Elo, dziś przy S01 ustawiałem zapłon, zwykły platyniarz, przy tym silniku trzeba ustawić zapłon 3 mm przed GMP więc zrobiłem tak, lecz przesunąłem stator maksymalnie w lewo no i nadal jest za późny, nie wkręca się na obroty, gdy odpali to po chwili gaśnie, co może być przyczyną? Wał nie jest przestawiony bo wpusty na klin się zgrywają idealnie, klin na magnecie też jest. Co może być przyczyną? Przerwa na przerywaczu ustawiona na nożyk do tapet czyli 0,3 +/- 0,4 mm
Pomocy, odwdzięczę się.
Koniec regulacji zapłonu
- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: Koniec regulacji zapłonu
nie dostaje paliwa?? albo sie zalewa??
Re: Koniec regulacji zapłonu
Przepraszam ale co to ma do zapłonu? Wyraźnie napisałem że nie da się ustawić zapłonu bo przy max. przyspieszeniu i tak jest za późny.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Koniec regulacji zapłonu
Pewnie masz albo za duży ten plastik co podnosi przerywacz, albo za mały 
Niestety prywaciarskie często trzeba szlifować...

Niestety prywaciarskie często trzeba szlifować...
Re: Koniec regulacji zapłonu
Wiem o co biega, ten plastik co ociera o krzywkę bagneta?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Koniec regulacji zapłonu
Bagnet jest od oleju i to w samochodzieDymas pisze:bagneta?

Magneto pewnie Ci chodziło

Tak o ten plastik mi kaman

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość