WSK M06B3 Bąk 125
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Polak
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
- GG: 36036273
- Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Najlepsze według mnie to czyściwo z włókien metalowych o różnej grubości.
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
zależy czy element ma wżery lub mocne rysy jeżeli tak to trzeba zacząć od dość małej gradacji tak gdzieś od 40 żeby pozbyć się nie pożądanych śladów, później w górę czyli np. 60, 100, 150, 220, 400, 600, 800, 1200, 1500, 2000 Pasta polerska+ filc i gotowe :->
Ja u siebie jechałem tylko do 1200 bo nie miałem większych ale najlepiej jest do 2000 jechać.
Ja u siebie jechałem tylko do 1200 bo nie miałem większych ale najlepiej jest do 2000 jechać.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Pewnie z 5 h...
Podziwiam! Naprawdę super efekt!
Podziwiam! Naprawdę super efekt!
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
robiłem to przez 3 dni po trochu ;p z 6 godzin łącznie 

- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Witaj
Pogratulować pięknego egzemplarza, Jeżeli tak dopieściłeś bęben to i reszta zasługuje na perfekcje!
Co do "szpraju" żaroodpornego to on pięknie się odbarwia w miejscach gdzie najgoręcej i efekt jest taki, że mamy łaciaty tłumik:D
dodam zdjęcie. Jeżeli chłopaki mówią, że proszek da radę, to może lepiej oddaj razem z ramą i obręczami.
Ja swoją odnowie 'profesjonalnie' na jej 40-lecie, mam nadzieje, że szybciej znajdą się fundusze.
dodawaj nowinki jak tylko to możliwe
Lewa
Pogratulować pięknego egzemplarza, Jeżeli tak dopieściłeś bęben to i reszta zasługuje na perfekcje!
Co do "szpraju" żaroodpornego to on pięknie się odbarwia w miejscach gdzie najgoręcej i efekt jest taki, że mamy łaciaty tłumik:D
dodam zdjęcie. Jeżeli chłopaki mówią, że proszek da radę, to może lepiej oddaj razem z ramą i obręczami.
Ja swoją odnowie 'profesjonalnie' na jej 40-lecie, mam nadzieje, że szybciej znajdą się fundusze.
dodawaj nowinki jak tylko to możliwe

Lewa

- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
zobaczę jeszcze z tym tłumikiem...
Jeżeli tak jest jak mówicie to oddam do proszku
Jeżeli tak jest jak mówicie to oddam do proszku

Ostatnio zmieniony 2012-07-24, 19:32 przez mistrzunioss, łącznie zmieniany 1 raz.
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Dziś odebrałem elementy z ocynku 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Zakładasz tą dźwignie hamulca pod dolny tłumik ? Przy zamontowanym górnie tłumiku marnie to będzie wyglądać 

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Fajnie zębatkę zanitowałeś. Nie podoba mi się też, że niektóre elementy są krzywe...
Ile za to zapłaciłeś? Bo ładnie sie błyszczą.
Ile za to zapłaciłeś? Bo ładnie sie błyszczą.

- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Ocynk zębatki razem z zabierakiem 

- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Borewicz pisze:Zakładasz tą dźwignie hamulca pod dolny tłumik ? Przy zamontowanym górnie tłumiku marnie to będzie wyglądać
Nie mam oryginalnej dźwigni, jak zdobędę taką to wymienię.
- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
zębatka była już zanitowana i to są oryginalne nity, z krzywych elementów to jest tylko drut hamulca ale go wyprostuje przy montażu.... więcej krzywych elementów nie maSavier pisze:Fajnie zębatkę zanitowałeś. Nie podoba mi się też, że niektóre elementy są krzywe...
Ile za to zapłaciłeś? Bo ładnie sie błyszczą.
koszt 40 zł
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Przecież widzę, że zębatka jest jakaś kombinowana, bo otwory pod nity są w innym miejscu jak zakładał konstruktor
. Wstaw może jej fotke.

- mistrzunioss
- Posty: 331
- Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska - Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Ja kiedyś wymieniałem zębatkę ale nawet się nie przyglądałem czy miła coś robione miała dobre zęby wiec była założona i wszystko działało jak należy.
jutro dodam jej zdjęcia
jutro dodam jej zdjęcia
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Jak obiecałem wklejam swój wydech. Szczerze! to do u*ranej można malować puszką.
żadne tam żaro-srodporne do 700*C
No ok, chłopaki niech się wypowiedzą jak trzyma się ten proszek w codziennej eksploatacji motocykla. Ja dziennie ponad 40km robie i to spod świateł spokojnie nie ruszam, a jak jest prosta to trzymam 80km/h solo oraz 70-75km/h duet to też efekt tego widać na tłumiku że w palnik dostaje...
hmmmmmm... a dało by tłumik anodować?
czy tylko amelinium?
Pozdro

No ok, chłopaki niech się wypowiedzą jak trzyma się ten proszek w codziennej eksploatacji motocykla. Ja dziennie ponad 40km robie i to spod świateł spokojnie nie ruszam, a jak jest prosta to trzymam 80km/h solo oraz 70-75km/h duet to też efekt tego widać na tłumiku że w palnik dostaje...

hmmmmmm... a dało by tłumik anodować?

Pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Z tego co wiem tylko amelinium.
Ja zrobiłem na proszkowo malowanym tłumiku około 50km i żadnych oznak odłażenia lakieru. Za to błyszczy się ładnie i jest odporny na czynniki zewnętrzne. Polecam - koszty nie są duże.
Ja zrobiłem na proszkowo malowanym tłumiku około 50km i żadnych oznak odłażenia lakieru. Za to błyszczy się ładnie i jest odporny na czynniki zewnętrzne. Polecam - koszty nie są duże.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Bąk 125
Ok rozumiem, silnik na dotarciu więc w piec nie dajesz to i się jeszcze proszek trzyma po takim przebieguSavier pisze:Z tego co wiem tylko amelinium.
Ja zrobiłem na proszkowo malowanym tłumiku około 50km i żadnych oznak odłażenia lakieru. Za to błyszczy się ładnie i jest odporny na czynniki zewnętrzne. Polecam - koszty nie są duże.

A ktoś kto proszkował wydech i dzień w dzień robi minimum 30 km

z tego co pamiętam już ok 80km po odmalowaniu zaczął zmieniać swoją barwę, nie wiem ile trzeba by tego nałożyć by się trzymało.
Po kolejnych 500km robi się tak jak na foto i jakoś się zatrzymało odbarwianie, a obecnie już za sobą w tym sezonie 3000 km

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości