CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-02-10, 00:36

Jak nie potrzebujesz ładowania to nic nie podpinasz :)


ISKROWNIK:

1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR
2. CZARNO CZERWONY - CEWKA ŁADUJĄCA MODUŁ
3. BIAŁY - CEWKA ŁADOWANIA AKU (ale pierw idzie do regulatora napięcia)
4. ŻÓŁTY - CEWKA ŚWIETLNA (ale pierw idzie do regulatora napięcia)
5. ZIELONY - MASA


MODUŁ:

1. CZERWONO CZARNY - ZASILANIE (kabel czarno czerwony z iskrownika)
2. NIEBIESKO BIAŁY - SYGNAŁ Z CZUJNIKA HALLA (niebiesko biały z iskrownika)
3. POMARAŃCZOWY - SYGNAŁ DO CEWKI WN
4. CZARNY - MASA
5. CZARNO BIAŁY - GASZENIE (po zwarciu do masy gasi motocykl)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

mateusz29-90
Posty: 25
Rejestracja: 2011-09-20, 17:09
GG: 0
Moje maszyny: mz 250, wsk 125, jawka 50 mustang!!
Lokalizacja: polska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: mateusz29-90 » 2012-02-12, 19:10

Nie rozumiem do końca tego co mi rozpisałeś, wiec daje fotki modułu i iskrownika. Niech ktoś mi napisze który kabelek do czego, jak mam podpiąć moduł do iskrownika i do cewki WN.
Zdjęcie0144.jpg
Zdjęcie0149.jpg
Zdjęcie0146.jpg
Zdjęcie0144.jpg
Zdjęcie0143.jpg
ISKROWNIK:

1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR czy to jest ten kabelek od impulsatora przy iskrowniku??
2. CZARNO CZERWONY - CEWKA ŁADUJĄCA MODUŁ
3. BIAŁY - CEWKA ŁADOWANIA AKU (ale pierw idzie do regulatora napięcia)
4. ŻÓŁTY - CEWKA ŚWIETLNA (ale pierw idzie do regulatora napięcia)
5. ZIELONY - MASA


MODUŁ:

1. CZERWONO CZARNY - ZASILANIE (kabel czarno czerwony z iskrownika)
2. NIEBIESKO BIAŁY - SYGNAŁ Z CZUJNIKA HALLA (niebiesko biały z iskrownika)
3. POMARAŃCZOWY - SYGNAŁ DO CEWKI WN który to będzie kabel u mnie, i ten kabel do którego mam podpiąć wejścia przy cewce WN czarnej czy zielonej??
4. CZARNY - MASA a tu ma być podpięte do ramy motocykla???
5. CZARNO BIAŁY - GASZENIE (po zwarciu do masy gasi motocykl)
Mam wątpliwości do tych kabli przy których jest pogrubiony tekst, niech mi to ktoś napisze konkretnie jak co ma byc podłączone u mnie. Tak jak pisałem chce to podpiąć bez akumulatora i w związku z tym mam pytanie czy musi być podpięty regulator napięcia, i czy trzeba coś jeszcze podpinać oprócz modułu,iskrownika,cewnki WN?? Wielkie dzięki za każdą Odpowiedź!!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2012-02-12, 20:11

Jeśli chcesz bez aku to nie musisz mieć regla. Niebiesko - biały spinasz z niebiesko białym od imulsatora, czarno czerwony dajesz też z czarno czerwonym. Masa ma być przy ramie.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

mateusz29-90
Posty: 25
Rejestracja: 2011-09-20, 17:09
GG: 0
Moje maszyny: mz 250, wsk 125, jawka 50 mustang!!
Lokalizacja: polska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: mateusz29-90 » 2012-02-12, 22:46

A może mi ktoś napisać ze zdjęć mojego modułu i iskrownika jak mają być podpięte kabelki bo nie wiem, bo są idne kolory niż audiobas podawał i niewiadome który gdzie ma być!!! Przeczytałem wiele forum o podpinaniu modułu i mam całkiem idne kolory kabli, wiem tylko że napewno czarno-czerwony z czarno-czerwonym i niebiesko-biały z niebiesko-białym ma być podpięte. Prosze mi to rozpisać !!!

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-02-12, 23:30

mateusz29-90 jesteś mega leniem....
Zobacz posty Borewicza on miał taki sam moduł jak Ty!!!


SZUKAJ SZUKAJ!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

mateusz29-90
Posty: 25
Rejestracja: 2011-09-20, 17:09
GG: 0
Moje maszyny: mz 250, wsk 125, jawka 50 mustang!!
Lokalizacja: polska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: mateusz29-90 » 2012-02-13, 00:12

Czytałem jego wypowiedzi i konkretnie do konca nikt nie napisał jak to ma byc podpięte, mam strzelac który kabelek do czego podpiąć , to moduł spale.
Borewicz też miał inne kolory przy iskrowniku. Dałem fotki to niech mi to ktoś napisze konkretnie który kabelek do czego mam podpiąć. :evil:

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Alien » 2012-02-13, 00:47

Dałem fotki to niech mi to ktoś napisze konkretnie który kabelek do czego mam podpiąć. :evil:
Wyślij jeszcze adres to ktoś przyjedzie do domu i to zrobi.

mateusz29-90
Posty: 25
Rejestracja: 2011-09-20, 17:09
GG: 0
Moje maszyny: mz 250, wsk 125, jawka 50 mustang!!
Lokalizacja: polska
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: mateusz29-90 » 2012-02-14, 11:12

Może mi napisać ktoś do czego ma być podpięty czarno biały, czarny i zielony kabel od modułu zapłonowego.Bardzo Prosze o odpowiedź. Alien jak się już wypowiadasz to na temat czyli CDI w WSK !! :lol:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-02-14, 11:39

Patrząc na moją wtyczkę to:
Obrazek

Te dwa z kostki to jeden na masę drugi do cewki wysokiego napiecia....

No i chyba zielony na gaszenie, ale dziwnie coś tutaj...
MOJĄ WYPOWIEDŹ OPIERAM TYLKO NA PODSTAWIE MOJEGO MODUŁU I TWOICH ZDJĘĆ...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Kubek121

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Kubek121 » 2012-02-21, 18:03

czyli audio opatentuj ostatecznie ladowanie :) ogółem cały zapłon :evil:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-02-21, 18:18

Jeszcze tylko polatamy trochę na tym i zbadamy to ładowanie w praktyce :)

Już powoli kończę prace nad CDI w 175 :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: rafalgb » 2012-02-21, 18:53

AudioBas pisze:Już powoli kończę prace nad CDI w 175
daj jakies foty.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-02-21, 20:10

Niestety projekt w 175 nie będzie udostępniany publicznie :P :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: jarek » 2012-02-21, 20:27

A tam męczycie się z tym cdi zastosować wał od sporta i nic nie będzie trzeba przerabiać :lol:

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Alien » 2012-02-21, 22:26

Jakiej mocy przewidujesz to CDI do czwórki? :) to będzie coś mocniejszego niż wersja ze 125?

Kubek121

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Kubek121 » 2012-02-22, 00:29

tylko Kamil, to będzie chodzilo z kierunkami? :D

Awatar użytkownika
35C2S1P
Posty: 110
Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
GG: 0
Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6
Lokalizacja: Wrocław

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 35C2S1P » 2012-02-22, 21:27

nie będzie udostępniany publicznie
To tylko i wyłącznie twoja praca i masz prawo jej nie publikować. Moim zdaniem dobra myśl ;-)

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: rafalgb » 2012-02-22, 21:41

35C2S1P pisze:
nie będzie udostępniany publicznie
To tylko i wyłącznie twoja praca i masz prawo jej nie publikować. Moim zdaniem dobra myśl ;-)
Tak hamuje sie rozwój gospodarki no ale wiadomo każdy orze jak może ;)
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: z-tomek » 2012-02-22, 21:45

W 125 można zastosować taki sam patent jak w 125. jeśli coś mocniejszego to po prostu kwestia zapłonu może zamiast chińskiego coś od japoni itp? możliwości cała masa zasadę działania macie w tym wątku więc to tylko kwestia czasu zanim pojawi się temat o CDI w WSK 175 jak nie teraz to za jakiś czas

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-02-22, 21:59

Przecież efekt końcowy Wam pokażę już na dniach będzie pierwsze odpalenie na CDI w 175 :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości