mialem to samo a nawet i gorzej , cylinder igla baez progu tlok panstwowy nominal , ciagle tak dziwnie dzwonilo , wyminilem wal na nowy , lozyska , luzy na skrzyni koszu lancuszek sprzeglowy ale ciagle dzwonil
sprawdzilem czy nie tlucze o wal i o glowice , nowa tulejka sworzen i nic
po wymianie wszytskie oprocz cylindra dalem jeden do szlifu na oryginalnym tloku
chodzi nieporownywalnie lepiej cicho i nic nie dzwoni tu z przed wymiany
http://www.youtube.com/watch?v=WXRCM8HFxkw
tu po wymianie na dotarczu 10 km po zlozeniu
http://www.youtube.com/watch?v=29bfikWVwbM
to ten sam silnik tylko w sporcie przez tlumik jego slabo slychac to metaliczne tluczenie no i jakosc aparatu
polecam pojscie do zakladu gdzie robia szlify i pomiar cylindra czy niema jaja
to bylo u mnie przyczyna bezposrednia no pierscienie , zla elastycznosc ja kupuje na 2 szlify wiecej i sam docinam
mam nadzieje ze cos pomoglem