
WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,
Mam do was pytanie. Czy przednie zawieszenie z WFM M06 pasuje do WSK eLki ?? Bo części z WueFeMki dużo łatwiej dostać niż do WSK, mam już nawet coś na oku, zobaczymy czy się uda kupić
.

- tollek83
- Posty: 136
- Rejestracja: 2010-05-27, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1964r.
- Lokalizacja: Koszalin/Gorzów Wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,
mam pytanie czy to jest błotnik od Z2 ? zobaczcie na mocowania są inne łączą sie w jeden otwór
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,
Jak najbardziej, tylko mocowanie błotnika jest pod stary typ zawieszenia (pod zawieche sprężynową)- taką jak w M06-L
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
- tollek83
- Posty: 136
- Rejestracja: 2010-05-27, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1964r.
- Lokalizacja: Koszalin/Gorzów Wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,
czyli bede musiał przerabiać mocowanie żeby pasowało do mojego zawieszenia ? u mnie wyglada to tak , niestety nie mam lepszego zdjecia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,
Tak, musiałbyś przerabiać, na Twoim miejscu jednak nie ciął bym tego błotnika- szkoda go a na pewno tych pod stare mocowanie jest mniej niż pod 'nowe', sprzedaj ten kup oryginalny, bądź kup oryginalny, możesz też dać ogłoszenie na zamiane np na forum.
Naprawdę szkoda Ciąć takiego błotnika, o tą część nie jest aż tak ciężko.
Naprawdę szkoda Ciąć takiego błotnika, o tą część nie jest aż tak ciężko.

MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-07-24, 10:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WS K79 WSK M06-Z2 1959r
- Lokalizacja: płd. wielkopolska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,
Niedawno wszedłem w posiadanie WSK M06 Z2 z 1959 roku. Jest trochę rozbebeszona i wystepują drobne braki. Jak pozbieram ją do kupy wrzuce kilka zdjęć.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:29
- GG: 5586000
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06, -Z, -Z2, -L,
Ja również mam WSK M06-Z z 1959 roku i łatka na baku była na bank, bo odrestaurowywałem ją według oryginału i łata była.Maniekk pisze:Panowie w 59 roku były tylko białe łatki na bakach czy jak to z nimi było bo nie wiem czy sobie robić z łatkami czy bez. Tu jest taka z łatkami : http://moto.allegro.pl/item817233393_ws ... y_756.html
i moja jest jej bliska numerem ramy.
pozdrawiam
--- Motór jest wieczny, Motór nie umiera nigdy ---
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 2011-06-22, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '70
- Lokalizacja: Sędziszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
panowie mam ramę, niestety bez tabliczki, po błotnikach sądze że to jakaś zetka. teraz jak rozpoznać czy to Z czy Z2? jakieś charakterystyczne cechy? bak mocowany po środku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-07-24, 10:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WS K79 WSK M06-Z2 1959r
- Lokalizacja: płd. wielkopolska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Z-2 miała lekko podwinięty przedni błotnik, podobnie jak w SHL. Ramy chyba były te sme.
- mateo88k
- Posty: 107
- Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r. - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Z2 miała również głęboki tylny błotnik, taki jak na zdjęciu. Ja obstawiam, że to M06-Z2.
M06-Z2 1960 r. stan 90%
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 2011-06-22, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '70
- Lokalizacja: Sędziszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
oba błotniki są podgięte na końcach, głębokie. aha i tak mi się przypomniało że automat stopu jest po wewnętrznej stronie ramy przykręcany. Głównie rozchodzi mi się o różnice pomiędzy modelami Z i Z2.
- mateo88k
- Posty: 107
- Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r. - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Ja w swojej Z2 z 1960 miałem zamontowany automat stopu po wewnętrznej stronie ramy i tak jak piszesz oba błotniki lekko zagięte na końcach. Rama jest taka sama w Z i Z2. U mnie tylko w miejscu bagażnika jest chromowany pręt, który mocuje się tak samo, ale biegnie zaraz za siedzeniem i służy do stawiania motocykla na stopkę centralną. To już raczej kwestia indywidualna, bo bagażnik zawsze można dodać 

M06-Z2 1960 r. stan 90%
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2010-10-18, 17:51
- GG: 0
- Moje maszyny: simson wsk
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
zanim zaczne remont tego cacka chce sie upewnic czy to oryginal
mam watpliwosci
siedzenie wiem ze jest nie od tego , licznik jakby od nowszej wsk? jaki powinien byc? dziwne korki zawieszenia , cienkie sruby , gruboscia roznia sie znacznie od tych z nowszych wersji , boczki , uchwyt na tlumik jest jakby dospawany za stopka pasazera , wyglada na nieoryginalny jakby obciety z innej wsk i tu dodany , spaw jest kiepskiej jakosci nierowny , jak wygladc powinien ten uchwyt
i jaki silnik?
podobno byl na bloku wfm z cylindrem jak w nowszej wsk , niewykluczone ze kapa boczna byla z napisem demba dęba czy jakos tak
no i bezdyskuzyjnie tlumik od shl to wiadomo
mam watpliwosci
siedzenie wiem ze jest nie od tego , licznik jakby od nowszej wsk? jaki powinien byc? dziwne korki zawieszenia , cienkie sruby , gruboscia roznia sie znacznie od tych z nowszych wersji , boczki , uchwyt na tlumik jest jakby dospawany za stopka pasazera , wyglada na nieoryginalny jakby obciety z innej wsk i tu dodany , spaw jest kiepskiej jakosci nierowny , jak wygladc powinien ten uchwyt
i jaki silnik?
podobno byl na bloku wfm z cylindrem jak w nowszej wsk , niewykluczone ze kapa boczna byla z napisem demba dęba czy jakos tak
no i bezdyskuzyjnie tlumik od shl to wiadomo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Boczki od B1. Powinna już mieć kwadratowy cylinder i głowice.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Licznik jest od nowszej wsk, nie widze dokładnie przedział B1-B3.milenium5 pisze: - licznik jakby od nowszej wsk? jaki powinien byc?
- boczki
-i jaki silnik?
Boczki posiadasz od B1, powinieneś mieć trójkątne puszki
Silnik- podstawowa jednostka napędowa, kwadratowa góra, blok silnika z numerami u góry na prawym karterze, sygnowane ZMD, oraz odlew pod cylindrem nie okrągły, kapa sprzęgła ZM- Dęba.
Pzdr.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
A może by tak podzielić cały temat na 3 wątki dotyczące konkretnych modeli?
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2010-10-18, 17:51
- GG: 0
- Moje maszyny: simson wsk
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
silnik mial blok z okraglymi karterami a cylinder kwadratowy , licznik mam taki jak robili do 77 roku chyba we wszystkich jednoramowkach majacych malej srednicy licznik, na ile to wycenice? silnik miala nowy jak i cala reszta nowa i taka ze zlomu przyszla , tylko silnik poszedl na zcesci do innego motoru , tlumik miala podobno rozkrecany 2 czesciowy identyczny jak te zgrzewane pozniejsze tylko rozbieralny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
znalezione na otomoto: Motor wyjechał z fabryki 28.01.1960. Co ciekawe w dokumentach jest to nie Z1 a Z2.luk@sz pisze:mamy kolejne potwierdzenie ze wsk m06z-1 była produkowana.
Nr ramy 1264xx, silnika 744xx
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- filu
- Posty: 78
- Rejestracja: 2012-04-18, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2
Toyota MRS - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam!
Podbijam ze swoją M06-Z2!
Pełną parą rozpocząłem właśnie renowację!
Cały temat o moim modelu i trwających pracach będzie dostępny tutaj:
viewtopic.php?f=9&t=11863

Podbijam ze swoją M06-Z2!
Pełną parą rozpocząłem właśnie renowację!
Cały temat o moim modelu i trwających pracach będzie dostępny tutaj:
viewtopic.php?f=9&t=11863

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Cztery kółka
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości