CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-03-21, 22:25

rafalgb pisze:najważniejsze pytanie jest bez odpowiedzi czy bez AQ będzie działać bo wiadomo plus pojawi sie dopiero po odpaleniu moto ale jak ma sie wzbudzić skoro nie ma AQ??
jeśli możecie po prostu odłączcie AQ odpalcie moto i co pokaże miernik na zaciskach od AQ(oczywiście które jest odłączone)
Pokaże napięcie ładowania będzie na zaciskach +/- 10-14 V w zależności od poboru :)

No to i tak jak masz zgaszone moto to regulator nie musi działać, jak odpalisz pojawi się napięcie i będzie śmigało :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: rafalgb » 2012-03-21, 22:28

czyli bez + po stacyjce będzie działać??
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-03-21, 22:42

rafalgb pisze:czyli bez + po stacyjce będzie działać??
Ty mnie nie rozumiesz w ogóle....

Przecież czy masz aku czy zaciski to i tak będzie tam +12V tak?
Jak masz aku to masz tam 12V cały czas, jak nie masz aku to dopiero jak odpalisz silnik pojawi się napięcie...
Musisz dać +12 na ten czarny kabel tak czy siak, bo nie będzie regulator śmigał....


PODSUMOWUJĄC!

Na początek podłącz jakiś akumulator pod zaciski..
Weź miernik w łapię podłącz czarną końcówkę do masy a drugą szukaj przewodu w stacyjce gdzie będziesz miał +12V...
Jak już będziewsz wiedział gdzie co i jak to montujesz wg schematu wyżej i odłączasz aku....
Po odpaleniu silnika tak czy siak pojawi Ci się tam +12V
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2012-03-21, 22:53

Audiobas jak zwykle głupoty pierdzieli ;D
To jest napięcie odniesienia i to steruje reglerem jak jest mniej niż ileś tam to podnosi napięcie aby ładowanie zawsze było 14,7V, (spadki napięcia to podbija większym napięciem w aku) , jak byś to podłączył pod żarówkę to by tak kombinowało żeby na niej było tyle co jest ustalone czyli koło 14,7. (po drodze masz spadki napięcia )

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-03-21, 22:58

Może i pierdzielę opieram się na informacji od kolesia który bawi się regulatorami i miał mój regulator w ręce i powiedział, że tak musi być :)

Wersję taką jak opisałeś czytałem w poście krokodyla, który nie miał w ręce mojego regulatora, ale za to opierał się na swojej wiedzy + schematach z innych motocykli...

Muciek pisze:Audiobas jak zwykle głupoty pierdzieli ;D
Taaa :)
Miałeś to w ręce???
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: rafalgb » 2012-03-21, 23:01

no nie rozumiemy się
narysowałem i napisałem o co mi chodzi mam nadzieje ze teraz sie zrozumiemy czesto sie zdaza ze chinole jezdza bez AQ i interesuje mnie czy ten regulator będzie działał poprawnie bez AQ bo skat plus za stacyjka skoro nie ma AQ lub jest nie sprawne.
aby to sprawdzić trzeba by odłączyc AQ i odpalić moto wtedy zmierzyc co pojawia sie na zaciskach AQ. Dzięki za sprawdzenie juz oczekuje konkretnej odpowiedzi:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-03-21, 23:12 przez rafalgb, łącznie zmieniany 1 raz.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-03-21, 23:03

Robiłem taki test światła będą działały!!

Przecież jak nie masz aku to i tak prąd z cewek idzie do stacyjki....!!!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2012-03-21, 23:07

który bawi się regulatorami
Co podrzuca nimi ;D?
Będę zostawał przy mojej teorii :P

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-03-21, 23:09

Czyli gdzie polecasz się podłączyć?
Do żarówki przód?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: rafalgb » 2012-03-21, 23:09

AudioBas pisze:Robiłem taki test światła będą działały!!
tak bedą dzialaly nawet bez reg. pytanie co pokazuje na zaciskach??
Audio odnoszę wrażenie ze nie wiesz o czym piszesz albo nie rozumiesz o co pytam;>
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-03-21, 23:46

rafalgb pisze:Audio odnoszę wrażenie ze nie wiesz o czym piszesz albo nie rozumiesz o co pytam;>
A ja odnoszę wrażenie, że nie kumasz prostego schematu oraz prostego regulatora w którym występuje 5 różnych kolorów przewodów :) ...
Przecież logiczne jest to, że na zaciskach klem nawet bez AKU będziesz miał max napięcie 14.XX V
Oczywiście jeżeli będzie w układzie regulator :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: wujcio » 2012-03-21, 23:56

jak nie ma napięcia na kablu ze stacyjki regulator nie działa - wtedy puszcza na klemę z aq pełne napięcie czyli powyżej 14V.
Jak na wejściu do reg pojawia się napięcie powinno to wszystko się ustabilizować i regulator powinien działać.
Oczywiście zapewne jazda bez aq nie jest polecana bo regler pewnie może się zjarać.

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2012-03-22, 00:09

Regler obniża napięcie nie musi być aku (np.wyczynowe motory enduro), jeżeli jest z dobrych elementów to nawet przy najwyższych obrotach bez włączonych odbiorników powinien pracować , tyle że to chińskie więc lepiej włączyć światła aby przedłużyć jego czas działania. Ten 5 kabel jest podpięty do układu z tranzystorami i PR'ką który to steruje tyrystorem.

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: z-tomek » 2012-03-23, 21:13

Dlaczego robicie taki wielki problem z tym AQ? w dzisiejszych czasach to nie problem kupić mały akumulator 12V i zrobić zasilanie przedniego światłą z akumulatora mieć ładne stabilne światłą plus zapłon bez przerywacza. taki jest cel tej przeróbki :cool:

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: rafalgb » 2012-03-23, 22:52

z-tomek pisze:Dlaczego robicie taki wielki problem z tym AQ? w dzisiejszych czasach to nie problem kupić mały akumulator 12V i zrobić zasilanie przedniego światłą z akumulatora mieć ładne stabilne światłą plus zapłon bez przerywacza. taki jest cel tej przeróbki :cool:
Problem jest taki ja jeżdżę tak mało moimi wueskami ze nie chce sie martwić czy mam sprawne AQ w momencie kiedy mam chęć na przejażdżkę. A wynika z tego ze jesli zastosuje wasz reg. i nie będę miał sprawnego AQ to będą mi sie żarówki przepalać :).
Na pewno zastosuje inny ogranicznik napięcia LEDy sa za drogie żeby je przepalić. :) napewno sie pochwale i bede umial odpowiedzieć konkretnie na zadane pytania. Nie będę teorja walił ze powinien albo nie powinien po prostu jak będę miał możliwość to sprawdzę i odpowiem.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: z-tomek » 2012-03-25, 23:19

Czy ktoś eksperymentował z żarówkąh4 na przodzie ?

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: rafalgb » 2012-03-27, 08:51

Powinno dać rade przecież masz h4 35/35W lub h4 25/25W. Sam czekam na żarówki H4 do mojej garbuski klosz pod H4 już mam.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: z-tomek » 2012-03-27, 14:08

H4 35W to za mało mi chodziło o H4 z auta 55/60W niestety to jest za mocna żarówka. żarówkę tzw R2 trzeba by sprawdzić jeszcze do kompletu

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2012-03-27, 14:39

z-tomek na ch... Ci 55/60W....
Przesadzasz..... 35W MAX!!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2012-03-27, 19:53

Czemu 35W maksymalnie? Ile tam jest, 90W? No to na co resztę chcesz zużyć? :D Dla mnie 35W to będzie raczej najmniej...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości