WSK M06-Z2 z 1960 r.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Skoro będziesz teraz robił instalację to może mi podpowiesz jak połączyć to co na zdjęciu i gdzie ma miejsce ten mały kondensator.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mateo88k
- Posty: 107
- Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r. - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Ja niestety nie znam się na jednoramówkach, a z tego co widzę, to taką właśnie prezentujesz. W mojej instalacji nie było kondensatorów. Jedynym wyjściem jest popytać gdzieś na forum, w dziale elektrycznym albo szukać na schematach
Szczerze mówiąc to będzie to moja pierwsza instalacja w jakimkolwiek motocyklu więc sam również mogę potrzebować pomocy

Szczerze mówiąc to będzie to moja pierwsza instalacja w jakimkolwiek motocyklu więc sam również mogę potrzebować pomocy

M06-Z2 1960 r. stan 90%
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
To jest dwuramówka M06 B1 

- mateo88k
- Posty: 107
- Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r. - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Może to Ci pomoże:
Szukam i szukam, ale nie widzę żadnego kondensatora w instalacji w M06 B1...Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
M06-Z2 1960 r. stan 90%
- korba222
- Posty: 106
- Rejestracja: 2007-10-14, 20:48
- GG: 0
- Lokalizacja: Świdnik Duży
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Nie powinno być żadnego kondensatora. Może komuś wcześniej padł ten od zapłonu i wpiął gdzieś drugi na szybko w instalację.
- lucas2208
- Posty: 46
- Rejestracja: 2011-06-26, 14:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
WSK GIL
WSK 84R - Lokalizacja: tuszyma
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
kondensator przy akumulatorze???nie ma szans na takie cos
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
No dobra, to dwa czerwone do akumulatora plus bezpiecznik, teraz tylko które do plusa a które do minusa?
Jak by ktoś miał ochotę skomentować moją WSK to kilka tematów niżej.
Jak by ktoś miał ochotę skomentować moją WSK to kilka tematów niżej.
- mateo88k
- Posty: 107
- Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r. - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
2 czerwone (widoczne na zdjęciu do plusa) a ten żółty do minusa. Ogólnie musisz mieć wedle oryginału bezpiecznik podłączony na drodze od minusa do ramy. Jeden czerwony powinien dojść do sygnału, drugi do prostownika selenowego.motobernat pisze:No dobra, to dwa czerwone do akumulatora plus bezpiecznik, teraz tylko które do plusa a które do minusa?
CHYBA

M06-Z2 1960 r. stan 90%
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Z tego co wynika z tych kabli to jeden jest podłączony do stopu, drugi biegnie do lampy ale w lampie już nie wiem do czego jest podłączony, musiał bym lampę otwierać.
Teraz mam inny problem, iskra jest, paliwo jest a silnik nie chce palić, po mimo tego że 2 miesiące temu palił i to jeszcze nie był w ramę wsadzony.
Teraz mam inny problem, iskra jest, paliwo jest a silnik nie chce palić, po mimo tego że 2 miesiące temu palił i to jeszcze nie był w ramę wsadzony.
- mateo88k
- Posty: 107
- Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r. - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Witam ponownie
Moja Z2 zmieniła się już na tyle, że w końcu mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że już tylko kilka rzeczy zostało do zrobienia. Mowa o światłach drogowych i mijania oraz niedomagającym gaźniku G20, wymianie licznika na sprawny oraz chromowaniu 2 nakrętek przedniego zawieszenia
Od ostatnich postów zostało dorobione na wzór oryginału nowe siedzenie. Podstawa oczywiście drewniana, własnoręcznie cięta. Na motocyklu wygląda tak: W ramie już wyremontowany silnik Dęba: Oczywiście opaski instalacji będą oryginalne, tutaj tylko taśma papierowa
Ogólnie WSK prezentuje się tak: Potrzeba poświęcić jej jeszcze trochę czasu, aby doprowadzić do stanu finalnego. Zapału nie ubywa, więc wkrótce dalsze sprawozdanie


Od ostatnich postów zostało dorobione na wzór oryginału nowe siedzenie. Podstawa oczywiście drewniana, własnoręcznie cięta. Na motocyklu wygląda tak: W ramie już wyremontowany silnik Dęba: Oczywiście opaski instalacji będą oryginalne, tutaj tylko taśma papierowa

Ogólnie WSK prezentuje się tak: Potrzeba poświęcić jej jeszcze trochę czasu, aby doprowadzić do stanu finalnego. Zapału nie ubywa, więc wkrótce dalsze sprawozdanie

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
M06-Z2 1960 r. stan 90%
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Piękna 

- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Rewelacja i pełen profesjonalizm 

- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Małe pytanko
: Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)
Pzdr, Pięknie odrestaurowane moto

Pzdr, Pięknie odrestaurowane moto

MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
- GG: 28788170
- Moje maszyny: WSK 125 80'
- Lokalizacja: Cegielnia
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Robi wrażenie! Super:)
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^
- mateo88k
- Posty: 107
- Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r. - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Numer silnika nie zgadza się z tym, co na tabliczce znamionowej. Numer ramy jest ten sam. Poprzedni silnik został poważnie uszkodzony przez ubiegłego właścicielaWSK pisze:Małe pytanko: Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)

M06-Z2 1960 r. stan 90%
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Nie pasują mi właśnie te kartery, chciałem dowiedzieć się czy poprostu siedziały tu oryginalniemateo88k pisze:Numer silnika nie zgadza się z tym, co na tabliczce znamionowej. Numer ramy jest ten sam. Poprzedni silnik został poważnie uszkodzony przez ubiegłego właścicielaWSK pisze:Małe pytanko: Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)
Na szczęście numer silnika podczas rejestracji nie ma znaczenia, ponieważ jednostka napędowa traktowana jest już wedle przepisów jako część wymienna. Wystarczy zgodność numerów na ramie i tabliczce.

MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- cichy
- Posty: 47
- Rejestracja: 2010-02-15, 11:52
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1973r.
- Lokalizacja: Sandomierz / Kielce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Wygląda jakby z MOTOZBYTU przed chwilą wyjechała
.

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Myślę ,że z fabryki takie ładnie nie były. Z jednej strony wszytko pięknie ,wielkie głębokie maszyny i nagle mam niedosyt. Brakuje mocnego silnika lub głośnego 4t 

- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Chciało by się mieć wtedy wybór ale cóżhartman pisze:Myślę ,że z fabryki takie ładnie nie były. Z jednej strony wszytko pięknie ,wielkie głębokie maszyny i nagle mam niedosyt. Brakuje mocnego silnika lub głośnego 4t

K: Witam chciałbym zamówić wueskę.
S: Z jakim silnikiem ?
K: A macie może coś z diesli ?

S: Gama silników do wyboru jest ogromna, może Pan wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemnościach 125 a 175.
K: Trudny wybór ale wybieram 175

DEAL DEAL
- tomasz87
- Posty: 186
- Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
- Moje maszyny: m06-1 1959
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
Bardzo ładna maszynka pogratulować. Ja bym wywalił filtr paliwa a jak się boisz brudków to na rurki/rurkę (te co są w baku) daj taki mały filtr nakładany jak chyba w simsonach. Pierwszy raz widzę taki tłumik i raczej nie powinien się takowy znajdować u Ciebie. Pręt od hamulca tylnego powinien być puszczony na bębnem nie pod jak u Ciebie. Zmiana korka od baku na metalowy też wyjdzie na +.
moja Wsk m06-1 (z1) viewtopic.php?f=70&p=521923#p521923
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość