Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Witam.
Pytanie czy koś z Was testował cylinder 6kanłowy do WSK 125, który ostatnimi czasy pojawił się na allegro ? Cylinder jest aluminiowy współczesnej produkcji w zestawie z tłokiem. Poniżej zdjęcia.
Pytanie czy koś z Was testował cylinder 6kanłowy do WSK 125, który ostatnimi czasy pojawił się na allegro ? Cylinder jest aluminiowy współczesnej produkcji w zestawie z tłokiem. Poniżej zdjęcia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Ja testowałem. W wersji jaka jest w aukcji wg. mnie nie osiągnie się niczego więcej jak na oryginale. Na tłoku z zestawu nie ma mocy kompletnie.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Oo a jak długo docierałeś? Jak ze spalaniem?
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Hehe i co z tego ,że 6 płuków a gaźnik dalej maleńki o przelocie 20mm
:D

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
koło 150 km przejechane, spalanie nie wiem jakie jest. W teorii powinien pobierać więcej paliwa ,a lepiej chodzi na 2gim rowku w iglicy jak na 3cim. Prędkość maksymalna 76km/h .Słabe moc w dolnej partii obrotów. Na tłoku z zestawu motor nie ma grama mocy. Rybak pytał znajomego i można by kanały przy przylgni z karterami powiekszyć itp. ale wątpię ,żeby to miało nagle ponieść prędkość maksymalną o 30..
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
eee chyba nie wierzyłeś ze 110 polecisz 

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
w 110 nie wierzyłem ,ale liczyłem na poprawę osiągów. Dziwi mnie to ,że dodatkowe kanały nic nie dały. Ściema i tyle niestety. Sprzedający towaru nigdy nie sprawdzał i taka moja opinia. Widocznie w wueskach to się nie sprawdza ,a jedynie w wysokoobrotowych simkach ze spawakami.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
A było rezo ? Obrotów coś więcej czy nic?
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
hartman jak mnie pytałeś co bym poprawił o to samo mi chodziło żeby płuki z karterami chociaż zgrać. Poprawa będzie na pewno ale nie wielka no może na tyle da że te fabryczne 80 sie wyciśnie.hartman pisze:Rybak pytał znajomego i można by kanały przy przylgni z karterami powiekszyć itp. ale wątpię ,żeby to miało nagle ponieść prędkość maksymalną o 30..
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Zgrywanie ,a powiększanie kanałów to 2 różne rzeczy. Zgrywać nic nie muszę na chwile obecną bo jest pod tym względem ok. Muciek rozumiem ,że twój ostatni post to jakiś żart i spać ci się już chciało.. bo nie skomentuje nawet.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Jeśli OK to już sam nie wiem czemu taka słaba jest na tym cylindrze...
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Hartman jeżeli okna są wyżej to silnik musiał wyżej kręcić czy chciał czy nie chciał choć by na luzie , pozostaje kwestia regulacji zestawu i osprzętu 

- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Ale moim zdaniem powinno to lepiej chodzić... Kanał wydechowy jeśli jest podniesiony to powinna sie wyżej kręcić i moc na wyższych obrotach powinna być.... Tłok do tego to bym założył na 1 pierścieniu. Nie wiem może to kupie i przetestuje na zapłonie pocketa powinno to nieźle kręcić... Zobaczę jeszcze muszę przemyśleć sprawę.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Przed chwilą pisałeś wyżej że Wsk się nie opłaca tuningować a teraz zmieniłeś całego posta weź się zdecyduj 

-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Sorry Panowie ale trochę pierd ..... Sałek (który tutaj nie jest za bardzo poważany niestety) wyraźnie pisał w swoich opracowaniach, że zmiany w oknie wydechowym (nawet niewielkie) mogą spowodować przeniesienie mocy w zakres nieosiągalnych przez silnik obrotów. Po drugie (jako, że jestem teoretykiem to zateoretyzuję) jak ma być lepiej skoro kanały z karterów są takie same jak w standardzie. Przy takim samym ciśnieniu w komorze korbowej przecież nic więcej przez te kanały nie przepłynie nawet jakby płuki były na całych powierzchniach bocznych. To widać na niektórych zdjęciach, że kartery są "naspawane" i kanały wlotowe do cylindra są powiększone 

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Jest niedziela wolne teoretyzowanie Johhny
Żeby wsk nie ogarniała trza by okno podnieść ze 3-4mm pies pogrzebany leży gdzie indziej
Johhny więcej i tak wleci zresztą bez powiększania w karterach robi wiele ludzi i chodzi gut.


- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Eee.. Ale pany, że się tak wtrącę, co z tego, że wasza wueska będzie mieć te 8.7KM przy 7k obr/min jak na 3 biegu nie będzie miała siły się do tylu dokręcić? W wypadku ciągłego odejścia do wysokich obrotów stworzycie sobie tak ostrą krzywą mocy, że jazda zamiast przyjemnością będzie katorgą. Wtedy to stanie się maszyna do motocrossu albo na tor, gdzie nikt nie przejmuje się dołem obrotów. Oczywiście to tylko sucha teoria... Ale ten kto jeździł jawolotem wie o co chodzi
. Pomiędzy dwójką a trójką jest niezła dziura. Ja jadąc w dosyć trudnym terenie miałem albo do wyboru jechanie na dwójce na full, albo muleniem jej na trójce, jednak w drugiej opcji myślałem, że zaraz motor stanie.
IMHO membrana to najlepsza przeróbka. Moc z dołu, lepsza dynamika i mniejsze straty mieszanki. Ale to tylko sucha teoria :>
EDIT: O, ktoś już 3 posty napisał
.

IMHO membrana to najlepsza przeróbka. Moc z dołu, lepsza dynamika i mniejsze straty mieszanki. Ale to tylko sucha teoria :>
EDIT: O, ktoś już 3 posty napisał

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Skoro IYHO
membrana to najlepsze wyjście to masz jakieś doświadczenia? z tego typu przeróbką
? Skąd wiesz jak się zachowa silnik może w ogóle nie pojedzie
Nie wiem kto tu naopowiadał że jak jest membrana to moc tylko z dołu jest.... Jak stroimy wyżej silnik to dajemy mniejszą zębatkę aby silnik mógł wyżej zakręcić. Hartman zmieniałeś?



Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Muciek kup i zmieniaj wszystko do woli i napisz o swoich doświadczeniach.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość