Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-07-26, 00:23
Czekam na projekt regulatora i zobacze jak to się sprawdzi i dopiero dopasuję wiązkę
Ktoś mi powie jak sprawują się te tryby:
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1099
Bo przez te usprawnienia skrzyni delikatnie mi objechało ząbki na kłach i wolę wymienić

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Skinder » 2011-07-26, 07:50
Ponoć tandeta, jednak nie testowałem. Pokaż te objechane kły, może wystarczy podciąć.
-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2011-07-26, 08:17
Kiedyś musiałem dopiero co poskładany silnik rozbierać bo wałek zdawczy współczesnej produkcji (dodam, że było to w okolicach 1999roku) stracił zęby

Może od tego czasu się coś poprawiło - chociaż wątpię

Uraz do współczesnych wyrobów mi pozostał. Jeżeli nie chcesz mieć problemów albo poszukaj używki w nienagannym stanie albo zapoluj na allegro na nówkę ZMD

Czasami się zdarzają

-
lucas2208
- Posty: 46
- Rejestracja: 2011-06-26, 14:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
WSK GIL
WSK 84R
- Lokalizacja: tuszyma
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lucas2208 » 2011-08-03, 17:56
Skąd nabyłeś nową ramkę do licznika?
Proszę o poprawienie ortografii. Post poprawiłem.
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-08-12, 17:10
Jak tam prace? Kombinujesz coś? Złożyłeś już silnik?
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-08-12, 17:20
Nic nie tknąłem

Brak czasu....
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-08-26, 17:27
Ruszamy na nowo
W chwili obecnej silnik rozebrany do goła

Wymyty karcherem.
Teraz tylko muszę zregenerować gwint w jednym karterze (od mocowania klapy sprzęgła).
I tu pytanie - zaspawać i nagwintować na nowo? Czy rozgwintować na większą średnice??
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
- Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sebastian440 » 2011-08-26, 18:09
Jeśli jest wystarczająco mięsa powiększ otwór. Gwint o większej średnicy napewno więcej wytrzyma.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-08-26, 18:12
Właśnie chyba tak będę zmuszony zrobić.
Większa śruba lepiej będzie trzymała ślimak

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2011-08-26, 18:30
Można jeszcze wstawić tulejkę w powiększony otwór i zostawić oryginalny rozmiar śruby. Albo zastosować coś takiego:
http://www.bollhoff.pl/1004/produkty-wlasne katalog z punktu f). Są to takie sprytne sprężyny stosowane do naprawy i wzmacniania gwintu, w szczególności wykonanych w stopach lekkich. Niektóre warsztaty to stosują. Może warto wypróbować. Osobiście słyszałem bardzo dobre opinie na temat tych "sprężyn":)
-
Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz » 2011-09-06, 16:06
I jak audio działasz coś dalej
Ps. Jak tam trybik zdawczy

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-09-07, 10:14
Niestety nie

Czasu w ogóle brak...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Tomoyo
Post
autor: Tomoyo » 2011-09-08, 00:19
Kup sobie zdawczy na Dubois. Na razie sam zbieram części i okazuje się, że praiwe wszystko jest tylko funduszy brak

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-10-28, 00:11
Panowie ruszam powoli ze składaniem silnika....
Dla przypomnienia czy ten schemat jest OK?:
Żadnych dodatkowych blaszek pod simmeringi i innych cudów nie dawać??
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Pablo_Picasso
- Posty: 388
- Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
- GG: 40694177
- Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r.
- Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pablo_Picasso » 2011-10-28, 10:00
Co to za tulejka dystansowa ??
Pozdrawiam.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-10-28, 10:59
Fabrycznie też taką masz

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Pablo_Picasso
- Posty: 388
- Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
- GG: 40694177
- Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r.
- Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pablo_Picasso » 2011-10-28, 11:03
Hmm...Już dawno silnika 125 nie rozbierałem, może dlatego nie pamiętam jak ta tulejka wyglądała.

Pozdrawiam.
-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2011-10-28, 11:34
Pomiędzy wał i pierwsze łożysko przewidziane są podkładki dystansowe (w zależności od potrzeb). Reszta OK.
-
Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
- Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sebastian440 » 2011-10-28, 12:08
AudioBas pisze:Panowie ruszam powoli ze składaniem silnika....
Dla przypomnienia czy ten schemat jest OK?:
Żadnych dodatkowych blaszek pod simmeringi i innych cudów nie dawać??
Audio musze cię opierdlić ;p obrazek znikł ! Wrzucajcie foty na serwer forum!
-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-10-28, 13:01
Mało pewny serwer

. Ale prawo jest takie, że w Przedstaw siebie i swoje maszyny jest wolna amerykanka.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości