Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
No i 28mm przelotu. Już pisałem o tym ,że 175 zalewa na tym gaźniku więc o s01 nie ma mowy.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
28mm to możesz sobie Mućku wstawić do jawki 
Hartman, to że w 175 i zalewa to kwestia niedokończonej regulacji bo u mnie racingowa trzydziestka chodziła jak popier***** i jedynym problemem było zapewnienia potrzebnej ilości powietrza.
Na początek Amal wystarczy: nowsza konstrukcja + ciut większa gardziel + większa dysza. Wystarczy żeby Cię przekonać że tego właśnie brakuje w zestawie modyfikacji.

Hartman, to że w 175 i zalewa to kwestia niedokończonej regulacji bo u mnie racingowa trzydziestka chodziła jak popier***** i jedynym problemem było zapewnienia potrzebnej ilości powietrza.
Na początek Amal wystarczy: nowsza konstrukcja + ciut większa gardziel + większa dysza. Wystarczy żeby Cię przekonać że tego właśnie brakuje w zestawie modyfikacji.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
A jak chcecie króciec w 125 rozwiercić ?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
28mm to możesz sobie Mućku wstawić do jawki


90 km/h dobry wynik!
Niedługo 100 km/h przekroczymy

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
No problem poproszę mi taki gaźnik dostarczyć a wyspawam króciec i odpalamy potwora
100 km/h to już będzie moc 4ki 


Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Do tego cylindra 21-22mm wg mnie styknie. Np Bing 21 albo BVF 22n2-2 wtedy tylko redukcje na króciec zrobić i ma gadać
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Policz powierzchnię okien i podaj wynik dowiemy się wszystkiego 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Ten znowu z tym wzorem...
Wg niego wychodzi 28 mm dla WSK 125 z kanałami po poprawkach wg Załęskiego.
Wg niego wychodzi 28 mm dla WSK 125 z kanałami po poprawkach wg Załęskiego.
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Daj wzór na forum.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Jeśli ma być redukcja to jaki sens takiej przeróbki? Chyba właśnie przez tą zwężkę cały efekt diabli wezmą. Pomijam już ,że podałeś gaźniki nie osiągalne w handlu prawieIrek.S. pisze:Do tego cylindra 21-22mm wg mnie styknie. Np Bing 21 albo BVF 22n2-2 wtedy tylko redukcje na króciec zrobić i ma gadać
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Z Bingiem gorzej ale przecież nie problem dostać gaźnik 22N1-2 do MZ TS 150.
W sumie też prawda redukcja to kiepski jednak pomysł.
Ogólnie to nie polecam BVF współczesnej produkcji ponoć są niewymiarowe jak to chińskie i nawet ETZ na nich sie zalewają. Lepiej szukać używanego ale w na prawde dobrym stanie bo sporo ma zużyte przepustnice i nie reagują na nastawy poza poziomem paliwa (tak miałem w ETZ 150)
W sumie też prawda redukcja to kiepski jednak pomysł.
Ogólnie to nie polecam BVF współczesnej produkcji ponoć są niewymiarowe jak to chińskie i nawet ETZ na nich sie zalewają. Lepiej szukać używanego ale w na prawde dobrym stanie bo sporo ma zużyte przepustnice i nie reagują na nastawy poza poziomem paliwa (tak miałem w ETZ 150)
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Pokaż linki jak nie problem bo ja bvf 22 nie widziałem. Nie ma czegoś takiego jak 20 letni używany gaźnik w bardzo dobrym stanie.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Hehe może na niemieckim ebayu poszukał byś jakiejś okazji?
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
poszukałbyś
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Tak jak mówi Irek, nie kupuj Chińskiego BVF bo to tylko strata kasy. Do GPSa w telefonie też nie miał bym dużego zaufania.
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
BVF do mz chińskiej produkcji, przeznaczone do mz etz 150 są akurat ok. Jak zalewa to są pomylone dysze miejscami i tyle.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
Hmm raczej loteria, zresztą jak z każdym chińskim gaźnikiem. Do WSK miały być dobrze zrobione a jednak niektóre są niektóre nie, mój akurat nie.
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
No właśnie do Wueski miałem ideał niczym nie ustępujący fabrycznemu. Tak samo do Komarów miałem 2szt jeden super drugi szajs. Tak robią niestety . Zresztą czego można chcieć od gaźnik za 60zł
Jednak nie ma co ryzykować i trzeba szukać tylko oryginału

Jednak nie ma co ryzykować i trzeba szukać tylko oryginału
Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4
ja u siebie 90 km/h robię na almocie praktycznie bez przeróbek . Chętnie bym położył na tym cylu swoje łapska. Jeśli ktoś ma w stanie chociaż nadającym się do szlifu to niech mi sprzeda. Myśle że przy moim zapleczu i przeróbkach da się ten wynik (90km/h) podnieść. W swoim silniku mam gaźnik 21 (dolot też) Podkowę , CDI, Wypolerowaną skrzynie korbową, Powiększone łączenie kanałów w karterach (żeby się zgrywały z cylem) Głowica Stoczona na równo wypolerowana (sałek tuning) no i porting kanałów. Przyjemnie się śmiga.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość