WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
- Moje maszyny: WSK M06B3 1985
- Lokalizacja: Wola Wielka
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Wyczuwasz poprawę osiągów na 98, ale to tylko twoja podświadomość.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Podłącz GPS'a i zobaczysz V-maxairon_bird pisze:Ja to mam przygody, znowu się przerwa na przerywaczu przestawiła i trzeba było ją ustawiać. W dodatku nie wiem w jaki sposób ale na platynach był olejTylko trochę to dziwne bo całe magneto iskrownik i reszta jest kompletnie sucha. Po wyczyszczeniu problemów nie było, zrobiłem ponad 50km na pełnym gazie, v-max 85km/h

- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
To jest V-max z gpsu
wiatr w plecy + długa prosta była 


- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
No to ładnie ładnie 

-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
- GG: 28788170
- Moje maszyny: WSK 125 80'
- Lokalizacja: Cegielnia
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Sory ale muszę wkońcu to napisać. Każdy się tak sra że WSK 125 nie pojedzie powyżej 80. Każdy silnik pracuje inaczej, liczniki też różnie chodzą więc pokazywana prędkość może być różna. To że ktoś po remoncie ma słaba prędkość maksymalną to nie znaczy że ktoś na "bardziej zużytym " silniku nie osiągnie więcej. Kolejna sprawa. Ślepo wierzycie we wskazania GPS-u. Aplikacja na telefonie muli się czy coś, a każdy już wierzy w to że mu dobrze pokazało. GPS z telefonie ma głównie pokazać trasę dojazdu a nie, nie wiadomo jakie inne parametry. Nie wierzycie również że wskazania liczników samochodowych... Jakby te liczniki oszukiwały to skąd by kierowca wiedział czy nie przekracza dozwolonej prędkości? Bez sensu. Tyle z mojej strony.
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Na bank taki GPS jest bardziej wiarygodny niż oryginalny 

-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
- GG: 28788170
- Moje maszyny: WSK 125 80'
- Lokalizacja: Cegielnia
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Może i tak ale nie ma co wierzyć że GPS zwłaszcza jakiś lipny w telefonie będzie super dobrze pokazywał prędkość. Po prostu w to nie wierzę
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^
- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Ja tam ufam w GPS bo w różnych telefonach i w nawigacji samochodowej pokazywało praktycznie taką samą prędkość tzn. różnica rzędu 0,1km/h. A poza tym każdy licznik samochodowy zawyża średnio o 5-7km/h, spotkałem się ze stwierdzeniem że błąd może wynosić do 10% pokazywanej prędkości ale w to średnio wierzę.
A co do tego że GPS w telefonie jest do pokazywania trasy ale są programy które za zadanie mają tylko zbieranie danych jak długośc trasy vmax, średnia prędkość i aktualna prędkość.
A co do tego że GPS w telefonie jest do pokazywania trasy ale są programy które za zadanie mają tylko zbieranie danych jak długośc trasy vmax, średnia prędkość i aktualna prędkość.
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
- Moje maszyny: WSK M06B3 1985
- Lokalizacja: Wola Wielka
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Najlepiej zmierzyć licznikiem od autobusu PKS, tam raz w roku wysyłają liczniki do regulacji aby pokazywały dobrą prędkość.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
400km nabite i cisnę dalej
Trochę miałem ostatnio problemów - wiesława nie zapalała jak się nagrzała mimo że chodziła elegancko ale wadą była świeca - iskra FS95, wygląd mocno okopcony, suchy. Zmieniłem na iskrę F70 i chodzi jak ta lala, zbyt duża ciepłota świecy była. Szukam sakw bocznych dla niej, możecie mi polecić jakie by wyglądały zacnie na wiesławie? coś takiego wstępnie sobie upatrzyłem : http://allegro.pl/adrenaline-skorzane-k ... 60680.html

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Kolego, powiedz mi - widzisz coś w tych lusterkach?:) Założyłem takie same jak Twoje, w ten sam sposób - w klamki i... praktycznie nic w nich nie widzę
:) bo są jakby zbyt krótkie:)
P.S. Też odpaliłem w końcu WSKę

P.S. Też odpaliłem w końcu WSKę

- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Widzę, kwestia w dobrym ustawieniu pewnie(chodź muszę przyznać że takie na wyższym uchwycie by były lepsze)
zresztą zbyt często się nie oglądam za siebie, cały czas v-max idzie 


Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Wiesz...znaczy ja tez widzę....siebie, a raczej swoje barki:) i tylko trochę tego co za mną....cóż, trzeba się przyzwyczaić:)
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Kupiłem te sakwy. Powiem tak, za te pieniądze nie ma ani rewelacji ani tragedii. Na razie nawet ich nie przywiązywałem do stelaży. poniżej zdjęcia jak zamocowałem stelaże do ramy, może się komuś przydadzą.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Masz piękny motocykl.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Ja mam tylko tyle do powiedzenia:
.
W 100 % się zgadzamSavier pisze:Masz piękny motocykl.

- andy2004f
- Posty: 208
- Rejestracja: 2011-09-25, 22:33
- Moje maszyny: WSK 175 "Kobuz" '78
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
No myślę, że to jedna z ładniejszych czarnych WSK na tym forum. Mnie się czarne raczej nie podobają (wolę kolorową serię ptaków), ale ta jednak ma swój styl i prezentuje się naprawdę dobrze. Pogratulować :)
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Widzę, że eksploatujesz moto w coraz dalszych trasach. Powiedz mi, jak sprawuje się instalacja z dołożonymi kierunkowskazami - akumulator nie rozładowuje się? Wystarcza ładowania? Jakie masz napięcie ładowania na zaciskach akumulatora?
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Jak na razie 350km zrobiłem i jeszcze ładować nie musiałem(i żadnych oznak żeby bateria się rozładowywała). Szczerze mówiąc napięcia nie sprawdzałem jeszcze
ale często jeżdżę na v max wiec stawiam ze dużo prądu dostaje.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości