WSK MO6-Z2
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-04-14, 15:10
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk M06-Z2
- Lokalizacja: Zadzim
- Kontaktowanie:
WSK MO6-Z2
Witam serdecznie wszystkich, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość, mam problem (szczęście) jakim jest nabyta przeze mnie WSK nie wiem co z nią zrobić odrestaurować sprzedać zostawić tak jak jest...... nie jestem w tych tematach biegły nie wiem "z czym sie to je" baza nie jest zła moim zdaniem co Wy na ten temat sądzicie....... jeśli restaurować to od czego zacząć.... Pozdrawiam wszystkich
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jędrek
- Posty: 127
- Rejestracja: 2011-07-29, 09:38
- GG: 39451236
- Moje maszyny: Narcyz 81r
- Lokalizacja: K.Mławy
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-04-14, 15:10
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk M06-Z2
- Lokalizacja: Zadzim
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
jest pełny komplet z fakturą zakupu itp
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
Jeśli masz małe pojęcie o tym, to lepiej sprzedaj komuś, kto się na tym zna lepiej
I kup sobie popularną B3 do nauki
Bo tej szkoda by zepsuć
PS
Ile byś za nią chciał? ;>

I kup sobie popularną B3 do nauki

Bo tej szkoda by zepsuć

PS
Ile byś za nią chciał? ;>
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-04-14, 15:10
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk M06-Z2
- Lokalizacja: Zadzim
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
nie wiem, nie mam pojęcia nie siedzę w tym już pisałem........znalazłem części nominalne nowe do zetki i silnik może wyjść około 1300zł wszystko nowe łącznie z karterami... i waham się......
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
Zastanów się i daj znać jakby co 
Na PW nawet

Na PW nawet

- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
Działaj przy niej. Super baza do restaurowania, pomocy na forum nikt Ci nie odmówi!
- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
Moim zdaniem jest to cenny model i warto ją sobie zostawić zwłaszcza, że jest w miarę kompletna, co znacznie ułatwia sprawę w dodatku są papiery więc naprawdę miodzio
, jeśli nie jesteś pewien swoich sił to na forum znajdziesz pomoc, ja proponuję zacząć od lektury viewtopic.php?t=10338&p=493493#p493493. Jeśli podejmiesz się renowacji tego motoru to miej na uwadze to, że koszt ten będzie oscylował w 3 krotnej wartości jaką przedstawia ją teraz czyli koło 6000zł, myślę że w tej granicy powinieneś się zamknąć a my będziemy mogli przyznać, że jest to naprawdę odrestaurowany motocykl 
Więc przemyśl tą sprawę i możemy zacząć działać


Więc przemyśl tą sprawę i możemy zacząć działać

- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
A więc witam nowego użytkownika, moim zdaniem, NIE SPRZEDAWAJ!!!!!! jeżeli ją teraz sprzedasz to potem na 100% będziesz tego żałował!! Naucz się powolutku, nie śpiesz się wszystko powoli wyjdzie trzeba tylko chcieć. Ja się za bardzo nie znałem i nie znam ale kupiłem B3 i się uczę, życzę powodzenia w remoncie!! Jeżeli tylko będziesz potrzebował pomocy to na forum jest wiele osób które Ci chętnie pomogą.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-04-14, 15:10
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk M06-Z2
- Lokalizacja: Zadzim
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
no to decyzja zapadła ODBUDOWA a efekt już dziś widać żona krzywo na mnie patrzy a mój dwumiesięczny syn bez zmian cały czas się cieszy, od jutra się biorę za rozebranie w doby mak mam tylko pytanie ratować stary silnik czy składać nowy z nominalnych części
dziękuje Wam i pozdrawiam.....
dziękuje Wam i pozdrawiam.....
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
Słuchaj, jeżeli silnik będzie niedojechany - tj kartery będą miały dobre gniazda, gwinty, nie będą powyszczerbiane itd. To jak najbardziej wymiana łożysk, simmeringów, zrobienie wału, tłok, szlif, sprzęgiełko i już. Tłoki tylko gorzyckie czyli z PRL, poczytasz o tym na forum. Łożyska współczesne, jakieś firmowe. Ceny za usługi typu wymiana korby/szlif itd są różne, musisz się zorientować jak to u Ciebie wygląda. Powodzenia 

- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
Witam. Posłuchaj Kolegi bo wartoSkinder pisze:Słuchaj, jeżeli silnik będzie niedojechany - tj kartery będą miały dobre gniazda, gwinty, nie będą powyszczerbiane itd. To jak najbardziej wymiana łożysk, simmeringów, zrobienie wału, tłok, szlif, sprzęgiełko i już. Tłoki tylko gorzyckie czyli z PRL, poczytasz o tym na forum. Łożyska współczesne, jakieś firmowe. Ceny za usługi typu wymiana korby/szlif itd są różne, musisz się zorientować jak to u Ciebie wygląda. Powodzenia


- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK MO6-Z2
Prawidłowa decyzja
Proponuję abyś zaczął od remontu silnika, później wstaw go do ramy i spróbuj trochę pojeździć, gwarantuję Ci, że jak zrobisz choć 1km to od razu motywacja wzrośnie i będziesz się pukał w głowę jak pomyślisz sobie, że wcześniej chciałeś ją sprzedać
Proponuję abyś zaczął od remontu silnika, później wstaw go do ramy i spróbuj trochę pojeździć, gwarantuję Ci, że jak zrobisz choć 1km to od razu motywacja wzrośnie i będziesz się pukał w głowę jak pomyślisz sobie, że wcześniej chciałeś ją sprzedać

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości