WSK M06-64 1966r. - Azbest
- azb1910
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:52
- GG: 3038010
- Moje maszyny: WSK M06-64 66r.
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
WSK M06-64 1966r. - Azbest
witam
po 23 latach egzystencji i marzeniach o motocyklu w końcu spełniło się marzenie jego posiadania. Głównym problemem było do tej pory fakt że mieszkałem całe życie w bloku. W prawdzie nic się nie zmieniło ale moja frustracja przerosła warunki socjalne i składuje aktualnie mój sprzęt u kolegi w garażu bez prądu ;].
sprzedałem iPhone i obiektyw od canona (bo po diabła mi one) i po kilkutygodniowych poszukiwaniach znalazłem niedaleko Łodzi bardzo ładny egzemplarz M06-64 rocznik 1966.
Zdjęcia robione praktycznie po kupnie. Zamierzam go odrestaurować calutkiego w możliwie jak najwyższym stopniu oryginalności. będę dążył nawet to kupowania na bajzlach oryginalnych śrub czy żarówek. Przypatrzcie się zdjęciom i powiedzcie co jest nie oryginalne, czego brakuje, co jest nie od tego modelu. Będę wdzięczny. Przed sezonem po przygotowaniu go do jazdy zamierzam będzie zarejestrowany na zabytek. Na przyszłą zimę planuje rozpołowienie silnika, wypiaskowanie go, wymianę zużytych części silnika oraz wypiaskowanie i malowanie części nadwozia.
Z tego co ja zauważyłem to wszystko jest oryginalne oprócz kranika:
Brakuje takich elementów jak:
-sygnał dzwiękowy -osłona łańcucha -lampa tył -guma na akumlator, aku do wymiany na 99% bo to oryginał fabrycznie wkładany. nie sprawdzałem bo nie jest podłączony układ jeszcze -guma na kopniku i reszta gum przy okazji do wymiany I teraz pytanie. za Początek chciałbym zdjąć łańcuch i dokładnie go wyczyścić i nasmarować ponieważ jest w opłakanym stanie. Widać że wcześniej się nim nikt nie interesował(widać na zdjęciu nr33). Muszę ściągać tylne koło z wahacza czy da się odkręcić dekielek i zdjąć przednią zębatkę bez problemu ? Dodam że nigdy tego nie robiłem a odrestaurowanie motocykla w dużej mierze opieram o wiedzę i doświadczenie użytkowników tego forum. Będę więc ciągnąć ten temat i regularnie pokazywać szczegółowo postępy prac w renowacji przy pomocy zdjęć.
Pozdrawiam i czekam na żywiołową dyskusję i pomoc
po 23 latach egzystencji i marzeniach o motocyklu w końcu spełniło się marzenie jego posiadania. Głównym problemem było do tej pory fakt że mieszkałem całe życie w bloku. W prawdzie nic się nie zmieniło ale moja frustracja przerosła warunki socjalne i składuje aktualnie mój sprzęt u kolegi w garażu bez prądu ;].
sprzedałem iPhone i obiektyw od canona (bo po diabła mi one) i po kilkutygodniowych poszukiwaniach znalazłem niedaleko Łodzi bardzo ładny egzemplarz M06-64 rocznik 1966.
Zdjęcia robione praktycznie po kupnie. Zamierzam go odrestaurować calutkiego w możliwie jak najwyższym stopniu oryginalności. będę dążył nawet to kupowania na bajzlach oryginalnych śrub czy żarówek. Przypatrzcie się zdjęciom i powiedzcie co jest nie oryginalne, czego brakuje, co jest nie od tego modelu. Będę wdzięczny. Przed sezonem po przygotowaniu go do jazdy zamierzam będzie zarejestrowany na zabytek. Na przyszłą zimę planuje rozpołowienie silnika, wypiaskowanie go, wymianę zużytych części silnika oraz wypiaskowanie i malowanie części nadwozia.
Z tego co ja zauważyłem to wszystko jest oryginalne oprócz kranika:
Brakuje takich elementów jak:
-sygnał dzwiękowy -osłona łańcucha -lampa tył -guma na akumlator, aku do wymiany na 99% bo to oryginał fabrycznie wkładany. nie sprawdzałem bo nie jest podłączony układ jeszcze -guma na kopniku i reszta gum przy okazji do wymiany I teraz pytanie. za Początek chciałbym zdjąć łańcuch i dokładnie go wyczyścić i nasmarować ponieważ jest w opłakanym stanie. Widać że wcześniej się nim nikt nie interesował(widać na zdjęciu nr33). Muszę ściągać tylne koło z wahacza czy da się odkręcić dekielek i zdjąć przednią zębatkę bez problemu ? Dodam że nigdy tego nie robiłem a odrestaurowanie motocykla w dużej mierze opieram o wiedzę i doświadczenie użytkowników tego forum. Będę więc ciągnąć ten temat i regularnie pokazywać szczegółowo postępy prac w renowacji przy pomocy zdjęć.
Pozdrawiam i czekam na żywiołową dyskusję i pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lewa w górę!
- WSR
- Posty: 45
- Rejestracja: 2008-05-20, 12:35
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
Nie niszcz jej!
-
- Posty: 163
- Rejestracja: 2011-09-07, 17:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 KOBUZ
WSK M06L
WSK M06B3
WSK M06B3 GIL - Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
Tylko jej nie maluj ;P
Zostaw taka jaka jest
Zostaw taka jaka jest

- azb1910
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:52
- GG: 3038010
- Moje maszyny: WSK M06-64 66r.
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
narazie si enie pali bo musze 600 zł wpakować w zarejestrowanie i jeszcze ubezpieczyć ale lakier żeby to powiedzieć najdelikatniej nie jest najwyższej świeżości.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lewa w górę!
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
Lakier chyba nie jest w całośći orgyinalny ? Ja bym nie malował. Bardzo bardzo ładna nawet aku ma z epoki
Da się spokojnie odkręcić małą zębatkę, żeby ściągnąć łańcuch nie musisz ściągać koła. Łańcuch powinien mieć jedno ogniwko z zapinką, znajdź je i rozepnij. Jeśli łańcuch jest wyciągnięty to nie ma za bardzo powodu żeby go reanimować, lepiej kupić nówkę, ew jak chcesz go zatrzymać to skrócić.

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
Krótka lista rzeczy do kupienia:
-kranik*
-org. kluczyk stacyjki
-krótka osłona łańcucha
-lampka tył
*zależy jaki masz typ zapłonu, jeśli 31-05 będziesz musiał zastosować kranik przesuwany, jeśli zapłon to już 31-06 który obstawiam kranik będzie najzwyklejszy.
Zajrzyj do mojego tematu, w dziale motocykli mam nadzieję że pomoże Ci w remoncie motocykla zgodnie z oryginałem.
P.S: Ktoś wymieniał przednie lagi na chromowane, oryginalnie chromu tam nie było, jeśli chcesz 102%org musisz wymienić też opony na zwykłe stomilowskie D-102
-kranik*
-org. kluczyk stacyjki
-krótka osłona łańcucha
-lampka tył
*zależy jaki masz typ zapłonu, jeśli 31-05 będziesz musiał zastosować kranik przesuwany, jeśli zapłon to już 31-06 który obstawiam kranik będzie najzwyklejszy.
Zajrzyj do mojego tematu, w dziale motocykli mam nadzieję że pomoże Ci w remoncie motocykla zgodnie z oryginałem.
P.S: Ktoś wymieniał przednie lagi na chromowane, oryginalnie chromu tam nie było, jeśli chcesz 102%org musisz wymienić też opony na zwykłe stomilowskie D-102
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
Ładny sprzęcior, ale lakieru nie ruszaj, piękny jest 

- andrew724
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-10-12, 19:42
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64; simson s51
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
Oczywiście że rozkręcić i wyczyścić ale nie malować!! Gratuluje zakupu modelu w takim dobrym stanie.
Bybły jeszcze ciekawszym egzemplarzem gdyby okazało się że masz starszy silnik z nowszym zapłonem:D
Możesz wrzucić fotke piasty przedniego koła z widokiem od lewej strony na bok piasty i użebrowanie?
Bybły jeszcze ciekawszym egzemplarzem gdyby okazało się że masz starszy silnik z nowszym zapłonem:D
Możesz wrzucić fotke piasty przedniego koła z widokiem od lewej strony na bok piasty i użebrowanie?
- Jawer
- Posty: 148
- Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
- GG: 6650935
- Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04 - Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
lakier jest ładny, widać że nie ma jakiś poważnych ognisk korozji. Rozkręcić, wyczyścić/odświeżyć, ocynkować i nic nie malować! 

Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl
- azb1910
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:52
- GG: 3038010
- Moje maszyny: WSK M06-64 66r.
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
no miałem go malować za rok na zime ale ja mi tak dalej będziecie namawiać to naprawe to zostawie. oczywistą oczywistością jest że jazda motocyklem z oryginalnym lakierem jest szczytem dumy ale.... musiałbym kupic w dobrym stanie oryginalne boczki nie poprawiane, bo te co tu ja mam to są malowane, reszta jest prawdopodobnie oryginalna, błotniki też.
co do kluczyka stacyjki to jest mocno zardzewiały wiec chyba jest oryginlny, podrzućcie zdjęcie jakiegoś kluczyka z tego egzemplarza. ja mam taki:
co do kluczyka stacyjki to jest mocno zardzewiały wiec chyba jest oryginlny, podrzućcie zdjęcie jakiegoś kluczyka z tego egzemplarza. ja mam taki:
andrew724 pisze: Możesz wrzucić fotke piasty przedniego koła z widokiem od lewej strony na bok piasty i użebrowanie?
i tak zrobie ! ja tu bede wymieniał do momentu aż będzie 100% fabryka, mówiłem wam ;] ale nie w tym roku, bo koszty rejestracji mnie zjedzą z całą dupą. ja mam typ 31-05 (chociaż nie wiem do końca co to oznacza i z czym się wiąże) co widać po puszcze, przynajmniej tak mi sie wydaje: przypatrzcie sie dokładnie zdjęciom może jeszcze jakieś nieoryginalne patenty wam wpadną w oczy. ja zauważyłem jeszcze rączke przy siedzeniu po lewej stronie. nie było rączki w tych modelach przecież.WSK pisze:Krótka lista rzeczy do kupienia:
*zależy jaki masz typ zapłonu, jeśli 31-05 będziesz musiał zastosować kranik przesuwany, jeśli zapłon to już 31-06 który obstawiam kranik będzie najzwyklejszy.
P.S: Ktoś wymieniał przednie lagi na chromowane, oryginalnie chromu tam nie było, jeśli chcesz 102%org musisz wymienić też opony na zwykłe stomilowskie D-102
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lewa w górę!
- andrew724
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-10-12, 19:42
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64; simson s51
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
Żeby wiedzieć jaki masz typ zapłonu musisz odkręcic osłonę magneta i przez otwory w magnecie zobaczyć jaki masz tym zapłonu. Jeśli jest mała cewka do ładowania akumulatora lub jest miejsce na nią to masz zapłon 31-06. Jezeli tak nie jest to 31-05. Jest to dokładnie opisane w poście kolegki wsk opisującym ten model.
Co do fotki piasty to widzę że masz 4 żebrerka i koło jest wymienne jak w mojej wuesce:D To mi własnie nie pasuje. W opisie tego modelu przedstawiontm przez kolegę wsk jest napisane że ten model ma koła wymienne z 5 żeberkami. Ja posiadam wymienne z 4 żeberkami:/ Tłumacze to tak że mój model jest z końca produkcji kiedy wchodziły koła z 4 żeberkami i takie piasty już montowali. Piasta przedniego koła niewymmiennego z 4 żeberkami ma inny kształt, więc była potrzebna nowa kokila do odlewania. Ale piasta tylnego koła różni się tylko ilością żeberek. Więć może pod koniec produkcji robili koła na nowszych piastach. W moich widać że w pieście przedniego goła są wykonane trzy otwory mocujące dekielek maskujące i jest wyfrezowanie na napęd licznika a w pieście od tylnego koła tego nie ma:/
Co do fotki piasty to widzę że masz 4 żebrerka i koło jest wymienne jak w mojej wuesce:D To mi własnie nie pasuje. W opisie tego modelu przedstawiontm przez kolegę wsk jest napisane że ten model ma koła wymienne z 5 żeberkami. Ja posiadam wymienne z 4 żeberkami:/ Tłumacze to tak że mój model jest z końca produkcji kiedy wchodziły koła z 4 żeberkami i takie piasty już montowali. Piasta przedniego koła niewymmiennego z 4 żeberkami ma inny kształt, więc była potrzebna nowa kokila do odlewania. Ale piasta tylnego koła różni się tylko ilością żeberek. Więć może pod koniec produkcji robili koła na nowszych piastach. W moich widać że w pieście przedniego goła są wykonane trzy otwory mocujące dekielek maskujące i jest wyfrezowanie na napęd licznika a w pieście od tylnego koła tego nie ma:/
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
andrew724 pisze: Co do fotki piasty to widzę że masz 4 żebrerka i koło jest wymienne jak w mojej wuesce:D To mi własnie nie pasuje. W opisie tego modelu przedstawiontm przez kolegę wsk jest napisane że ten model ma koła wymienne z 5 żeberkami. Ja posiadam wymienne z 4 żeberkami:/ Tłumacze to tak że mój model jest z końca produkcji kiedy wchodziły koła z 4 żeberkami i takie piasty już montowali. Piasta przedniego koła niewymmiennego z 4 żeberkami ma inny kształt, więc była potrzebna nowa kokila do odlewania. Ale piasta tylnego koła różni się tylko ilością żeberek. Więć może pod koniec produkcji robili koła na nowszych piastach. W moich widać że w pieście przedniego goła są wykonane trzy otwory mocujące dekielek maskujące i jest wyfrezowanie na napęd licznika a w pieście od tylnego koła tego nie ma:/
Wprowadzenie bębna z 4rema żeberkami to rok 1968/1969.
Zapodaj fotki przedniego koła (fotki bębna) jeśli z przodu masz 5 żeber to znaczy że z tyłu powinno ich być tyle samo.
Co do tematu 4żeberkowca wymiennego to nie mam pojęcia co do występowania jego, moge snuć teorie że jest on od B3 z późniejszych lat bo to najbardziej mi pasuje, lub B1, poprostu niewiem. Jeszcze jedno ale, jeden egzemplarz nic nie znaczy mogła to być jednorazowa robota kogoś kto chciał to przerobić a z tym nie będzie większego problemu (naciąć pod ślimak oraz nagwintować pod osłonę).
Azb1910 możesz nam bardzo pomóc zdejmując tylnie koło i przesłać fotki bębna, jeśli jest on pod wymiane trzeba będzie ruszyć głową i pomyśleć gdzie kiedy po co i dlaczego montowano takie cuda. Jeśli to koło będzie zwykłym niewymiennym temat wymiennego 4żeberkowca w dwuramówkach uważam za zamknięty do odnalezienia kolejnych przypadków.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- andrew724
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-10-12, 19:42
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64; simson s51
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
WSK dzięki za podjecie tematu. Dziś zakończyliśmy polerowanie piasty przedniego koła więc wrzucam fotkę. Lada dzień będę miał piastę z tylnego koła jak wróci z polerowania. Każda z nich ma 4 żeberka. Tyle że w tylnym brakuje wyfrezowania na ślimak i otworów na śruby mocujące dekielek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- azb1910
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:52
- GG: 3038010
- Moje maszyny: WSK M06-64 66r.
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
na tych zdjeciac tego nie widać ale chyba mam po 5 żeber na każdym kole. wrzuce zdjecie tylnego koła gdzie nie widać 5 ale to z faktu iż robiłem zdjecie z kąta. przyjrze się temu jutro jak bede w garażu. Panowie mam pytanko następującej treści. czy ma ktoś oryginalne sprawne dętki do tego modelu z tamtych lat na sprzedarz? ponieważ dzisiaj wieczorem zauważyłem ze bardzo szybko mi schodzi z tylnego kola powietrze. chchiałbym abyście mi wytłumaczyli jak głąbowi krok po kroku jak zdjąć tylne koło ponieważ:WSK pisze: Azb1910 możesz nam bardzo pomóc zdejmując tylnie koło i przesłać fotki bębna, jeśli jest on pod wymiane trzeba będzie ruszyć głową i pomyśleć gdzie kiedy po co i dlaczego montowano takie cuda. Jeśli to koło będzie zwykłym niewymiennym temat wymiennego 4żeberkowca w dwuramówkach uważam za zamknięty do odnalezienia kolejnych przypadków.
1. musze wyczyścic łańcuch
2. sprawdze te piasty o których mowa i zrobie zdjęcia
3. bede i tak musiał prawdopodobnie wymienić dętke, musze sprawdzić szczelność
4. bede musiał wypiaskować felge i szprychy
2ga niepokojąca rzecz to taka że cieknie mi benzyna z zaciskacza między filtrem powietrza i gaźnikiem. poważnie cieknie, muszę to uszczelnić. tam jest jakaś uszczelka ? niewiele zdążyłem zrobić, tylko sie nawq****lem bo było ciemno, jeszcze ta dentka. nie mam klucza nasadowego i nie moge tego rozkręcic. Co do opony to z tyłu jest na bank stomil model d-103 a z przodu po ciemności nie odczytałem w końcu. zdjęcia tez nie dałem zrobić.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-12-29, 20:04 przez azb1910, łącznie zmieniany 1 raz.
Lewa w górę!
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
Poczytaj to:
viewtopic.php?f=123&t=10338
PS. Mam sprawne dętki Stomila, jak chcesz to odezwij się na PW.
viewtopic.php?f=123&t=10338
PS. Mam sprawne dętki Stomila, jak chcesz to odezwij się na PW.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
Ładna WSK. Ja bym ją zostawił w oryginale
. Jak pracuje silnik?

- azb1910
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:52
- GG: 3038010
- Moje maszyny: WSK M06-64 66r.
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
do niedawna bardzo dobrze. ostatnio jej nie mogłem odpalić jak mi benzyna ciekła z filtra powietrza. za dużo jej chyba do gażnika napuściłem. wróciłem właśnie z garażu. minusowa temperatura mimo to chciałem cos podłubać w niej zeby się wiecej dowiedzieć. i dowiedziałem. coraz to wiecej problemów. m.in. przy otwieraniu pokrywy przedniej zębatki łańcucha napędowego zapieczone były 2 śruby tak ze jedną otworzyłem punktorem, a druga poszła na zmarnowanie ponieważ musiałem ją przewiercić tak była zapieczona.pawel15 pisze:Ładna WSK. Ja bym ją zostawił w oryginale. Jak pracuje silnik?
kolejny problem to że nie mogłem znaleźć widełek na łańcuchu. chciałem go zdjąć żeby go przeczyścić w domu. to możliwe żeby nie było widełek do zdejmowania na jakimkolwiek łańcuchu motocyklowym? ostatecznie nie zdjąłem go bo nie mieścił się w szczelinie między przednią zębatką a rantem karteru. *** wi co teraz z tym łańcuchem zrobić, bo jest brudny jak nie wiem co.
do iskrownika musze zajrzeć jeszcze raz bo nie jestem przekonany jaki mam typ zapłonu. chyba że na podstawie jednego zdjęcia Wy mi powiecie. (bateria w aparacie padła) żeberka na piastach posiadam po 4 na każdym kole. tylne jest na 100% oryginalne całe bo nawet opona stomila jest oryginalna. WSK będzie się teraz zastanawiał co i jak ;] koła zdjąć nie zdołałem z powodu dokuczliwego zimna. dołączam zdjęcia, niestety nie za wiele bo padła bateria)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lewa w górę!
- URSUS
- Posty: 12
- Rejestracja: 2011-05-12, 19:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64 65r.
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
koła powinny mieć 5 żeberek...
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
Przetnij/Rozbij go i dokup złączkę, inaczej go nie wyjmieszazb1910 pisze:. *** wi co teraz z tym łańcuchem zrobić, bo jest brudny jak nie wiem co.
To zapłon 31-06 (widać cewkę ładowania), montowany od III kwartału 1966r.azb1910 pisze: do iskrownika musze zajrzeć jeszcze raz bo nie jestem przekonany jaki mam typ zapłonu. chyba że na podstawie jednego zdjęcia Wy mi powiecie. (bateria w aparacie padła)
Nawet nie wiesz jakazb1910 pisze: WSK będzie się teraz zastanawiał co i jak ;]


Powinny, powinny, tylko że teraz wychodzą nowe fakty, narazie nie ustaliłem jeszczę co i jakURSUS pisze:koła powinny mieć 5 żeberek...

Ostatnio zmieniony 2011-12-30, 21:32 przez WSK, łącznie zmieniany 1 raz.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- URSUS
- Posty: 12
- Rejestracja: 2011-05-12, 19:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64 65r.
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 1966r. - Azbest
za to moja 64 ma przednią lampę dzieloną
i inną pokrywę sprzęgła...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość