Ryś MR1 1959r
- 
				termin21
 
Ryś MR1 1959r
Wczoraj kupiony Ryś zupełnie przypadkowo,stał wiele lat pod cokołem domku.Silnik po ustawieniu zapłonu próbuje odpalić ,ale coś nie ma sił(4 Bar ciśnienie chyba za mało),swiatła o dziwo też sie świecą.Rok 59
Będzie na zime poddany gruntownemu remontowi.
			
						Będzie na zime poddany gruntownemu remontowi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- Muciek
 - Moderator
 - Posty: 1466
 - Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
 - Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
 - Lokalizacja: Radziechowy
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
To jest org tłumik z Rysia?
			
									
									
						- 
				Downolander
 - Posty: 101
 - Rejestracja: 2012-02-09, 09:11
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 125 
Romet Ogar 205 - Lokalizacja: Włoszczowa
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
Papierki są ?
			
									
									
						- Adam_Ga
 - Posty: 1324
 - Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
 - Moje maszyny: 125 & 175 & 350
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
jak właściciel żyje to da radę wyciągnąć papiery z WK i zarejestrować na białe.termin21 pisze:tylko tablica
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
						- Muciek
 - Moderator
 - Posty: 1466
 - Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
 - Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
 - Lokalizacja: Radziechowy
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
Pytanie z innej beczki taki tłumik z Rysia jest coś warty ? 
			
									
									
						- sieergiej
 - Posty: 62
 - Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
.. - Lokalizacja: Andrychów
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
No powinno być koło 8 Bar. Ile dałeś?termin21 pisze:(4 Bar ciśnienie chyba za mało
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.
						Prawda jest najważniejsza.
- 
				termin21
 
Re: Ryś MR1 1959r
8 Bar?? w sumie masz racje w kwadraciakach widywałem po 7,5. kosztował 250zł
			
									
									
						- sieergiej
 - Posty: 62
 - Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
.. - Lokalizacja: Andrychów
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
Tak w kwadraciakach 8 a w Rysiu 6,5. To jak za darmo wyrwałeś go.
			
									
									"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.
						Prawda jest najważniejsza.
- 
				termin21
 
Re: Ryś MR1 1959r
no to jak w końcu?? Post wyzej twierdziłeś ze powinno byćok 8 w rysiusieergiej pisze:Tak w kwadraciakach 8 a w Rysiu 6,5. To jak za darmo wyrwałeś go.
- sieergiej
 - Posty: 62
 - Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
.. - Lokalizacja: Andrychów
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
Bo mi się skojarzył z kwadraciakiem na początku. Sprawdziłem i 6,5 ma być w Rysiu, czyli masz 2,5 za mało.
			
									
									"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.
						Prawda jest najważniejsza.
- Karlicek
 - Posty: 193
 - Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
 - GG: 7162090
 - Moje maszyny: M21 W2
M06 B3 - Lokalizacja: Gniezno
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
Nie chciałbym robić śmietnika, ale z tymi 6,5 i 8 to chyba chodziło o stopień sprężania a to nie to samo co ciśnienie.  Z instrukcji Komara wynika, że prawidłowe ciśnienie sprężania wynosi ok. 5,5 bara, myślę, że dla Rysia będzie podobne.
			
									
									Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.
						- 
				termin21
 
Re: Ryś MR1 1959r
czyli jak powinno byc 6,5Bar ,a ja mam 4 Bara to chyba powinien jeszcze zapalać i pracować o własnych siłach bez pomocy ciągłego kręcenia pedałami?? Bo silnik łapie/pracuje tylko podczas kręcenia pedałami.
			
									
									
						- 
				SHLnik
 - Posty: 198
 - Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 125
 - Lokalizacja: lubelskie
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
2,5 bara spadku to dużo.Próg w cylindrze pewnie jak ...
			
									
									
						- 
				termin21
 
Re: Ryś MR1 1959r
Właśnie ściagałem głowice i zauważcie ,że jest nowy tłok razem z pierścieniami nawet nei ma jeszcze nagaru na tłoku. Progu też jakoś nie wyczuwam,chyba był szlifowany ten cylinder,uszczelke pod cylindrem i głowicą też dałem nową. Tą kompresje mimo wszystko czuć i paliłem juz S38ki w takim stanie i jakoś pracowały.SHLnik pisze:Próg w cylindrze pewnie jak ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- Savier
 - Administrator
 - Posty: 6353
 - Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
Jeżeli silnik jest niedotarty to raczej normalne, że nie wytwarza książkowego ciśnienia. Musisz trochę pojeździć 
.
			
									
									
						- 
				termin21
 
Re: Ryś MR1 1959r
Ale on nie chce pracować ,silnik spala mieszkanke prawidłowo tylko podczas kręcenia pedałami ,wysokich obrotów nie moze złapać coś.Savier pisze:Musisz trochę pojeździć .
- 
				SHLnik
 - Posty: 198
 - Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 125
 - Lokalizacja: lubelskie
 - Kontaktowanie:
 
Re: Ryś MR1 1959r
Jak dajesz na wysokie to jak się zachowuje? Jak stał na dworze to nic dziwnego że nie chce kręcić.Albo zastany i musi się troszkę rozgrzać albo iskrownik nie daje tyle iskry żeby mógł iść na wysokie.Przewód WN cewka przerywacz kondensator dobry?termin21 pisze:wysokich obrotów nie moze złapać coś.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
