Borewicz pisze:I później macie problemy z biegami

Trzeba sobie jakoś radzić. W wielu silnikach widziałem takie rozwiązanie i jakoś chodzą. Nie miałem kasy na nowe kartery, więc poradziłem sobie innym sposobem
Jeszcze jedno mnie nurtuje. Otóż na pewno widzieliście, że mój motor jest strasznie upaćkany srebrzanką na zbiorniku i błotnikach. Ostatnio nasączyłem lekko szmatkę rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym i przejechałem lekko bak i błotniki. Byłem przekonany, że WSK była malowana chałupniczo i wraz ze srebrzanką usunę także lakier (jednak nie miało to dla mnie większego znaczenia, ponieważ i tak miałem zamiar niedługo malować). No więc srebrzanka zeszła, tak jak chciałem, a rozpuszczalnik nawet nie tknął lakieru

. Czy to oznacza, że mam oryginalny lakier na baku i błotnikach? Czy to możliwe? Bo ja nigdy nie widziałem fabrycznie niebieskich baków (chociaż może po prostu mało wiem?)