Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
W czym ogarze ? Jak do tej pory tylko johny coś sensowniejszego tutaj naprodukował. Savier co z tego ,żę silnik wyżej będzie kręcił itp jak nadal nie ma mocy nawet w tej wysokiej partii obrotów? Nie ma kopa na górze ? Jeśli nikt nie jest w stanie wskazać ścieżki co zrobić ,żeby faktycznie była zmiana to można klepać post za postem i wyjdzie na to samo jakby tego tematu nie było.
Co do membrany Irek u siebie zamontował ,ale jakoś ahów o ohów nie słychać.
Co do membrany Irek u siebie zamontował ,ale jakoś ahów o ohów nie słychać.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Jaki miałeś gaźnik 40 letni g20, seryjne dysze filtr powietrza i pewnie tłumik i zapłon nie tykany to czego oczekujesz.... Co to ma do rzeczy że w ogarze 2 suw to 2suw 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Miałem dokładnie to samo na myśli co Johnny.
Przeczytajcie książkę o Kartingu Rychtera. Tam wszystko jest wyjaśnione.
Przeczytajcie książkę o Kartingu Rychtera. Tam wszystko jest wyjaśnione.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
To lubię. Rzucanie osądów bez pojęcia jak co wygląda.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Napisałeś co tam masz założone ?? Nie. To co się rzucasz może napiszesz to uda się coś pomóc a nie lamenty i obrazy tylko bo nie działa.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Ja lamentuje ? Napisałem o swoich doświadczeniach z tym cylindrem i tyle. Ty się uważasz za speca i z góry stwierdzasz co mam założone,jaki gaźnik,jaki filtr,tłumik itp ,że dysza za mała czy Bóg wie co jeszcze. Dyszę się zmienia ,jeśli brakuje paliwa tak dla twojej informacji.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Ja bym spróbował na dobrym tłoku odpowiednio spasowanym. Szkoda, że gość nie sprawdzał u siebie tych cylów dla mnie taka sprzedaż niepewnego towaru mija się z celem nikt nie wie jak to jest strojone i przy jakim osprzęcie ma chodzić. Trzeba próbować metodą prób i błędów jak ktoś ma zapał.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Dobra, dobra, stooooop.
Muciek. Wiesz co zrobić? Napisz. Hartmann postara się to wypróbować i może uda nam się wtedy dojść do czegoś. Jak na razie to próbujemy się kto się lepiej zna z tuningu.
Muciek. Wiesz co zrobić? Napisz. Hartmann postara się to wypróbować i może uda nam się wtedy dojść do czegoś. Jak na razie to próbujemy się kto się lepiej zna z tuningu.
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Ach te walki kogutów
Tak po prawdzie, to nigdzie nie jest napisane na jakim gaźniku i wydechu było testowane. Skoro to nie tajemnica to możesz się tym podzielić. Dysze się zmienia, no spoko, to na jakiej to oblatałeś ? Jakie było ustawienie zapłonu, cr no i przy ilu udało się dobić te 76km/h na nawigacji (chyba...)?

-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Najbardziej to mi się podoba wstręt co niektórych do teoretyzowania .... Tylko czasami trzeba się zastanowić, ba może nawet coś policzyć, a może i zasymulować a dopiero później napierdalać młotkiem ...... Tyle z mojej strony i życzę powodzenia. Przecież większość genialnych wynalazków powstało przez przypadek 

- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Z tym że nie zawsze teoria idzie w parze z praktyką. I szkoda, że w 90-95% przypadków tylko do niej się ograniczamy. Nie to, żebym koledze hartmanowi pociskał. Rzekłbym wręcz przeciwnie, jako jedyny chyba albo jeden z kilku ma ten gar w domu a nie w obserwowanych aukcjach. Powiedzmy, że szukam rozwiązania praktycznego a nie teoretycznego.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Ja mam jedną radę do hartmana, stocz głowicę o grubość uszczelki. Po prostu wywal uszczelkę spod głowicy i skręć, a potem przejedź i zobacz czy poprawa jest.
Pamiętajmy o tym, że aby większa ilość benzyny się przepaliła potrzebne jest większe sprężenie.
Pamiętajmy o tym, że aby większa ilość benzyny się przepaliła potrzebne jest większe sprężenie.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Gdzie tak pisze ?amiętajmy o tym, że aby większa ilość benzyny się przepaliła potrzebne jest większe sprężenie.

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Jest napisane*
.
Jasne, że osiągi się poprawią, bo zwiększy się stopień sprężania.

Jasne, że osiągi się poprawią, bo zwiększy się stopień sprężania.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Zakładałem planowaną głowicę o te 1.5 może ciut więcej mm i przyrost mocy w zasadzie nie wyczuwalny. Żeby zamontować gaźnik o większym przelocie kanał w cylindrze też wypadałoby odpowiednio powiększyć. Tutaj trzeba odcinać stary i spawać. Trudna sztuka.
Co do tłumika to chyba jasne , ze jeżdżone na oryginale. Pomijając już problem wyliczenia wszystkiego to ktoś jeszcze musiałby to wyspawać. Aha gaźnik nie jest 40 letni tylko nowy. Mam nawet coś nowszego z komorą centralną ,ale to daleka droga jeszcze do montażu bo muszę ogarnąć sprawę króćca.
Co do tłumika to chyba jasne , ze jeżdżone na oryginale. Pomijając już problem wyliczenia wszystkiego to ktoś jeszcze musiałby to wyspawać. Aha gaźnik nie jest 40 letni tylko nowy. Mam nawet coś nowszego z komorą centralną ,ale to daleka droga jeszcze do montażu bo muszę ogarnąć sprawę króćca.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
@Muciek, skoro w samochodach podnosi się sprężanie to czemu w WSK nie można?
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
To niezaprzeczalny fakt.
Sięgnąłem do literatury, hartmann jak i reszta może szukać mocy w tych "potworach". Niestety wieśka to motocykl, który rozwija małe prędkości obrotowe. Z literatury wynika, że im bardziej zwiększymy wysokość okna przelotowego tym bardziej przenosimy moment obrotowy, a raczej zakres momentu obrotowego w partię wyższych obrotów. Kanały w simsonach działąją, po takiej modyfikacji jak ten cylinder, bo simson ma malutki wał i bez problemu osiąga np. 8 tyś obrotów. Wieśka jak się rozkręci do tych 6000 to juz...
Po tym wywodzie można sobie odpowiedzieć jedno, ktoś kto wykonał ten cylinder przeniósł zakres momentu obrotowego w partię obrotów nieosiągalną dla silnika S01.
Sięgnąłem do literatury, hartmann jak i reszta może szukać mocy w tych "potworach". Niestety wieśka to motocykl, który rozwija małe prędkości obrotowe. Z literatury wynika, że im bardziej zwiększymy wysokość okna przelotowego tym bardziej przenosimy moment obrotowy, a raczej zakres momentu obrotowego w partię wyższych obrotów. Kanały w simsonach działąją, po takiej modyfikacji jak ten cylinder, bo simson ma malutki wał i bez problemu osiąga np. 8 tyś obrotów. Wieśka jak się rozkręci do tych 6000 to juz...
Po tym wywodzie można sobie odpowiedzieć jedno, ktoś kto wykonał ten cylinder przeniósł zakres momentu obrotowego w partię obrotów nieosiągalną dla silnika S01.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
To jest wiadome że jak okna wyżej to moc wyżej, teraz skupiamy się czemu to nie jedzie... Hartman masz może ten cyl wyciągnięty?
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Nareszcie ktoś jeszcze to napisał
Brawo 


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości