Silnik:
Silnik produkcji polskiej, za wyjątkiem oryginalnych silników importowanych montowanych fabrycznie, Dopuszczalne są wszelkie modyfikacje przy użyciu części wyprodukowanych i wytworzonych wyłącznie w Polsce. Wyjątek stanowią gaźniki, łańcuchy, łożyska, pierścienie tłokowe, korbowody, zawory, sprężyny zaworowe, uszczelniacze, świece zapłonowe i oleje, które mogą pochodzić z importu, Dopuszczalne jest stosowanie wszelkiego rodzaju mieszanek paliwowych i paliwowo - olejowych, Rozruch silnika możliwy jest przy użyciu dowolnego sposobu.
Podwozie
Rama produkcji polskiej. Dopuszczalne jest stosowanie osprzętu nie będącego Polską produkcją. Dopuszczone do próby zostaną motocykle wyposażone w ogumienie szosowe lub wyścigowe w dobrym stanie nie starsze niż 10 lat.
Dobra...
1.Także korbe moge wymienić,pierścienie też,a tłoka już nie?
2.Czy membrana nie zostanie "zdyskwalifikowana"?
3.Co do ramy,to chodzi o samą konstrukcję czy również osprzęt jak np zawieszenie czy koła?
4.Czy moto musi być zarejestrowane?
Prosiłbym o odpowiedzi osób które mają jakiekolwiek pojęcie na ten temat,bez tekstów "słyszałem jak sąsiad mówił wujkowi że..." Pozdrawiam
