Gaśnie po wrzuceniu dwójki
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Witam serdecznie,
dawno mnie tu nie było.
Mam problem z moją M06 125.
Pali od kopa, wkręca się na obroty, śmiga na jedynce. Po wrzuceniu dwójki motorek spada z obrotów i zaraz gaśnie.
Co się dzieje? Pomocy!!!
Nie wiem też, jak dokładnie ustawić króciec silnika ale to nie jest przyczyną gaśnięcia. Gdyby była to przyczyna to na biegu jałowym też by gasła z braku paliwa.
Aha, nie wiedziałem gdzie zamieścić ten temat, więc jeśli nie jest w odpowiednim miejscu to proszę admina o przeniesienie.
dawno mnie tu nie było.
Mam problem z moją M06 125.
Pali od kopa, wkręca się na obroty, śmiga na jedynce. Po wrzuceniu dwójki motorek spada z obrotów i zaraz gaśnie.
Co się dzieje? Pomocy!!!
Nie wiem też, jak dokładnie ustawić króciec silnika ale to nie jest przyczyną gaśnięcia. Gdyby była to przyczyna to na biegu jałowym też by gasła z braku paliwa.
Aha, nie wiedziałem gdzie zamieścić ten temat, więc jeśli nie jest w odpowiednim miejscu to proszę admina o przeniesienie.
- witek2874
- Posty: 56
- Rejestracja: 2011-08-13, 17:05
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
a na trójce jak jest?
- Kapitan Wydynamo.
- Posty: 74
- Rejestracja: 2012-08-21, 18:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Bychawa
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
A jak trzymasz sprzęgło na 2 to jak jest? też gaśnie? I jak zrób test, postaw motor na stopki centralne, wrzuć 2, wykręć świecę i ręką zakręć kołem, jeżeli ciężko się obraca to pewnie coś ze skrzynią i raczej będziesz musiał rozpołowić silnik.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Pogrzebałem w zapłonie, pokręciłem obrotami ale teraz jest jeszcze gorzej. Tzn. pali ładnie, ale jak tylko łapie za sprzęgło od razu spada z obrotów i gaśnie. To strasznie frustrujące.
- Kapitan Wydynamo.
- Posty: 74
- Rejestracja: 2012-08-21, 18:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Bychawa
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Jaka kompresja?
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Kompresja co najmniej dobra, inaczej by nie paliła, wymieniłem też pierścionki kilka tygodni temu, a w tym czasie jeździłem tylko kilka razy. Jeszcze może mi ktoś podpowie jak prawidłowo powinien być ustawiony króciec. W tej chwili tak ustawiłem gaźniki króćcem żeby paliwko swobodnie spływało. W innej pozycji nie chce palić, jak by paliwko nie dochodziło. Gaźniki wyczyściłem i przedmuchałem powietrzem jak chirurg
Nie ma opcji żeby jakiś brud był. Zresztą wtedy by wcale nie paliła. Bardzo dziwna sprawa. Naciskam klamkę sprzęgła i gaśnie
nie ma jeżdżenia a lato właśnie się skończyło.


-
- Posty: 208
- Rejestracja: 2008-06-27, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1972r
- Lokalizacja: Starokrzepice
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
gaźnik powinien być idealnie w poziomie,
na mój gust silnik po prostu nie zasysa paliwa, ewentualnie łapie fałszywe powietrze
na mój gust silnik po prostu nie zasysa paliwa, ewentualnie łapie fałszywe powietrze
- Kapitan Wydynamo.
- Posty: 74
- Rejestracja: 2012-08-21, 18:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Bychawa
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
sprzęgło się odkręciło/wypiął się po części pierscień zabezpieczający sprzęgło i ociera wszystko o kape boczną po naciśnieciu sprzegła. z nastawieniem na to pierwsze, bo jak sie wypnie pierscien to nie pół tylko sie rozleci wszystko.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Ok, mam pytanie. Luksz1331 napisał, że może być problem z zasysaniem paliwa. Mam wrażenie, że jest to właśnie powód moich problemów. Co może powodować problem z zasysanie? Kranik czysty, jak pompuje ręcznie paliwko to ładnie przelewa. Moto zapala
i wypala paliwko po czym gaśnie
Sprawdziłem pierścień sprzęgła i jest na swoim miejscu. Za to po spuszczeniu oleju ze skrzyni, okazało się, że jest go bardzo mało. Nawet nie 0,5 litra. Proszę o rady.
i wypala paliwko po czym gaśnie

Sprawdziłem pierścień sprzęgła i jest na swoim miejscu. Za to po spuszczeniu oleju ze skrzyni, okazało się, że jest go bardzo mało. Nawet nie 0,5 litra. Proszę o rady.
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 2008-06-27, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1972r
- Lokalizacja: Starokrzepice
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
u mnie przyczyną był zawór paliwa w gazniku blokował się gdy pływak był w górze i paliwo nie wpływało do komory pływakowej, ewentualnie masz wyjechany cylinder
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
W sierpniu założyłem nowe pierścienie i motorek sobie ładnie śmigał. Palił od kopa i stukał jak nowy, więc odrzucam problem z cylindrem. Muszę sprawdzić ten zawór, to może być faktyczna przyczyna. Cała usterka wygląda właśnie tak, jak by problem był na poziomie gaźników.
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Na wyjechany cylindermotobernat pisze:W sierpniu założyłem nowe pierścienie

-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Dlaczego zaraz wyjechany cylinder? Wymieniłem pierścienie żeby była lepsza kompresja, bo słabo paliła. Motorek ładnie sobie jeździł i przestał.
Czyli co? Muszę teraz zrobić pierwszy szlif, założyć pierścienie i dopiero wtedy będzie działać? 


-
- Posty: 198
- Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Wszystko się zużywa nic na to nie poradzisz.Włóż pierścienie do cylindra i zobacz jaki jest prześwit na zamkach.Jak będzie duży to cyl do szlifu.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Gdyby był problem z cylindrem to czy motorek w ogóle by odpalał, a odpala po przelaniu, tylko że wypala paliwo i gaśnie. Dopiero w piątek będę mógł do niego zajrzeć to będę mądrzejszy.
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
To by wskazywało na nieszczelny simmering na wale od strony sprzęgła. Zasysa tamtędy olej do wału i dalej do komory spalania, a to może mieć wpływ na moc - za dużo oleju w mieszance.motobernat pisze: Za to po spuszczeniu oleju ze skrzyni, okazało się, że jest go bardzo mało. Nawet nie 0,5 litra. Proszę o rady.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
To akurat że zasysa olej przez nieszczelny simmering jest pewne. Natomiast zbyt bogata mieszanka nie ma nic wspólnego z tym, że nie zasysa paliwka.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Nie zasysa paliwa przez to, że jest nieszczelna komora korbowa... Weź to rozbierz poskładaj jak trzeba i musi chodzić...
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- Kondziu
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984) - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Gaśnie po wrzuceniu dwójki
Może ktoś z forumowiczów powie mi gdzie dokładnie włożyć tą podkładkę dystansującą. Pamięć mam dobrą ale krótką
dlatego nie pamiętam czy mam tą podkładkę zamknąć w silniku na wałku głównym czy wsadzić ją między łożysko a tulejkę kosza sprzęgłowego. Może ktoś mi odświeży pamięć 


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości