Zdjecie po zakupie przed rozbiórka. Motor palił, jeżdził ale był słaby co jak sie póżniej okazało wina zatartego pierścionka.

Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Później było szybkie rozbieranie piaskowanie i malowanie podkładem i na koniec wypieczenie. ( twardy ten podkład jak skała)
Na chwilę obecną zrobiłem wszystkie nowe chromy oprócz przednich lag, które są idealne i kierownicy której nie mam sił polerować. Wszystkie pierdoły zostały ocynkowane.
Zdobyłem na razie oryginał tłok z pierścionkami na 3 szlif plus tylnią zębatke i kpl. nowych opon. Koła zostały rozebrane i wymalowane proszkowo, szprychy wychromowane a piasty wyszkiełkowane. Całość zapleciona czeka na centrowanie. Powoli kompletuje też nierdzewne śruby, które poleruje. Malowanie , które miała oryginalnie mi się nie podoba więc wymaluje ramę na czarno, blotniki jak w oryginale czyli "brudny biały" a bak i boczki pomarańczowe.
Zdjecia jakośći "auto" więc z góry soryyy. Będę zadawał milion pytań żeby zrobic wszystko jak najlepiej więc licze na pomoc.
Koło przed:

Uploaded with ImageShack.us
Koło po:

Uploaded with ImageShack.us
Zdjęcia pozostałych chromów wkrótce.
Koncepcja której się trzymam to zrobić rame na błysk i zająć sie silnikiem.