że kupiłeś racingowy gaźnik i nie będzie już pyr-pyr. Albo go ustawisz na ostro albo nie będzie dobrze działał.

Przecież nie muszę kręcić go wysoko

Gaźnik chciałem zmienić, aby nie ciekło paliwo z niego na wyszkiełkowany silnik.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Porównaniem rozmiarów dysz W OGÓLE SIĘ NIE SUGERUJ! Te gaźniki mają inną konstrukcję oraz inny poziom paliwa. Pegaz zalewa mi się na dyszy o przelocie 160ccm/min, a JRC dopiero na dyszy 250ccm/min. Pegaz wraca do pełnej sprawności na dyszy 145-150ccm/min, JRC (znośnie) na dyszy 230ccm/min. Dużo zależy od podciśnienia, poziomu paliwa, typu przepustnicy bla bla bla.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Na razie silnik dotrę na zwykłym gaźniku - później planuję zacząć zabawę z tym 
Myślę, że ta co mam teraz niby 75 będzie dobra.
Gaźnik wrzucę w fabryczny filtr - pewnie będzie więcej powietrza dostawał.
Ssanie super sprawa w tym gaźniku -
A powiedzcie mi co mam zrobić z tym wyjściem na wężyk podciśnienia?
Uciąć i zakleić jakimś poxipolem??
Oglądając ten filmik nadal wydaje mi sie, że WSKa trochę muli...
Dzisiaj jak już kończyło się paliwo w mieszance to reagowała bardzo szybko na gaz.
Nie wiem czy to wina tego filtra powietrza czy za duzej dyszy...
Panowie co myślicie?
Albo zamuliłem ją tym olejem!
Nic założę łańcuch i się delikatnie przejadę zobaczymy co tam się dzieje - później założę fabryczny gaźnik o porównam.!

Myślę, że ta co mam teraz niby 75 będzie dobra.
Gaźnik wrzucę w fabryczny filtr - pewnie będzie więcej powietrza dostawał.
Ssanie super sprawa w tym gaźniku -

A powiedzcie mi co mam zrobić z tym wyjściem na wężyk podciśnienia?
Uciąć i zakleić jakimś poxipolem??
Oglądając ten filmik nadal wydaje mi sie, że WSKa trochę muli...
Dzisiaj jak już kończyło się paliwo w mieszance to reagowała bardzo szybko na gaz.
Nie wiem czy to wina tego filtra powietrza czy za duzej dyszy...
Panowie co myślicie?
Albo zamuliłem ją tym olejem!
Nic założę łańcuch i się delikatnie przejadę zobaczymy co tam się dzieje - później założę fabryczny gaźnik o porównam.!
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
To że zmniejszyłeś dysze i jest lepiej to nie znaczy ze już się udało
kręcisz silniczek na jałowym, nawet jak mocno dasz mu popalić to i tak nie dojdziesz do obrotów mocy/momentu maksymalnego. W efekcie jak zaczniesz jechać to na 1,2 będzie fajnie a na trójce po prostu zdechnie.
Ten obecny stożek go ewidentnie dławi. Jeśli chcesz coś z tym zrobić to załóż ten gumowy lejek i dopiero NA NIEGO dopasuj stożkowy o odpowiedniej średnicy. Zapewniam Cię że strumień powietrza diametralnie się zmieni.
Wężyk na podciśnienie możesz zaślepić krótką rurka paliwową zgrzaną na końcu np. zapalniczką.

Ten obecny stożek go ewidentnie dławi. Jeśli chcesz coś z tym zrobić to załóż ten gumowy lejek i dopiero NA NIEGO dopasuj stożkowy o odpowiedniej średnicy. Zapewniam Cię że strumień powietrza diametralnie się zmieni.
Wężyk na podciśnienie możesz zaślepić krótką rurka paliwową zgrzaną na końcu np. zapalniczką.
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
ps.dysZe można do g20 dopasować z kuchenki gazowej
taki mały trik.

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)
Na razie musze zrobić odpowiednią mieszankę.
I tu pojawia się problem - opinii baaardzo dużo
Leję lepszy olej:

Silnik oczywiście na dotarciu....
I tak się zastanawiam nad mieszanką 1:20
Co daje 250 ml na 5 litrów!
Nie za dużo???
I tu pojawia się problem - opinii baaardzo dużo

Leję lepszy olej:

Silnik oczywiście na dotarciu....
I tak się zastanawiam nad mieszanką 1:20
Co daje 250 ml na 5 litrów!
Nie za dużo???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości