Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
-
Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Chota » 2010-06-12, 17:36
Witam panowie ! Mam taki problem z Wiatrem otóż robię znajomemu Kobuza,wymieniłem tłok
na współczesniej produkcji pierśconki sworzeń i po paru kilometrach jazdy łamie górny pierścień tłokowy. Zamki są w tym samym miejscu co w starym tłoku kanały nie mają zadziorów itp. przy zakładaniu dociska od strony kanalu ssącego... i sam juz nie wiem od czego to tak się robi
![:razz:](./images/smilies/razz2.png)
Polish motorcycles never die !!!
-
Weros
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-12, 21:28
- GG: 0
- Lokalizacja: sochaczew
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Weros » 2010-06-12, 18:43
korbowód prosty?
-
Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Chota » 2010-06-12, 19:09
Tak
Polish motorcycles never die !!!
-
Weros
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-12, 21:28
- GG: 0
- Lokalizacja: sochaczew
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Weros » 2010-06-12, 19:26
a cylinder po szlifie?
-
Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Chota » 2010-06-12, 19:39
Już wyszło o co chodzi (dzieki Mirkowi
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
) po prostu nie podpiłowałem nowego pierścienia
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Polish motorcycles never die !!!
-
sieergiej
- Posty: 62
- Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
..
- Lokalizacja: Andrychów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sieergiej » 2012-01-09, 21:59
Czyli co bo mam dokładnie ten sam problem??
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.
-
Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
- Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sebastian440 » 2012-01-10, 00:13
Luz na zamku powinien wynosić ok. 0,25 mm. Zarówno górnym jak i dolnym. Jeżeli jest mniejszy podpiłowujemy pilniczkiem. Jeżeli nie potraficie otworzyć książki Zaleskiego, gdzie wszystko jest opisane to może dobrze, że połamało wam te pierścienie. Macie powód żeby otworzyć książkę i poczytać jak tanim kosztem i z odrobiną chęci wyremontować dobrze silnik.
-
sieergiej
- Posty: 62
- Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
..
- Lokalizacja: Andrychów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sieergiej » 2012-01-10, 19:46
Ok przeczytam, chciałem zrobić jak najszybciej po kupnie silnika żeby jeździł i to się zemściło.
Pęka górny. Zamek mam od strony gaźnika. Przynajmniej się czegoś nowego dowiedziałem. Dzięki za info.
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości