1. Czy po zamianie starego mostka na współczesny parametry ładowania znacznie się zmienią? Czy będzie konieczne zastosowanie jakiegoś regulatora napięcia czy czegoś podobnego?
2. Czy mostek jest wrażliwy na wysoką temperature? (Chce go umieścić pod klapą silnika żeby nie musieć ciągnąć dodatkowego kabla)
3. Czy to że cewki świetlne są zmasowane z silnikiem nie będzie przeszkadzało?(Mam ty na myśli to ze z cewki ładowania 2 druty idą styków z napięciem przemiennym a potem 1 kabel na masę i tu ona jest wspólna )
4. Zastanawia mnie także czy zamiana tego mostka selenowego choćby na jedną diodę prostowniczą jakoś poprawiła by sytuacje ładowania. (Większa efektywność, czy zajda zmiany w parametrach?)
I ostatnie już pytanie. Niedawno słyszałem, że dodanie kondensatora po mostku prostowniczym również zwiększa poziom ładowania poprzez wyrównanie sinusoidy. Chciałbym się dowiedzieć czy w moim przypadku dało by to cokolwiek, czy tak jest naprawde i czy jest jakiś wzór pozwalający ustalić pojemność tego kondensatora.
Z góry dzięki za pomoc
