Boczki WSK 175 a WSK 125
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK - Lokalizacja: Lisów
- Kontaktowanie:
Boczki WSK 175 a WSK 125
Witam
Składam WSK 175 kobuz i obecnie jestem na etapie zakupu boczków
Znalazłem na allegro taki boczek http://allegro.pl/boczek-wsk-125-i2486711851.html
i taki http://allegro.pl/boczek-wsk-125-i2486711878.html
I tu jest moje pytanie czy w tych 2 boczkach są jakieś różnice ?
Bo mi się wydaje jakby ten czarny miał mniej pochyloną tą jedna z ścianek niż ten zielony.
I czy w ogóle boczki od 125 pasują zamiennie z boczkami od 175(identyczne w wyglądzie) ??
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Składam WSK 175 kobuz i obecnie jestem na etapie zakupu boczków
Znalazłem na allegro taki boczek http://allegro.pl/boczek-wsk-125-i2486711851.html
i taki http://allegro.pl/boczek-wsk-125-i2486711878.html
I tu jest moje pytanie czy w tych 2 boczkach są jakieś różnice ?
Bo mi się wydaje jakby ten czarny miał mniej pochyloną tą jedna z ścianek niż ten zielony.
I czy w ogóle boczki od 125 pasują zamiennie z boczkami od 175(identyczne w wyglądzie) ??
Z góry dzięki za odpowiedzi.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Z którego roku masz kobuza? To ważne, bo były różne rodzaje boczków.
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK - Lokalizacja: Lisów
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
chce złożyć takiego jak na tym foto http://www.google.pl/imgres?q=wsk+175+k ... ,s:0,i:112
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Specyfikacja dla wuesek po 1980, a biorąc pod uwagę kierunki 1982-1983.
Boczki poza napisami niczym się nie różniły.
Boczki poza napisami niczym się nie różniły.
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK - Lokalizacja: Lisów
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Czyli obojętnie jakie kupię boczki plastikowe(z napisem 175) to wszystkie będą takie same ?? Nie będzie w nich żadnych różnic ?
Mam jeszcze kilka pytań to tez zapytam w tym temacie. Tak jak pisałem wyżej składam WSK 175 Kobuz i teraz chodzi mi o malowanie (rama, przednie zawieszenie, mocowanie tylnej lampy) na czarno, błotniki biały i bak oraz boczki pomarańczowy.
Czy tak były malowane oryginalnie Kobuzy ? Czy w każdej WSK 175 Kobuz były montowane kierunkowskazy ? Ponieważ wolał bym złożyć bez nich no ale jak były seryjnie montowane w KAŻDYM Kobuzie to i je też kupię. Z góry dzięki za odpowiedzi
Mam jeszcze kilka pytań to tez zapytam w tym temacie. Tak jak pisałem wyżej składam WSK 175 Kobuz i teraz chodzi mi o malowanie (rama, przednie zawieszenie, mocowanie tylnej lampy) na czarno, błotniki biały i bak oraz boczki pomarańczowy.
Czy tak były malowane oryginalnie Kobuzy ? Czy w każdej WSK 175 Kobuz były montowane kierunkowskazy ? Ponieważ wolał bym złożyć bez nich no ale jak były seryjnie montowane w KAŻDYM Kobuzie to i je też kupię. Z góry dzięki za odpowiedzi
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Tak, w każdym Kobuzie były montowane. W M21W2 nie montowano.
No tak, każdy mały plastikowy boczek jest taki sam.
No tak, każdy mały plastikowy boczek jest taki sam.
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK - Lokalizacja: Lisów
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
A co do tego malowania to podałem prawidłowo ? Ponieważ mam nie pewność co do tych błotników czy były białe czy szare ??
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Były białe, chociaż nie do końca, tzw. popielate. Numer koloru RAL 9002 albo 7035 o ile pamietam.
Tylko boczek lewy i prawy się różnił oczywiscie.
Tylko boczek lewy i prawy się różnił oczywiscie.

-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK - Lokalizacja: Lisów
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Szary(błotnikowy): RAL 9002
Bak i boczki Pomarańczowy: RAL 2004
Zawieszenie przód i mocowanie lampy tył Czarny: RAL 9005
Dobra kolory mam to teraz dalej Jak to jest z tym malowaniem bo oryginalnie WSK nie była w metalicu ??
Tak wiec jak powiedzieć lakiernikowi że te lakiery to nie ma być matalic ??
Bak i boczki Pomarańczowy: RAL 2004
Zawieszenie przód i mocowanie lampy tył Czarny: RAL 9005
Dobra kolory mam to teraz dalej Jak to jest z tym malowaniem bo oryginalnie WSK nie była w metalicu ??
Tak wiec jak powiedzieć lakiernikowi że te lakiery to nie ma być matalic ??
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Lakiery daj akryl albo baza + bezbarwny
.

-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK - Lokalizacja: Lisów
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
No ale baza + bezbarwny to już chyba metalic z tego wyjdzie ? 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Ja tam się nie znam, mam swoją w akrylu i jest fajnie. Oryginalnie były jakieś Renolaki. 

-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK - Lokalizacja: Lisów
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Też chciałem autorenolakiem jest nadal do kupienia ale w mnie w mieście jest tylko puszka(1l) tej farby a na bak i boczki po co mi litr pomarańczowego. A po drugie podobno bardzo miękkie są te farby(łatwo się rysują i bardzo długo schną) I następnym problemem jest to ze nie mam porządnego pistoletu. Sam sobie pomaluje felgi i takie tam drobne duperela a części w pełni wizualne oddam do lakiernika może z 300zł zabulę ale jak to mówią raz a porządnie 

- gangaj
- Posty: 113
- Rejestracja: 2011-09-21, 10:59
- GG: 6023650
- Moje maszyny: wsk B3 125
wsk 175
romet 50 T1 komar 2350 - Lokalizacja: Wicko
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Felgi nie są drobnymi duperelami, raczej są to również części w pełni wizualne.
"Pier*ole kolarzy, motor mi się marzy"
viewtopic.php?f=71&t=11609
viewtopic.php?f=71&t=11609
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK - Lokalizacja: Lisów
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Racje masz ale pierwsze w oczy rzuca się to co do góry
a na kołach to zawsze jakiś pył itp. ważne abym na kołach nie zrobił żadnego zacieku i żeby równo rozłożyć farbę. Bo wiadomo że napaprać byle jak to kazdy głupi umie
Zastanawia mnie tylko jedno jak to będzie z tym malowaniem między szprychami 



- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Co do lakieru to ja jednak skłoniłbym się ku akrylowi czemu? są to podstawowe kolory z palety i po co dawać bazę i na akryl bezbarwny jak mozna dać po prostu akryl? co dalej wyjdzie to też taniej, bo nie chce skłamać ale za kolor z palety RAL czyli w sumie podstawowy nie dorabiany na podstawie elemntu cena za 100ml to coś koło 9-10zł przynajmniej w moich okolicach, i nie wiem nawet czy "zwykłe" lakiery występują jako bazy.
Co do renolaka to omijałbym ta farbę akryl zdecydowanie lepszy. Polecałbym wypiaskowanie całego moto i wtedy danie do lakiernika, tylko żeby kolesie od piaskwoania znali się na rzeczy i nie jechali za dużym ciśnieniem żeby nie powgniatać blachy na błotnikach czy baku. Za piaskowanie nie zapłacisz strasznie dużo podejrzewam że do 120zł, a ułatwi to pracę lakiernikowi, pozatym wile warstw lakieru wygląda źle zazwyczaj.
Co do renolaka to omijałbym ta farbę akryl zdecydowanie lepszy. Polecałbym wypiaskowanie całego moto i wtedy danie do lakiernika, tylko żeby kolesie od piaskwoania znali się na rzeczy i nie jechali za dużym ciśnieniem żeby nie powgniatać blachy na błotnikach czy baku. Za piaskowanie nie zapłacisz strasznie dużo podejrzewam że do 120zł, a ułatwi to pracę lakiernikowi, pozatym wile warstw lakieru wygląda źle zazwyczaj.
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-08, 19:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
WSK 175 DUDEK - Lokalizacja: Lisów
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Powiem ci tak ze piaskował tego nie będe ale kupie scansol i pozbędę sie starej farby do samej blachy. Co do tego scansolu jak posmaruje nim element i farba zacznie się łuszczyć to wystarczy przejechać karcher'em ? Czy jednak będzie trzeba to drapać czymś ?
- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: Boczki WSK 175 a WSK 125
Ja bym dął do piachu scansolu trochę na to wyjdzie wbrew pozorom, jak się zacznie łuszczyć to karcherem starczy,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości