Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
- Korbowód
- Posty: 87
- Rejestracja: 2012-04-25, 11:59
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1974 i 1982
MZ ETZ 250
CZ 350 472.6 - Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Przedstawiam wam motocykl zakupiony w lipcu 2012, przez ogłoszenie w lokalnej prasie.
Nie odpalała, brak iskry. Została rozebrana na części, jest już pomalowana, koła zaplecione, niedługo będzie znów składana w całość.
Na zdjęciach stan dzień po zakupie:
Nie odpalała, brak iskry. Została rozebrana na części, jest już pomalowana, koła zaplecione, niedługo będzie znów składana w całość.
Na zdjęciach stan dzień po zakupie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Korbowód
- Posty: 87
- Rejestracja: 2012-04-25, 11:59
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1974 i 1982
MZ ETZ 250
CZ 350 472.6 - Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Stan na chwile obecną, wszystkie elementy ze zdjęć malowane proszkowo. Plan jest taki żeby w tym roku już jeździła.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- szymon_wolebez
- Posty: 416
- Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
- GG: 0
- Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650 - Lokalizacja: Korsyka- Francja
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Przepraszam, że w tym temacie ale urzekł mnie biały kolor WSK'i. Pełen kontrast bo WSK w większości mi się kojarzy z czarnym, pomarańczowym a tu biały.
Zawsze mnie zastanawia co robi się z gumkami za łączeniu zbiornika. Przed malowaniem należy ściągnąć i to oczywiste ale później to są zakładane stare czy jakieś nowe z czegoś trzeba sobie dorobić, nakleić czy tylko założyć.
Na co później przykleić emblematy aby nie odpadły (klej, taśma dwustronna, żywica).
Czy wymiana tabliczki znamionowej we własnym zakresie nie jest trochę podejrzaną sprawą? (pytałem diagnosty bo mam skorodowaną i mówi, że jak podobna to można samemu coś tam kombinować ale tak normalnie to wypadało by iść do urzędu....)
Czy plastikowe boczki podlegają malowaniu wraz z lampą? (boczki niestety ale mam popękane i brak pomysłu na regenerację, mam zapasowe starsze jak się ostatnio okazało ze starości plastik zaczął się rozpadać w palcach)
Przyglądam się renowacjom i nad kilkoma sprawami nie mam jasności.
Koła też prezentują się w pełnej klasie.
EDIT:
Czy stare obręcze kół są lepsze od obecnych obręczy chromowanych jakie można kupić (może bardziej chodzi tu tylko o oryginalność części). Czy proszek na obręczy nie ulega uszkodzeniu na rantach o łyżki przy zakładaniu opony?
Rozumiem, że proszek może iść na elementy które nie są zbyt mocno pogniecione znaczy na takie gdzie nie ma potrzeby stosowania szpachli. Czy sam czyściłeś i przygotowałeś do malowania czy już zrobili to w malarni?
Zawsze mnie zastanawia co robi się z gumkami za łączeniu zbiornika. Przed malowaniem należy ściągnąć i to oczywiste ale później to są zakładane stare czy jakieś nowe z czegoś trzeba sobie dorobić, nakleić czy tylko założyć.
Na co później przykleić emblematy aby nie odpadły (klej, taśma dwustronna, żywica).
Czy wymiana tabliczki znamionowej we własnym zakresie nie jest trochę podejrzaną sprawą? (pytałem diagnosty bo mam skorodowaną i mówi, że jak podobna to można samemu coś tam kombinować ale tak normalnie to wypadało by iść do urzędu....)
Czy plastikowe boczki podlegają malowaniu wraz z lampą? (boczki niestety ale mam popękane i brak pomysłu na regenerację, mam zapasowe starsze jak się ostatnio okazało ze starości plastik zaczął się rozpadać w palcach)
Przyglądam się renowacjom i nad kilkoma sprawami nie mam jasności.
Koła też prezentują się w pełnej klasie.
EDIT:
Czy stare obręcze kół są lepsze od obecnych obręczy chromowanych jakie można kupić (może bardziej chodzi tu tylko o oryginalność części). Czy proszek na obręczy nie ulega uszkodzeniu na rantach o łyżki przy zakładaniu opony?
Rozumiem, że proszek może iść na elementy które nie są zbyt mocno pogniecione znaczy na takie gdzie nie ma potrzeby stosowania szpachli. Czy sam czyściłeś i przygotowałeś do malowania czy już zrobili to w malarni?
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Ja nie miałem starych, moja WSK ucierpiała w pożarze, więc zastosowałem jako zamiennik nową uszczelką na ranty - wygląda bardzo dobrze, układa się idealnie. Coś takiego:szymon_wolebez pisze:Zawsze mnie zastanawia co robi się z gumkami za łączeniu zbiornika. Przed malowaniem należy ściągnąć i to oczywiste ale później to są zakładane stare czy jakieś nowe z czegoś trzeba sobie dorobić, nakleić czy tylko założyć.

Teoretycznie powinieneś zgłosić się z kwitem z wydziału komunikacji na stację diagnostyczną (uprawnioną) w celu nabicia tabliczki zastępczej. W praktyce możesz kupić na allegro kopie oryginalnej tabliczki znamionowej, nabić co trzeba i jechać na badanie techniczne. Drugie rozwiązanie teoretycznie jest nielegalne, ale sam wybierzesz, co zrobiszszymon_wolebez pisze:Czy wymiana tabliczki znamionowej we własnym zakresie nie jest trochę podejrzaną sprawą? (pytałem diagnosty bo mam skorodowaną i mówi, że jak podobna to można samemu coś tam kombinować ale tak normalnie to wypadało by iść do urzędu....)

Mam obręcze ori w malowaniu proszkowym. Opony zakładałem w wulkanizacji - żadnych łyżek, tylko odpowiednie szczęki na maszynie do zdejmowania opon. Koszt niewielki, a gwarancja ładnych obręczy.Korbowód pisze:Czy stare obręcze kół są lepsze od obecnych obręczy chromowanych jakie można kupić (może bardziej chodzi tu tylko o oryginalność części). Czy proszek na obręczy nie ulega uszkodzeniu na rantach o łyżki przy zakładaniu opony?
Jest szpachla pod proszek - zapytaj kolegę iron bird, albo poszukaj w jego relacji z odbudowyKorbowód pisze:Rozumiem, że proszek może iść na elementy które nie są zbyt mocno pogniecione znaczy na takie gdzie nie ma potrzeby stosowania szpachli. Czy sam czyściłeś i przygotowałeś do malowania czy już zrobili to w malarni?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Rower
Wygląda po prostu SUPER! Ile płaciłeś za malowanie proszkowe? Na jaki kolor malowałeś piasty alu?
PS. Ramię blokatora tył powinno iść w ocynk.
PS. Ramię blokatora tył powinno iść w ocynk.
- Korbowód
- Posty: 87
- Rejestracja: 2012-04-25, 11:59
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1974 i 1982
MZ ETZ 250
CZ 350 472.6 - Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Właśnie jeśli chodzi o boczki to straszna tandeta z tym plastikiem, moje będą malowane na biało, kolor dobrany ze zbiornika, a lampa na czarno.szymon_wolebez pisze: Czy plastikowe boczki podlegają malowaniu wraz z lampą? (boczki niestety ale mam popękane i brak pomysłu na regenerację, mam zapasowe starsze jak się ostatnio okazało ze starości plastik zaczął się rozpadać w palcach)
Wszyscy mówią, że te obręcze chromowane z allegro nie za bardzo pasują (inna szerokość, problem z zaplotem)Czy stare obręcze kół są lepsze od obecnych obręczy chromowanych jakie można kupić (może bardziej chodzi tu tylko o oryginalność części). Czy proszek na obręczy nie ulega uszkodzeniu na rantach o łyżki przy zakładaniu opony?
Oddałem wszystko do piaskowania najpierw. Jeśli chodzi o szpachle to nie ma z tym żadnego problemu, wiele elementów było szpachlowanych, chociażby zbiornik a wyszedł jak widać.Rozumiem, że proszek może iść na elementy które nie są zbyt mocno pogniecione znaczy na takie gdzie nie ma potrzeby stosowania szpachli. Czy sam czyściłeś i przygotowałeś do malowania czy już zrobili to w malarni?
Malowanie kosztowało 500zł, do tego piaskowanie 150zł. Jeśli chodzi o kolory to nie mam pojęcia, po prostu wybrałem sobie je z gotowych felg aluminiowych po malowaniu.Savier pisze:Wygląda po prostu SUPER! Ile płaciłeś za malowanie proszkowe? Na jaki kolor malowałeś piasty alu?
PS. Ramię blokatora tył powinno iść w ocynk.
- szymon_wolebez
- Posty: 416
- Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
- GG: 0
- Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650 - Lokalizacja: Korsyka- Francja
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Czym łączyłeś oba końce już po spasowaniu uszczelek?Ja nie miałem starych, moja WSK ucierpiała w pożarze, więc zastosowałem jako zamiennik nową uszczelką na ranty - wygląda bardzo dobrze, układa się idealnie.
Czy poza wciskiem jeszcze coś tam idzie w celu mocowania?
Moje są stare ale wyglądają to tak jakby były sklejone oba końce i naciągnięte to dopiero na bak bez klejenia.
Gdzie można dostać gumy na bak, mało kto nakleja po malowaniu czy to wynika z braku dostępności.
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Niczym - dociąłem długość tak, by po założeniu oba końce przylegały do siebie. Łączenie dałem pod zbiornik. Schodzi się idealnie równo. Ta uszczelka ma cienką blaszkę wewnątrz, że jak ją założysz na rant zbiornika, to siedzi sztywno i trzeba dobrze ją chwycić, by zdjąć. Z braku oryginału, IMO jest to dobre rozwiązanie - bardzo przypominające oryginał, a nawet pokuszę się o stwierdzenie, że lepiej to siedzi na zbiorniku. Nie ma mowy o jakimś odkształceniu np. pod wpływem temperatury.szymon_wolebez pisze:Czym łączyłeś oba końce już po spasowaniu uszczelek? Czy poza wciskiem jeszcze coś tam idzie w celu mocowania?
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
To ta Wsk jest na youtobe?
- Korbowód
- Posty: 87
- Rejestracja: 2012-04-25, 11:59
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1974 i 1982
MZ ETZ 250
CZ 350 472.6 - Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
To pytanie do mnie? Jeżeli tak, no to tej wueski nie ma na youtube, ale na pewno będzie.peter125-175 pisze:To ta Wsk jest na youtobe?
- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
no ładna nie pomyślałbym ze biała może tak ładnie wyglądać. 

- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Tak do ciebie,tylko się pytam 

Ostatnio zmieniony 2012-12-25, 19:12 przez peter125-175, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-12-03, 15:21
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk, shl
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
gdzie malowałeś? okolice Lublina?
- Korbowód
- Posty: 87
- Rejestracja: 2012-04-25, 11:59
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1974 i 1982
MZ ETZ 250
CZ 350 472.6 - Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Malowałem w miasteczku Ryki, to jakieś 60km od Lublina.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Jak z terminami? Piaskowanie też robiłeś w Rykach?Korbowód pisze:Malowałem w miasteczku Ryki, to jakieś 60km od Lublina.
- Korbowód
- Posty: 87
- Rejestracja: 2012-04-25, 11:59
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1974 i 1982
MZ ETZ 250
CZ 350 472.6 - Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Czekałem około 2 tygodnie. Ta firma zajmuje się renowacją felg i jak powiedział właściciel Wueska to trochę zamieszanie. Piaskowanie w innym miejscu, w okolicy Ryk.pawel15 pisze:Jak z terminami? Piaskowanie też robiłeś w Rykach?Korbowód pisze:Malowałem w miasteczku Ryki, to jakieś 60km od Lublina.
- Korbowód
- Posty: 87
- Rejestracja: 2012-04-25, 11:59
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1974 i 1982
MZ ETZ 250
CZ 350 472.6 - Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Kilka aktualnych zdjęć:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- andy2004f
- Posty: 208
- Rejestracja: 2011-09-25, 22:33
- Moje maszyny: WSK 175 "Kobuz" '78
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
Nawet ciekawie wygląda w tym kolorze. Polecam Ci wzbogacić ją o jakiś czerwony akcent (np. możesz pomalować emblematy 125). Powinno się ładnie prezentować. Czerwony z białym zawsze się dobrze komponuje.
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
No ładnie, ładnie!
Jednak chyba biała wueska też może być ładna
Po co Ci te gumy do emblematów? Toć one są bezpośrednio na bak przyklejane
Ładne siedzenie! Zawsze mi się ta ramka podobała.. Muszę sobie taką sprawić.
Jednak chyba biała wueska też może być ładna

Po co Ci te gumy do emblematów? Toć one są bezpośrednio na bak przyklejane

Ładne siedzenie! Zawsze mi się ta ramka podobała.. Muszę sobie taką sprawić.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 125 M06B3 1982r. White Power
andy2004f pisze:Nawet ciekawie wygląda w tym kolorze. Polecam Ci wzbogacić ją o jakiś czerwony akcent (np. możesz pomalować emblematy 125). Powinno się ładnie prezentować. Czerwony z białym zawsze się dobrze komponuje.
Już będzie mieć czerwoną lampę z tyłu

edit// czerwone pancerze linek jeżeli gdziekolwiek dostaniesz!!

Pięknie wygląda. składaj składaj

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości