
Może jutro uda się skoczyć po białe blachy

Raczej żadna okazja, ale za jakość się płaci. Trudno jest jednoznacznie ocenić.Prawdopodobnie będę miał Oryginalne tłoki do silnika w cenie 36 zł / szt - pytanie cena jest dobra?? Na 1000% oryginalne z kolorami grup zielone lub czerwone.
Do tego pierścienie Łódzkie 6 zł szt.
Taak, to jest górny pierścień. Zajrzyj na skuter dębica, jeżeli nie tam to musiałbym poszperać (albo spytaj od razu chłopaków z południa, oni tam objeżdżają te psujące się czwórki)Pytanie ponoć w 175 ma być jeden pierścień chromowany? Da się taki kupić?
Pewnie Ameryki nie odkryję, takie jak fabryczne (bodaj 6 setek?). Jak założysz ori tłok to i niech będzie ori pasowanie.Cylinder idzie do szlifu i teraz jakie pasowanie proponujecie?
Warto, ja mam u siebie to zrobione, zobaczymy jak będzie się sprawować. W szukajke wklep albo Usprawnienia przejrzyj, tam są informacje jak to zrobić fachowo.Zakładać wypełniacze wału? Pan z zakładu powiedział, że może mi rozebrać wał na pół i oddać mi, abym zrobił wypełniacze, później oddam go i on całość złoży i wyważy... Najlepiej dajcie link z przykładami robienia wypełniaczy
No panie, lenia mamy? Mówisz, jakbyś od wczoraj się wueskami interesował! Książka w łape i szperaj!Łożyska! No właśnie FAG, ale jakie mają mieć wymiary no i ważne jakie mają mieć luzy???? Konkretnie poproszę...
Regenerując pegaza jesteś pewien, że będzie na nim chodził. A jak stać Cię na ryzyko...Gaźnik - dawać pegaza do regeneracji czy może jednak skusić się na JIKOVa od TSki?
Proszę fotkiglutek21 pisze:robiłem
To są te same co klepane XX lat temu??glutek21 pisze:Co do pierścieni, to zamów w Łódzkiej Primie, w komplet wchodzi jeden pierścień chromowany i jeden zwykły.
Wybacz, ale się nie zgodzę z tym... Jeżeli do łożysk FAGa mogę dopłacić 20 zł i mieć markowe łożyska i spokojnie napierdzielać kilometry bez obaw, że się rozleci to wole dopłacić... Olej... Rozbierz silnik który miał lany MIXOL, a rozbierz sobie silniczek, który ma lany MOBILa..35C2S1P pisze:Oczywiście nie dziwię się tobie, że stosujesz fagi jak mobila lejesz. Oleje mobila to tak samo jak narzędzia stanley'a i podobnie. Obie firmy lecą na opinii i chłam sprzedają. Niestety musisz sam przejrzeć na oczy, bo mogę pisać milion razy o tym, a jak ktoś sobie coś upodoba to uparcie będzie dążył do swojego.
35C2S1P pisze:Co do regeneracji wału to już po tym zabiegu nie wiem czy nie będzie problemu, bo regeneracja starej korby polega na roztoczeniu jej pod większe łożysko, zakładany jest większy czop i otwór na niego w przeciwwagach roztaczany czyli na kupną korbę już nie wrócisz(niech mnie ktoś poprawi jak napisałem głupotę, bo nie znam się zbytnio na regeneracji wału, ale z logicznego punktu widzenia tak wychodzi). Ja bym wolał wymienić korbę(to moje osobiste zdanie), a skoro jawerzy to robią to coś w tym jest, bo nasze sprzęty przy jawach to zabawki wytrzymujące 20k km, gdzie "dżawa", o którą się dba odwdzięcza się przebiegiem dwa razy większym.
Tutaj się nie wypowiadam - nie wiem na jakiej zasadzie będzie to robione35C2S1P pisze:Oczywiście nie dziwię się tobie, że stosujesz fagi jak mobila lejesz. Oleje mobila to tak samo jak narzędzia stanley'a i podobnie. Obie firmy lecą na opinii i chłam sprzedają. Niestety musisz sam przejrzeć na oczy, bo mogę pisać milion razy o tym, a jak ktoś sobie coś upodoba to uparcie będzie dążył do swojego.
Hehe, pół litra to na starcie bo inaczej to zamarznęAudioBas pisze:Piaskowanie mam już załatwione jarek z forum będzie mi to robił cena przystępna - i pewnie będzie duużo zabawy z tym więc jakąś wódkę trzeba będzie wypić heh
Taaa i zamiast piaskować będziemy wódkę robili...jarek pisze:Hehe, pół litra to na starcie bo inaczej to zamarznę
Rozbierz sobie silnik, który miał lany Repsol'a, a rozbierz sobie silniczek, który miał lany mobila. O to mi chodziło, każdy z nas wie że mixol S to zuo wszechobecne. Od biedy jest malinka(orlen), potem Motul/Valverine/Repsol. Jedyne oleje, które warto zalać.Rozbierz silnik który miał lany MIXOL, a rozbierz sobie silniczek, który ma lany MOBILa..
A sam co robisz? Też upierasz się przy swoimSkinder pisze:Uwielbiam takie upieranie się przy swoim
Takie pierdolenie... Robiłeś jakieś porównanie w laboratorium tym olejom? Czy piszesz sobie tak bez sensu...Skinder pisze:wleje do niego mobila/motula (który oczywiście jest syfem)
Tu się zgodzę, przejedzie... Ale ciekaw jestem w jakim stanie będą podzespoły silnika na oleju np kujawskim.Skinder pisze: i tak przejedzie 20k do następnego remontu
Gdzie ja kur** kogoś przekonuje do czegoś?Skinder pisze:forum polega na wymianie informacji, podzieleniu się własną opinią a nie na usilnym przekonaniu do niej
Widać, źle zrozumiałeś o co mi chodziło z tym usyfieniem...Skinder pisze:także na moje to jak chce mieć czysty silnik to niech zacznie nosić na plecach albo niech sobie w gablote postawi po remoncie, ot wsio.
Skinder pisze:Dziękuje dobranoc
Jak wyżejAudioBas pisze:1. Pojechać i zdać czerwoną tablicę i wybrać czarną z podobnym numerem do B3
ByłemAudioBas pisze:2. Udać się do szlifierza, aby looknął mi na cylindry (mam dwa) i powiedział jakie szlify tam wyjdą z tego
AudioBas pisze:3. Odebrać paczkę z tłokami - mam nadzieję, że dojdą - a zamówienie zrobiłem większe, ale ponoć nie wszystkie będą
Rozebrał mi 20 zł skasował za to, ale odliczy mi to przy regeneracji...AudioBas pisze:4. W sumie wały (mam dwa) też zawiozę, aby je rozebrać i zobaczyć co z nich się da zrobić i może mi koleś je na miejscu rozpołowi to będę kminił z wypełniaczami wału
Na jutro przerzucam toAudioBas pisze:5.Odbyć ostatnią przejażdżkę motocyklem i prawdopodobnie zacząć rozbierać na części w celu remontu...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości