Dla nieświadomych napiszę, wiem że dopiero poznajesz knedla termin

Tak więc jeszcze raz powtórzę. Niebieska kontrolka oznacza długie światła. Jednak kiedy nie są włączone, a spaliła się żarówka bądź jest inny problem to ta kontrolka też ma świecić. Tak czesi to zaprojektowali.
Wszyscy leją co prawda "malinkę" orlena w stosunku 1:50, jednak dlatego że cylindry są żeliwne to zalewam 1:40 i nie odczuwam nawet tego kopcenia. Zresztą to 2T, to ma kopcić

Poza tym, nie wiem jak jest z budową tego silnika. Przy tulejce mosiężnej na sworzniu max 1:40!
O czymś jeszcze sobie przypomniałem. Wrzucaj luz jak motor się toczy, nie bujaj nim i nie wrzucaj luzu, bo zarżniesz wodziki. Jak jest na biegu to musisz kawałek go przetoczyć i w międzyczasie wbić luz. O ile w WSK 125 sobie wrzucałem luz normalnie

To w tych maszynach jest to niewykonalne.
Radzę poszukać także automatu zmiany biegów na zapas. Obecnie są, ale nie wiem czy za parę lat będą tak łatwo dostępne. Wspomniany element jeśli ma jakiekolwiek luzy to idzie na szrot. Pamiętaj także o luzie między krzywką(motylkiem), a dźwignią od półautomatu sprzęgła ma on wynosić 0,5mm do 1mm. Ten luz ma wpływ na zużycie skrzyni biegów.
Zobaczyłem posta kolegi wcześniej. Od siebie powiem tak, nikt nie robił tak dobrych karterów i chromów jak czesi. Dodam, że jakbym miał patrzeć "skośnym okiem" to powiedziałbym, że ten motocykl wygląda dosyć topornie. W przypadku 350-ki silnik jest delikatnie "ospały". TS 350 zupełnie inaczej reaguje na gaz.