Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
-
konter
- Posty: 154
- Rejestracja: 2009-06-19, 03:07
- GG: 1155228
- Moje maszyny: B1 '69
B3 '77
- Lokalizacja: Węgrów, Piastów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konter » 2012-01-23, 23:34
Hahaha Johny,

Dokładnie

Masz u mnie za to piątkę

Dawno mnie nikt nie złapał
:edit:
Aż miło

Trzeba bardziej uważać. Mnie takie rzeczy motywują

Ostatnio zmieniony 2012-01-23, 23:35 przez
konter, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Johnny
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Johnny » 2012-01-23, 23:35
Tylko ja to zrobiłem całkowicie humorystycznie
A tak już poważnie... Bieżnie w 125 i 175 nie są czasem takie same

Nie chcę się wymądrzać ale zawsze wydawało mi się, że główka ramy jest taka sama w obu klasach pojemnościowych

Ostatnio zmieniony 2012-01-23, 23:36 przez
Johnny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
konter
- Posty: 154
- Rejestracja: 2009-06-19, 03:07
- GG: 1155228
- Moje maszyny: B1 '69
B3 '77
- Lokalizacja: Węgrów, Piastów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konter » 2012-01-23, 23:36
Wiem

Panowie, dobra, koniec OT.
-
irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: irek » 2012-01-23, 23:39
Johnny pisze:A tak już poważnie... Bieżnie w 125 i 175 nie są czasem takie same

Nie chcę się wymądrzać ale zawsze wydawało mi się, że główka ramy jest taka sama w obu klasach pojemnościowych

Z tego co pamiętam WSK 175 ma bieżnie identyczne jak WFM ( 47mm ) a WSK 125 ma mniejszą bieżnie zewnętrzną.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości