...

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 1974r.

Post autor: Alien » 2011-08-18, 20:56

A masz chociaż nikiel pod tym chromem?

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 1974r.

Post autor: Johnny » 2011-08-18, 21:04

Chrom bez niklu pod spodem nie ma połysku. Sam chrom jest matowy - patrzcie nogi nieruchome przedniego zawiasu "sportowego" zawieszenia. Efekt "lustra" uzyskuje się dopiero po położeniu niklu pod chrom. Nikiel się "błyszczy", a wierzchnia warstwa chromu nadaje twardość całości ;)
Ostatnio zmieniony 2011-08-19, 00:20 przez Johnny, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 1974r.

Post autor: Alien » 2011-08-18, 22:13

Połysk to jedno, ale czasem stosuje się nikiel przed miedzią jako warstwę która ma zwiększyć przyczepność dla kolejnej, czyli chromu.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości