Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Wygląda jak byś katował non stop na mixolu xD Lipa straszna.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
No jak widać nie zawsze motul czy tak chwalony mobil potrafi pomóc.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Jak szlif spartaczony to nawet olej z NASA nie pomoże 

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Mówiłem?
Cyl zwiększa osiagi.... Reguluj jeszcze gaźnik i przełozenia.. Powinno być jeszcze lepiej..
Cyl zwiększa osiagi.... Reguluj jeszcze gaźnik i przełozenia.. Powinno być jeszcze lepiej..
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Hartman pisałeś że pod górkę dalej jest problem, wzrosły tylko obroty czy mocy tez przybyło ?
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Mówiłeś ,żeby podcinać tłok i regulować gaźnik. To już wtedy było robione i osiągi się nie zmieniły
Cylinder został przerobiony. Inne przełożenie w najbliższym czasie. Regulacja gaźnika w tym momencie jest wyczerpana.
Co do mocy... może są i konie ,ale njuton odpowiedzialny za siłę silnika raczej znacząco się nie zmienił. Być może przełożenie jest zbyt ciężkie i zmiana zębatki na 12/11z coś w tej kwestii zmieni na plus. Niestety ,ale junak to nie jest ,żeby pole orać z pługiem.

Co do mocy... może są i konie ,ale njuton odpowiedzialny za siłę silnika raczej znacząco się nie zmienił. Być może przełożenie jest zbyt ciężkie i zmiana zębatki na 12/11z coś w tej kwestii zmieni na plus. Niestety ,ale junak to nie jest ,żeby pole orać z pługiem.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Kup może 2 zębatki o1z mniej i 2z mniej prędkość spadnie o jakieś 5km/h ale njutonów
powinno przybyć na kole.

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Zyskałeś nowe kanały płuczące a jednocześnie zostawiłeś seryjny gaźnik - czy je chcesz teraz zasilić? G20 jest za mały do seryjnego silnika (jeśli mówimy tu o mocy a nie o pyrkaniu) a co dopiero do przerabianego. Załóż większy a zapewniam Cię że reakcja na gaz będzie dużo lepsza, będzie lepiej w całym zakresie obrotów.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Silnik W1A czyli W2 w wersji 125 zasilany był Pegazem
Co tylko potwierdza słowa Alien'a 


- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
A S34, czyli mniejsza wersja S32, i bodajże 150 były zasilane G20
.
Co nie zmienia jednak faktu, że większy gaźnik lepiej zasili ten cylinder.

Co nie zmienia jednak faktu, że większy gaźnik lepiej zasili ten cylinder.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Savier przecież S06 (poj. 150) miał 6KMSavier pisze:A S34, czyli mniejsza wersja S32, i bodajże 150 były zasilane G20.
Co nie zmienia jednak faktu, że większy gaźnik lepiej zasili ten cylinder.




Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Czy ktoś tu sugeruje ,żebym się z pegazem 24 przepraszał hehe... No pewnie macie racje co do gaźnika. Jednak przelot 20mm to śmiesznie mało.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Do Jawolota dobre
Króciec o ile można rozszlifować oryginalny ?

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
1mm nie więcej. W tej chwili jest zrobiony na jakieś 20.5mm i góra te 0.5 dodatkowo można. Później wg mnie duża szansa ,że zostanie złamany. Tutaj się pojawia niestety dość trudna kwestia jak to ogarnąć. Nie przyglądałem się za bardzo ,w którym miejscu się poszerza kanał bo jeśli zaraz za tą nasadką to może by coś udało się wyspawać.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Zakładanie pegaza mija się z celem
to był tylko przykład odnośnie wielkości gardzieli. Przy okazji pegaz 26 jest za mały do W2B, trzydziestka to minimum do niego.
Co do krócca, no cóż - nikt nie mówił że będzie łatwo
ktoś w końcu musi pociąć ten cylinder z S01, almota to nie żal. Tulejował raczej tego nie będziesz więc spawanie moze być trudne ze wzlędu na odkształcenia, ale w dolocie nie ma takich temperatur wiec możesz to spokojnie zrobić na dobrym kleju. Działaj.

Co do krócca, no cóż - nikt nie mówił że będzie łatwo

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Króciec dolotowy jest długi i do tulei daleko ,chyba by tak nie nagrzał się ,żeby odkształcić tuleje. Klej? Chyba takich nie ma co by wytrzymały wibracje i co najważniejsze utrzymało się to. Jakby nie patrzeć jest to też operacja nieodwracalna
Na chwilę obecną mam tylko amala 21 ,ale raczej skrzydeł też chyba na nim nie rozwinie.

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
A gdybyś odciął kilka żeber i dokręcił do alu króciec nowy do gaźnika?
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Rób wedle uznania, technika dowolna. Jak masz amala to nie ma sie nad czym zastanawiać - skrzydeł może nie rozwiniesz ale skrzydełka na pewno.hartman pisze:Króciec dolotowy jest długi i do tulei daleko ,chyba by tak nie nagrzał się ,żeby odkształcić tuleje. Klej? Chyba takich nie ma co by wytrzymały wibracje i co najważniejsze utrzymało się to. Jakby nie patrzeć jest to też operacja nieodwracalnaNa chwilę obecną mam tylko amala 21 ,ale raczej skrzydeł też chyba na nim nie rozwinie.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Przejrzałem ofertę sklepów i zostaje w zasadzie chinskie lub uzywane bvf z mz lub pwk itp konstrukcje. W pierwszym wypadku moze w 200zl by się zamknal ,a w 2gim kolo 400 więc nie widzę tego na chwilę obecną .
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości