WSK M06B3 "Lelek" 1976
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Heh...
Widzisz Johnny.
Dla mnie motor ma być w silniku luksio. Wyobraź sobie, że na zlocie 60-lecia było kilka starych wuefemek. Pięknoty, chromy, szparunki, no kosmos generalnie. A właściciele na pych je palili. A moja B3 mogę ręką zapalić. Także sorry gregory, ale u mnie w domu od początku silnik był na pierwszym miejscu. Mogę nawet niczego nie chromować, ale silnik ma być sprawny. Oczywiście nie mam zamiaru spuszczać się nad nim dając jakieś wynalazki z NASA, ale wolę wpakować 10 zł w silnik niż 10 zł na malowanie.
Skinder kiedyś dobrze napisał: "Chromuj kierownicę, będziesz miał mniejsze opory ruchu".
Widzisz Johnny.
Dla mnie motor ma być w silniku luksio. Wyobraź sobie, że na zlocie 60-lecia było kilka starych wuefemek. Pięknoty, chromy, szparunki, no kosmos generalnie. A właściciele na pych je palili. A moja B3 mogę ręką zapalić. Także sorry gregory, ale u mnie w domu od początku silnik był na pierwszym miejscu. Mogę nawet niczego nie chromować, ale silnik ma być sprawny. Oczywiście nie mam zamiaru spuszczać się nad nim dając jakieś wynalazki z NASA, ale wolę wpakować 10 zł w silnik niż 10 zł na malowanie.
Skinder kiedyś dobrze napisał: "Chromuj kierownicę, będziesz miał mniejsze opory ruchu".
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Savier, znów można zacząć bój czy WueSKa to zabytek, który ma pełne prawo do odrestaurowania czy sprzęt do jazdy... Każdy ma swoje zdanie, a dla większości osób WSKa czy WFMka ma wartość zabytkową czy jak kto woli kolekcjonerską, a sam silnik tego nie czyni
Nie ma co się kłócić. Pozdro.
PS Savier zaraz Ci 1000 postów stuknie

PS Savier zaraz Ci 1000 postów stuknie

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Kto by się tymi postami przejmował
.
Chociaż pamiętam jak chciałem do 100 dobić
.
Dla mnie wueska to motor do jazdy. Zresztą, zabytkiem to jest raczej sokół. Jak można lelka do remontu kupić za cenę chińskiego skuterka...

Chociaż pamiętam jak chciałem do 100 dobić

Dla mnie wueska to motor do jazdy. Zresztą, zabytkiem to jest raczej sokół. Jak można lelka do remontu kupić za cenę chińskiego skuterka...
- 35C2S1P
- Posty: 110
- Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
- GG: 0
- Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6 - Lokalizacja: Wrocław
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Ale WSK to klasyk... Taki świdnicki
@Johnny
TRUE, TRUE

@Johnny
TRUE, TRUE
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Dobra tam, ja robię po swojemu
. Mam 15 lat, remontuję sobie z tatą "motocykl skierowany do młodzieży" i przy okazji czynię z niego to, czego fabryka seryjnie nie mogła. A jak kasa na proszek będzie, to i się go wykona. Zobaczę ile mi Danex za malowanie krzyknie.

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Kończą już mi się chusteczki, a nie ma w końcu nic lepszego jak znowu przemyśleć remont lelka po raz sam-nie-wiem-który.
Na początek mała dygresja. Porównując obydwa lelki, zauważyłem, że ten z czerwca (ten, którego kupiłem pierwszego, poprzez allegro) jest o wiele mniej zużyty niż ten "młodszy". Zawieszenie sztywne, w drugim wszędzie luźne. Prowadnice linek wytarte, w drugim jak nowe. Coraz bardziej zdaję sobie sprawę, że fortuna się wtedy do mnie uśmiechnęła. Mam tylko nadzieję, że prędko mnie nie opuści.
W czwartek powinny dojść części ze Skutera. Strasznie wolno pracują w tej Dębicy, mimo podprowadzenia kuriera z naszej strony. Dzisiaj podadzą ostateczną, troszkę wynegocjowaną, kwotę do zapłaty. Teraz tylko będę musiał wszystko wypisać sobie na kartce, żeby nie stracić orientacji.
^ Tamto pisałem wczoraj, teraz już wszystko mam mniej więcej wypisane. Powinno starczyć, tylko nie wiedziałem ile liczyć za malowanie proszkowe z piaskowaniem. Podstawowe elementy od wueszczyny pewnie z 400zł? Wpisałem 300.
Ze skutera moje zakupy na oko gdzieś 100-110, okaże się jak paczka przyjdzie. Potem już wydatków nie powinno być tak wiele
. W skuterze nie mieli tylko osi wahacza. Będę musiał kupić od multicara.
No nic, mam kontakt na kogoś kto mógłby mi wycentrować koła. Wywiem się w temacie, ale to będzie dla mnie koło ratunkowe - wolałbym to samemu zrobić. Przy okazji nauczę się paru rzeczy.
Kupuję od tapicera-11 przeszywany pokrowiec za 45. Oczywiście przystosowany pod nowy typ siedzenia.
Teraz tylko trzeba zająć się szukaniem odpowiedniego lańcucha DID dla lelka i Osy. Weźmiemy z jednego sklepu, takze będzie trochę taniej
. Kupuję to ze świadomością, że zapłacę kilkanaście złoty więcej, ale jakość będzie przednia
. W skuterze czeski łańcuch 58 ziko, DID niewiele droższy. Cieszy mnie, że będę mógł raz naciagnąć napęd i mieć go z głowy.
Niedługo też kupujemy CDI. Mamy jeden zapłon w domu, więc teraz wystarczy tylko wszystko pooglądać i nagniatać "kupajta tera". Koszty związane z tym trudnym zajęciem to +/- 120 zł. Aluminium już mam, jednak do tego dojdzie akumulator 12V i komplet żarówek (tata mówi, że to nie jest droga sprawa). AQ 60 ziko, więc ogólnie CDI powinno mnie wynieść 200zł. Mam nadzieję, że tylko tyle.
I to chyba tyle na razie? Nie wiem czy coś konkretnego do świąt zrobię... Postaram się powalczyć z kołami.
Na koniec - on naprawde jeździł
Na początek mała dygresja. Porównując obydwa lelki, zauważyłem, że ten z czerwca (ten, którego kupiłem pierwszego, poprzez allegro) jest o wiele mniej zużyty niż ten "młodszy". Zawieszenie sztywne, w drugim wszędzie luźne. Prowadnice linek wytarte, w drugim jak nowe. Coraz bardziej zdaję sobie sprawę, że fortuna się wtedy do mnie uśmiechnęła. Mam tylko nadzieję, że prędko mnie nie opuści.
W czwartek powinny dojść części ze Skutera. Strasznie wolno pracują w tej Dębicy, mimo podprowadzenia kuriera z naszej strony. Dzisiaj podadzą ostateczną, troszkę wynegocjowaną, kwotę do zapłaty. Teraz tylko będę musiał wszystko wypisać sobie na kartce, żeby nie stracić orientacji.
^ Tamto pisałem wczoraj, teraz już wszystko mam mniej więcej wypisane. Powinno starczyć, tylko nie wiedziałem ile liczyć za malowanie proszkowe z piaskowaniem. Podstawowe elementy od wueszczyny pewnie z 400zł? Wpisałem 300.
Ze skutera moje zakupy na oko gdzieś 100-110, okaże się jak paczka przyjdzie. Potem już wydatków nie powinno być tak wiele

No nic, mam kontakt na kogoś kto mógłby mi wycentrować koła. Wywiem się w temacie, ale to będzie dla mnie koło ratunkowe - wolałbym to samemu zrobić. Przy okazji nauczę się paru rzeczy.
Kupuję od tapicera-11 przeszywany pokrowiec za 45. Oczywiście przystosowany pod nowy typ siedzenia.
Teraz tylko trzeba zająć się szukaniem odpowiedniego lańcucha DID dla lelka i Osy. Weźmiemy z jednego sklepu, takze będzie trochę taniej


Niedługo też kupujemy CDI. Mamy jeden zapłon w domu, więc teraz wystarczy tylko wszystko pooglądać i nagniatać "kupajta tera". Koszty związane z tym trudnym zajęciem to +/- 120 zł. Aluminium już mam, jednak do tego dojdzie akumulator 12V i komplet żarówek (tata mówi, że to nie jest droga sprawa). AQ 60 ziko, więc ogólnie CDI powinno mnie wynieść 200zł. Mam nadzieję, że tylko tyle.
I to chyba tyle na razie? Nie wiem czy coś konkretnego do świąt zrobię... Postaram się powalczyć z kołami.
Na koniec - on naprawde jeździł

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne - Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Tapicer jest ok ja kupilem sobie taki
swietnie sie prezetuje 
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Dzięki za info Fazero! Teraz już wiem, że warto zainwestować
.

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Tapicer-11 rzeczywiście spoko chłop. W środę o 16:30 kupiłem i zapłaciłem. Mimo, że miał jeszcze z tym trochę roboty to przyszło w piątek. Pocztą
.
Ale po kolei. Wczoraj rozebrałem jedno nie potrzebne mi, na dodatek zardzewiałe, koło. Szło nawet łatwo mimo totalnej korozji szprych. Dlatego też byłem pozytywnie nastawiony do rozłożenia docelowego koła. Jednak okazało się, że większość nypli nie chce puścić. W końcu skończyło się na tym, że prawie wszystkie szprychy popękały
. A tak liczyłem, że ocynkuję szprychy. Specjalnie wybrałem porządny komplet z niezardzewiałymi kołami. No i ch** z tego wszystkiego. Będę musiał kupić nowe szprychy z allegro, co do których pewności nie mam. Na dodatek koszty, eh...
Ogólnie rzecz biorąc to dzisiaj dzień szalony. Przyszła jeszcze paczka ze skuter. Nie wiem dokładnie ile tam moich kosztów, zaraz podliczę. Manetki od CZ 175 spoko się prezentują. Musiałem ponadto kupić zębatkę starego typu, bo tą, którą przygotowałem sobie wcześniej nie miała podtoczenia pod blaszkę zabieraka. Do tego linka przedniego hebla no i inne fanty.
Przyszedł też gaźnik z MZ 150. Znowu jednak zostałem oszukany, bo okazał się niekompletny. Wydałem na tę zabawę 80 zł i nic mi z tego. Eh... Postaram się poskładać coś z dwóch, jednak popsuło mi to doszczętnie humor. O szprychach nie wspominając.
Co tam dalej... Ah, pokrowiec. Jestem bardzo zadowolony. Wydaje mi się, że przeszycia to był strzał w dziesiątkę. Wszystko jest zrobione porządnie i wedle oryginału. Co prawda powinna być wytłoczka, ale nie ma możliwości kupna takowej. Wszystko będzie widać na fotkach.
Podsumowując: zaraz się okaże ile wydałem. Sam nawet nie wiem
Ile jak na razie wydałem?

Ale po kolei. Wczoraj rozebrałem jedno nie potrzebne mi, na dodatek zardzewiałe, koło. Szło nawet łatwo mimo totalnej korozji szprych. Dlatego też byłem pozytywnie nastawiony do rozłożenia docelowego koła. Jednak okazało się, że większość nypli nie chce puścić. W końcu skończyło się na tym, że prawie wszystkie szprychy popękały

Ogólnie rzecz biorąc to dzisiaj dzień szalony. Przyszła jeszcze paczka ze skuter. Nie wiem dokładnie ile tam moich kosztów, zaraz podliczę. Manetki od CZ 175 spoko się prezentują. Musiałem ponadto kupić zębatkę starego typu, bo tą, którą przygotowałem sobie wcześniej nie miała podtoczenia pod blaszkę zabieraka. Do tego linka przedniego hebla no i inne fanty.
Przyszedł też gaźnik z MZ 150. Znowu jednak zostałem oszukany, bo okazał się niekompletny. Wydałem na tę zabawę 80 zł i nic mi z tego. Eh... Postaram się poskładać coś z dwóch, jednak popsuło mi to doszczętnie humor. O szprychach nie wspominając.
Co tam dalej... Ah, pokrowiec. Jestem bardzo zadowolony. Wydaje mi się, że przeszycia to był strzał w dziesiątkę. Wszystko jest zrobione porządnie i wedle oryginału. Co prawda powinna być wytłoczka, ale nie ma możliwości kupna takowej. Wszystko będzie widać na fotkach.


Ile jak na razie wydałem?
- - kupno: 550zł
- cylinder: 212zł
- membrana: 30zł
- gaźnik: 41zł
- regeneracja wału: 80zł
- aluminium: 50zł
_______________________
- szablon na napisy: 21zł
- nowe klosze lampy zeemde: 12zł/szt
- części z Ag-Motu: 215 zł
_______________________
- nowy wałek zdawczy: 50zł
_______________________
- nowy pokrowiec: 51zł
- gaźnik again: 39zł
- skuter dębica: 81zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Rób, rób bo do kwietnia trza się wyrobić
. Idzie Ci to sprawnie po sam wiesz czym 


- Pablo_Picasso
- Posty: 388
- Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
- GG: 40694177
- Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r. - Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Działaj Savier, działaj. Już się nie mogę doczekać aż cię objadę moim Simsonem na jakimś zlocie
Pozdro.

Pozdro.
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Warto było ten pokrowiec kupić? Bo zastanawiam się czy jednak też sobie takiego nie sprawić, grubszy materiał czy jakaś szmata? Pozatym zacnie, czekam na dalsze efekty.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Pokrowiec prima sort, naprawde warto. Wszystko jest zrobione na cacy w nim. Materiał odpowiedni. Taki jak oryginał albo grubszy.
- kuzynDina
- Posty: 4
- Rejestracja: 2011-09-18, 11:24
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R80/7
BMW R65 z wózkiem
Komar
WSK Lelek - Lokalizacja: Deszczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Gdzie kupowałeś pokrowiec na kanapę?
- Pablo_Picasso
- Posty: 388
- Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
- GG: 40694177
- Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r. - Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Odpowiem za Saviera
Na alledrogo od użytkownika Tapicer-11. Pozdro 
Edit : Wystarczy dokładnie czytać to co ludzie piszą.


Edit : Wystarczy dokładnie czytać to co ludzie piszą.
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
sorry chłopaki ale co do pokrowca na kanapę to absolutnie się nie zgadzam.
-te pokrowce są robione z cienkiej skajki, dosłownie chyba najtańsza na rynku
-gąbka pod przeszyciami nie da dostatecznego efektu wybrzuszenia
-te pokrowce są robione z cienkiej skajki, dosłownie chyba najtańsza na rynku
-gąbka pod przeszyciami nie da dostatecznego efektu wybrzuszenia
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Brałem od niego dwa pokrowce i jestem z nich zadowolony. Szkoda, że tak późno piszecie, bo pytałem o ich jakość przed kupnem w innym temacie.
Wczoraj przyszedł zapłon CDI do Osy i mojej maszyny. Kupiłem poprzez allegro wybierając taki jak do SHL - do tego dojdą jeszcze: cewka, regulator i moduł. Myślę, że całościowo zamknę się w 120zł, może mniej (po co sobie nadzieję robić
). Aha, to co na zdjęciu 63 zł.
Zapomniałem o nowych tulejkach wahacza "z epoki" - 36zł.
Dzisiaj z kolei doszły szprychy. Nie jestem w stanie rozpoznać powłoki, ale to chyba ładnie położony ocynk. Wszystko wygląda ładnie i pięknie, gwint tylko trochę krótki.
Drugie koło jakimś cudem pięknie poszło; uratowałem wszystkie szprychy, które pójdą pod ocynk i będą na zapas lub do B3 w przyszłości. W najbliższej przyszłości postaram się wypolerować bębny z piastami, a obręcze oddam do pomalowania. Potem wieczorami pomęczę się ze szprychowaniem i centrowaniem - nie ukrywam, że liczę na Waszą pomoc w tej kwestii
.
Jak na razie to tyle - mam zajęty warsztat jeszcze dwoma maszynami, więc robota idzie wolno. Kiedy skończymy B3 '83 i SHLkę to wszystko powinno przyspieszyć.
Ile jak na razie wydałem?
Wczoraj przyszedł zapłon CDI do Osy i mojej maszyny. Kupiłem poprzez allegro wybierając taki jak do SHL - do tego dojdą jeszcze: cewka, regulator i moduł. Myślę, że całościowo zamknę się w 120zł, może mniej (po co sobie nadzieję robić

Zapomniałem o nowych tulejkach wahacza "z epoki" - 36zł.
Dzisiaj z kolei doszły szprychy. Nie jestem w stanie rozpoznać powłoki, ale to chyba ładnie położony ocynk. Wszystko wygląda ładnie i pięknie, gwint tylko trochę krótki.
Drugie koło jakimś cudem pięknie poszło; uratowałem wszystkie szprychy, które pójdą pod ocynk i będą na zapas lub do B3 w przyszłości. W najbliższej przyszłości postaram się wypolerować bębny z piastami, a obręcze oddam do pomalowania. Potem wieczorami pomęczę się ze szprychowaniem i centrowaniem - nie ukrywam, że liczę na Waszą pomoc w tej kwestii

Jak na razie to tyle - mam zajęty warsztat jeszcze dwoma maszynami, więc robota idzie wolno. Kiedy skończymy B3 '83 i SHLkę to wszystko powinno przyspieszyć.
Ile jak na razie wydałem?
- - kupno: 550zł
- cylinder: 212zł
- membrana: 30zł
- gaźnik: 41zł
- regeneracja wału: 80zł
- aluminium: 50zł
_______________________
- szablon na napisy: 21zł
- nowe klosze lampy zeemde: 12zł/szt
- części z Ag-Motu: 215 zł
_______________________
- nowy wałek zdawczy: 50zł
_______________________
- nowy pokrowiec: 51zł
- gaźnik again: 39zł
- skuter dębica: 81zł
________________________
- zapłon CDI: 63zł
- szprychy: 64zł
- tulejki wahacza: 36zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Chciało Ci się te szprychy tak układać
. Nieźle idziesz, oby tak dalej 


- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
fajnie by było jakbyś porównał oryginalne nyple z tymi co kupiłeś, interesuje mnie głównie wielkość nypli
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Znowu muszę wyrazić swoją wątpliwość. Nie szkoda Osy żeby pchać do niej CDI
To już jest zabytek i unikat pełną gębą. Moim zdaniem warto zachować jak największy stopień oryginalności takiego pojazdu. To raczej nie jest pojazd do normalnej, codziennej eksploatacji więc zapłon to nie powinien być problem
Rozumiem również, uprzedzając ripostę
,że przejście na oryginał będzie możliwe w każdej chwili 




Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości