WSK M06B3 "Lelek" 1976
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Johnny, gdyby to ode mnie zależało to ani w W2A nie byłoby tego zapłonu, ani w Osie. Osa Borewicza, SHLka taty - moje rady nie zostały wysłuchane, więc nie mam sobie co tym głowy zaprzątać.
Jues, w garażu mam nyple - przy najbliższej okazji, jak nie zapomnę, zabiorę parę do porównania. Na oko są mniejsze te nowe.
Jues, w garażu mam nyple - przy najbliższej okazji, jak nie zapomnę, zabiorę parę do porównania. Na oko są mniejsze te nowe.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Zapomniałem sprawdzić, sorry. Teraz pogoda nie sprzyja wyprawą do garażu u moich dziadków. Nie zdążę nawet tam dojść, a już człowiekowi zimno, chłód chęci odbiera i chce się tylko w ciepłym posiedzieć.
Trochę tutaj się zakurzyło, ale u mnie jest tak, że jak coś robię - nie ma zdjęć. Jak ja nie robię, fotek za dużo.
Powoli zwalnia się warsztat, mimo wszystko jednak nasz garażowy zespół ma wiele spraw na głowie, w dodatku naciski ze strony obywatelki Mamy odbijają się mocno na naszych moralach. Co najmniej 5 razy mama chciała wyrzucać wszystkie części z mojego pokoju, a o jej monologach przy płaceniu przelewów za części pozwolę sobie nie wspomnieć.
W każdym bądź razie dzień uznaję za bezpowrotnie stracony, jeżeli chociaż przez chwilę nie zajmę się lelkiem. Spójrzmy no o czym ostatnio pisałem...
Aha, rozszprychowanie kół. Więc obręcze zostały pomalowane proszkowo w specjalistycznym zakładzie bla, bla, bla... tzn. robią felgi i wyszło im super moim zdaniem. Kolor to "polerowane aluminium", cena 40zł/obręcz. Zdjęcia:
download/file.php?id=13540&mode=view
download/file.php?id=13541&mode=view
download/file.php?id=13542&mode=view
download/file.php?id=13543&mode=view
download/file.php?id=13544&mode=view
download/file.php?id=13545&mode=view
download/file.php?id=13547&mode=view
download/file.php?id=13548&mode=view
download/file.php?id=13549&mode=view
download/file.php?id=13550&mode=view
download/file.php?id=13551&mode=view
download/file.php?id=13552&mode=view
Jak widać wyszło zacnie - na tej widocznej części obręczy nie ma żadnych niedoskonałości, co mnie niezmiernie cieszy
.
Mniej więcej potem dostałem pasty, filce itp. (coś koło 50PLN, ale nie wliczam w koszty, bo to "uniwersalny" wydatek). Wziąłem się więc z tatą za polerkę piast.
Ehh, szkoda, że nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Skiepściłem sprawę... Podchodziłem do przedniej piasty 2 razy, efekt jest wg mnie dostateczny/ na granicy akceptacji. Tacie oczywiście podobało się od razu
.
Wyszło jak wyszło - przednią piastę spróbuję jeszcze przelecieć automaxem i szmatką. Może coś da, nie to trudno, bo i tak lepiej jak ori
.
Dobra, więc mamy wszystkie elementy układanki :>. Zacząłem więc główkować jak to coś połączyć do kupy. Na początek trudna sprawa, bo dwie szprychy do dupy - reklamowałem, dosłali w piątek dobre. Do tego czasu wraz z tatą skleciliśmy tylne koło. Sprawa jest bardzo prosta, jeżeli załapiesz system
. Starszy mechanik postanowił wyspawać specjalny stojak do szprychowania, który w założeniu miał ustawić piastę względem obręczy w osi itp., na dodatek powinien mi pomóc w centrowaniu (obręcz dobrze ustawiona, piasta dobrze ułożona więc w teorii skręcam nyple i koło proste... w teorii).
Włożyliśmy wszystkie szprychy i na podstawie zdjęć i innego koła powkładaliśmy co gdzie trzeba. Nie obeszło się bez wyzwisk kierowanych do bliżej nieokreślonych osób, jednak sprostaliśmy zadaniu
. Postaram się gdzieś opisać, jak to zrobić.
To samo zrobiliśmy z przednim kołem. I co? Tylna obręcz zdaje się jest krzywa. Dałem ciała, bo nie sprawdzilem tego przed malowaniem. Dla odmiany ta zardzewiała od wewnątrz (czyli przednia) jest w miarę OK, nie będzie dużo roboty przy centrowaniu. Bedę sobie jakoś musiał poradzić...
Ale tyle smutków. IMHO całokształt wyszedł super. Niklowane szprychy prezentują się pięknie z polerką piast, ba, robią wrażenie konkretnych. 3,5mm a 3,0mm aż tak bardzo widać? Jestem zadowolony z siebie, że nie poddałem się samemu, że tata nie pomalował mi po cichu całych kół bo bardzo chciał), że poszedłem o krok dalej w remoncie. I przede wszystkim - nauczylem się czegoś nowego
.
Teraz leżą w pokoju i śpimy obok siebie
.
Wziąlem się w między czasie za polerkę innych fantów - nie wychodzi mi
. Muszę nad tym popracować, ale ileż już przesiedziałem w piwnicy z papierami to Bóg jeden wie. A efekty marne... Eh, doświadczenie panowie, to jest coś
.
Kupiłem od multicara oś wahacza i tulejki karterów. Nakrętki osi są za duże, pojdą ze starej osi. I tata coś wspominał, że wahacz trochę krzywy...
. Nie jest lekko, ale damy radę.
Jest kontakt na ocynk, malowanie proszkowe i chromowanie. Tata po moich obręczach zmienił podejście do wyżej wymienionego sposobu malowania... Więc nie jest źle, jest coraz lepiej.
Ile jak na razie wydałem?
O niczym nie zapomniałem? Jak coś to dopiszę, natomiast wszelkie uwagi mile widziane
.
Trochę tutaj się zakurzyło, ale u mnie jest tak, że jak coś robię - nie ma zdjęć. Jak ja nie robię, fotek za dużo.
Powoli zwalnia się warsztat, mimo wszystko jednak nasz garażowy zespół ma wiele spraw na głowie, w dodatku naciski ze strony obywatelki Mamy odbijają się mocno na naszych moralach. Co najmniej 5 razy mama chciała wyrzucać wszystkie części z mojego pokoju, a o jej monologach przy płaceniu przelewów za części pozwolę sobie nie wspomnieć.
W każdym bądź razie dzień uznaję za bezpowrotnie stracony, jeżeli chociaż przez chwilę nie zajmę się lelkiem. Spójrzmy no o czym ostatnio pisałem...
Aha, rozszprychowanie kół. Więc obręcze zostały pomalowane proszkowo w specjalistycznym zakładzie bla, bla, bla... tzn. robią felgi i wyszło im super moim zdaniem. Kolor to "polerowane aluminium", cena 40zł/obręcz. Zdjęcia:
download/file.php?id=13540&mode=view
download/file.php?id=13541&mode=view
download/file.php?id=13542&mode=view
download/file.php?id=13543&mode=view
download/file.php?id=13544&mode=view
download/file.php?id=13545&mode=view
download/file.php?id=13547&mode=view
download/file.php?id=13548&mode=view
download/file.php?id=13549&mode=view
download/file.php?id=13550&mode=view
download/file.php?id=13551&mode=view
download/file.php?id=13552&mode=view
Jak widać wyszło zacnie - na tej widocznej części obręczy nie ma żadnych niedoskonałości, co mnie niezmiernie cieszy

Mniej więcej potem dostałem pasty, filce itp. (coś koło 50PLN, ale nie wliczam w koszty, bo to "uniwersalny" wydatek). Wziąłem się więc z tatą za polerkę piast.
Ehh, szkoda, że nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Skiepściłem sprawę... Podchodziłem do przedniej piasty 2 razy, efekt jest wg mnie dostateczny/ na granicy akceptacji. Tacie oczywiście podobało się od razu


Dobra, więc mamy wszystkie elementy układanki :>. Zacząłem więc główkować jak to coś połączyć do kupy. Na początek trudna sprawa, bo dwie szprychy do dupy - reklamowałem, dosłali w piątek dobre. Do tego czasu wraz z tatą skleciliśmy tylne koło. Sprawa jest bardzo prosta, jeżeli załapiesz system

Włożyliśmy wszystkie szprychy i na podstawie zdjęć i innego koła powkładaliśmy co gdzie trzeba. Nie obeszło się bez wyzwisk kierowanych do bliżej nieokreślonych osób, jednak sprostaliśmy zadaniu


Ale tyle smutków. IMHO całokształt wyszedł super. Niklowane szprychy prezentują się pięknie z polerką piast, ba, robią wrażenie konkretnych. 3,5mm a 3,0mm aż tak bardzo widać? Jestem zadowolony z siebie, że nie poddałem się samemu, że tata nie pomalował mi po cichu całych kół bo bardzo chciał), że poszedłem o krok dalej w remoncie. I przede wszystkim - nauczylem się czegoś nowego


Wziąlem się w między czasie za polerkę innych fantów - nie wychodzi mi


Kupiłem od multicara oś wahacza i tulejki karterów. Nakrętki osi są za duże, pojdą ze starej osi. I tata coś wspominał, że wahacz trochę krzywy...

Jest kontakt na ocynk, malowanie proszkowe i chromowanie. Tata po moich obręczach zmienił podejście do wyżej wymienionego sposobu malowania... Więc nie jest źle, jest coraz lepiej.
Ile jak na razie wydałem?
- - kupno: 550zł
- cylinder: 212zł
- membrana: 30zł
- gaźnik: 41zł
- regeneracja wału: 80zł
- aluminium: 50zł
_______________________
- szablon na napisy: 21zł
- nowe klosze lampy zeemde: 12zł/szt
- części z Ag-Motu: 215 zł
_______________________
- nowy wałek zdawczy: 50zł
_______________________
- nowy pokrowiec: 51zł
- gaźnik again: 39zł
- skuter dębica: 81zł
________________________
- zapłon CDI: 63zł
- szprychy: 64zł
- tulejki wahacza: 36zł
________________________
- oś wahacza: 21zł
- tulejki karterów: 9zł
- malowanie obręczy: 80zł
O niczym nie zapomniałem? Jak coś to dopiszę, natomiast wszelkie uwagi mile widziane

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Jakbym widział swoje kółka 
Tu wyszła podstawowa kwestia remontowa - zanim cokolwiek pomalujesz to sprawdź czy jest proste. Druga sprawa, tam między żeberkami piasty masz spore te rysy. W niedługim czasie każdy głębszy zakamarek się uwidoczni kiedy to pasta polerska zczernieje.
Ale ogólnie to gratuluje, dobra robota!

Tu wyszła podstawowa kwestia remontowa - zanim cokolwiek pomalujesz to sprawdź czy jest proste. Druga sprawa, tam między żeberkami piasty masz spore te rysy. W niedługim czasie każdy głębszy zakamarek się uwidoczni kiedy to pasta polerska zczernieje.
Ale ogólnie to gratuluje, dobra robota!

- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Piasty to tylko szkiełkowane
,
Co do pokrzywionych felg, to jak można sprawdzić czy jest ona w miarę prosta jak mamy już rozszprychowane koła ? przyłożyć ją do płaskiej powierzchni np szyby ?, bo też nie chcę oddać jakiejś krzywizny do malowania

Co do pokrzywionych felg, to jak można sprawdzić czy jest ona w miarę prosta jak mamy już rozszprychowane koła ? przyłożyć ją do płaskiej powierzchni np szyby ?, bo też nie chcę oddać jakiejś krzywizny do malowania

- Pablo_Picasso
- Posty: 388
- Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
- GG: 40694177
- Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r. - Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Dokładnie tak jak piszesz Jarek. Ja swoje też tak sprawdzałem tylko że na podłodze. 
Pozdro.

Pozdro.
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
- Motocykl WSK
- Posty: 27
- Rejestracja: 2011-01-21, 20:26
- GG: 18213424
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: GĄBIN k. PŁOCKA
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Ładnie wyszło. Oby tak dalej.
Sporo kasy już wydałeś ,ale później jaka przyjemność z jazdy.

Sporo kasy już wydałeś ,ale później jaka przyjemność z jazdy.

WSK najpiękniejszy pojazd PRL-u
świetlisty duch polskich szos
boskie tchnienie świdnickiej techniki
świetlisty duch polskich szos
boskie tchnienie świdnickiej techniki
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Alien, w końcu się na Tobie wzorowałem
. Polerkę olewam na razie, nie mam do tego cierpliwości. Kiedy będzie cieplej, na słoneczku, przy ćwierkaniu ptaszków można działać. Jak na razie nie uśmiecha mi się siedzieć na mrozie.
Cieszę się, że Wam się podoba. Utwierdzacie mnie w przekonaniu, że to dobra droga
.

I tak wyjdzie taniej jak jakiś japoniec na A1 albo normalny skuter.Sporo kasy już wydałeś ,ale później jaka przyjemność z jazdy.
Cieszę się, że Wam się podoba. Utwierdzacie mnie w przekonaniu, że to dobra droga

- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
No w końcu doczekałem się tego UPa
IMHO wyglądają ślicznie. Będą ładnie prezentować się na motocyklu (tak, wiem, skopiowałem
)
Co do polerki, cierpliwości trzeba mieć co nie miara


Co do polerki, cierpliwości trzeba mieć co nie miara

-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2011-11-22, 19:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Zipp Triad II
WSK 125 MO6 B3'85 - Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Jeśli masz krzywy wachacz to kup nowy i tyle
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Jak na to wpadłeś?maniak_wuesek pisze:Jeśli masz krzywy wachacz to kup nowy i tyle
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Savier Piękna robota, felgi prezentują się ślicznie.
P.S Mógłbyś wysłać mi link do zapłonu CDI na PW. Wielkie dzięki
P.S Mógłbyś wysłać mi link do zapłonu CDI na PW. Wielkie dzięki

- 35C2S1P
- Posty: 110
- Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
- GG: 0
- Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6 - Lokalizacja: Wrocław
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Pewnie od Audio jest 
Apdejt, w końcu
Tylko coś sporo wydałeś, ale na co ja "paczę"? Przecież to remont, a nie kupno
Po prostu mnie dziwią twoje wydatki(pozytywnie oczywiście), bo ja za 1000zł kupiłem cezetę i dotychczasowo wydałem tylko 131zł i 50gr na przerejestrowanie, a ze 250zł jeszcze trzeba będzie dołożyć do niej, bo ma pewne małe niedoskonałości 
Czekam, może razem z moją wyjedzie

Apdejt, w końcu



Czekam, może razem z moją wyjedzie

-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2011-11-22, 19:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Zipp Triad II
WSK 125 MO6 B3'85 - Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Na co??
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Maniak, proszę Cię, większość Twoich postów to jakiś bezsensowny bełkot...
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Właśnie się zastanawiam czy jest taki nierozgarnięty czy tylko takiego udaje. Koła elegancko, jak z tymi szprychami co tam nie miały gwintu czy coś ? Muszę coś ze swoimi podziałać i potrzeba mi rady i opini jakiejś kogoś kto już działał :> Ogarnij prajweta i pogadamy na ten temat jak będziesz miał czas 

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Jest dobrze. Podoba się. A polerka- u mnie też nie jest idealna, ale i tak wygląda to lepiej niż wcale nie polerowane.
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
post pod postem, ale potrzebowałeś boczków - masz tu metalowy od gila ;p w prawdzie do malowania i cena z kosmosu ale może się przyda http://tablica.pl/oferta/wsk-boczek-now ... DLOU1.html
DOPISANO: masz tu jeszcze jeden boczek
http://tablica.pl/oferta/wsk-czesci-IDOC9N.html
zobacz jakie tu masz ładne http://tablica.pl/oferta/boczki-wsk-125-175-IDO7xF.html
a moje cacka chciałeś co? a poszukać to nie ma komu !!
DOPISANO: masz tu jeszcze jeden boczek

zobacz jakie tu masz ładne http://tablica.pl/oferta/boczki-wsk-125-175-IDO7xF.html
a moje cacka chciałeś co? a poszukać to nie ma komu !!

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
cena z kosmosu

Plastik.masz tu jeszcze jeden boczek http://tablica.pl/oferta/wsk-czesci-IDOC9N.html
Plastik.zobacz jakie tu masz ładne http://tablica.pl/oferta/boczki-wsk-125-175-IDO7xF.html
Dzięki za troskę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości