Zauważyłem ze inne fora regionalne maja taki temat który moim zdaniem jest potrzebny piszcie tu jakie warsztaty polecacie i gdzie myślę że wiecie o co chodzi;D Ja znalazłem coś takiego http://www.kucharski.slupsk.pl/warsztat.html robił coś ktoś u nich?? 
Odpowiedz od właściciela zakładu ; 
Wału korbowodowego nie naprawimy . Brak możliwości technicznych.
 
Szlif cylindra wykonamy. Koszt 80 PLN .
Należy dostarczyć cylinder i tłok nadwymiarowy.
 
 
 
Pozdrawiam
			
									
									Regeneracja Wału Szlif cylindra
- 
				Młody
 - Posty: 89
 - Rejestracja: 2012-03-22, 20:17
 - GG: 26011290
 - Moje maszyny: Wsk M06B3 '83
Romet Ogar 205 - Lokalizacja: Siecie
 - Kontaktowanie:
 
Regeneracja Wału Szlif cylindra
"WSK, świetlisty duch PRL'owskich dróg, boskie tchnienie Świdnickiej techniki.."
						- 
				bayu
 
Re: Regeneracja Wału Szlif cylindra
Tak nie regenerują wałów bo to typowy zaklad regeneracji 4 sówowych silników, glównie samochodowych, ponieważ silniki te maja korbowody rozbieralne z lozyskami ślizgowymi, wiec nie maja jak wycentrowac wału a raczej nie orientuja sie w temacie. bo mozliwosci maja:) ale nie chce im sie w to bawic albo nie bardzo wiedza jak. Specjalizuja sie w szlifach wykorbien walu, cylindrów i  naprawie głowic. Co do ceny za szlif cylindra za 80zl to naprawde bardzo drogo!!!!! np. w Krakowie ok 40zł zaleze gdzie, wiec ich cena z kosmosu:)
			
									
									
						- 
				bayu
 
Re: Regeneracja Wału Szlif cylindra
Poszukaj tańszego zakładu, a najlepiej kogos kto robi tez i 2-sówy. W zasadzie wał jest w stanie zregenerowac u każdego kumatego tokarza który ma tokarke w dobrym stanie (bez bic na wrzecionie) i posiadającego czujnik zegarowy do sprawdzania bicia osiowego walu. I pasowała by jeszcze prasa. A to dlatego ze w wsce a i innych 2-sowach wystarczy wyprasowac (lub wybic) stary sworzeń stopy korbowodu i zalozyc nowy zestaw naprawczy wprasowujac go na miejsce w przeciwwagi. Potem trzeba go zamocowac w tokarce na kłach i obracajac sprawdzac czujnikami bicie pomiedze prawym a lewym czopem. Rożnicę nalezy zweryfikowac uderzajac w przeciwwagi tak aby nie bylo bic miedzy czopami walu nazywa sie to Centrowaniem walu. i masz zregenerowany wał:)
			
									
									
						- 
				bayu
 
Re: Regeneracja Wału Szlif cylindra
A jesli zastanawiasz sie nad regeneracja wału do wsk 175 to oczywiscie w zaleznosci od finansów, warto bylo by zastanowic sie nad innym korbowodem niz fabryczny, byly tu takie tematy, i najleprzym rozwiazaniem jest adapracja korbowodu z yz-250
			
									
									
						- 
				Młody
 - Posty: 89
 - Rejestracja: 2012-03-22, 20:17
 - GG: 26011290
 - Moje maszyny: Wsk M06B3 '83
Romet Ogar 205 - Lokalizacja: Siecie
 - Kontaktowanie:
 
Re: Regeneracja Wału Szlif cylindra
a może jest ktoś kto może polecic jakiś zakład zajmujacy sie tymi rzeczami najlepiej z pomorza i okolic;D
			
									
									"WSK, świetlisty duch PRL'owskich dróg, boskie tchnienie Świdnickiej techniki.."
						- 
				bayu
 
Re: Regeneracja Wału Szlif cylindra
Poszukaj w książce tel, panoramie firm, albo na necie, w Ilawie jest jakis zakład, kazdy kto sie zajmuje regeneracją wałów do motocykli, czy 2sówów zrobi to dobrze niema co popadac w paranoje to prosta sprawa:) znajdz kogos porostu w przystepnej cenie tam filozofi niema to prosta robota:), ewentualnie mozesz goscia zapytac z jaka dokladnoscia centruje wał, czyli jakie dopuszcza bicie na czopach i bedziesz wiedział czy jest dobry, a luz na cylindrze mozesz kazać zrobic według uznania. Ktos tu na forum pisał ze robi na 7setek według mnie to za duzo. ja w MZ 251 robilem na 4 setki, z tym ze trzeba bylo delikatnie docierac, Kwestia tez jakosci tloka. Luz na tloku powinien byc proporcjonalnie duzy w stosunku do srednicy. im wiekszy tłok tym wiekszy luz. wiec przy dobrym tloku 5 setek w 175, to az nadto:), w Cz 125 cross robilismy 5 setek i nie bylo problemu, a mocy ma troche, tylko trzeba bylo docierac cierpliwie, i nie przegrzewać na poczatku. Jeden znajomy 175ke zrobil na 3 setki, na orginalnym tloku, i po dotarciu tez wszystko ok. jak masz tlok niewiadomego skladu to tak jak bylo juz pisane wygotuj go w wodzie, Sałek o tym tez pisał, nawet z dobrym tez mozesz tak zrobic i potem oddaj do szlifu z luzem na 4- 5 setek, (jak  nie masz cierpliwosci 5 setek jest ok). Potem ja stopniowo dotrzec i wszystko bedzie ok:). Zamierzasz cos poprawic fabryke?
			
									
									
						- Monter
 - Posty: 18
 - Rejestracja: 2015-07-07, 14:19
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK SHL MZ ROMET
 - Lokalizacja: Pomorskie
 - Kontaktowanie:
 
Re: Regeneracja Wału Szlif cylindra
Odgrzeje kotleta.. jak nie ma na Pomorzu dobrego zakładu to gdzie ogarniają wały w PL  na tip top i bawią się w wysyłkę?
			
									
									
						- 
				przemeks1401
 - Posty: 44
 - Rejestracja: 2012-07-17, 15:01
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WFM M06 1962, WSK M06 B3 1981
 - Lokalizacja: Chojnice/Gdańsk
 - Kontaktowanie:
 
Re: Regeneracja Wału Szlif cylindra
Pan Henryk Lubiński z Iławy, regeneruje na starej korbie, łącznie z na prawą czopów itd. za przyzwoite pieniądze.
			
									
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości
